![]() |
Ik ben gesaaid! #1063
*O*
|
BETONVAKBLAD?
Zo van elke week honderd glossy pagina's over beton? |
Maar idd, kakken in de baas zn tijd, dat is een zegen.
|
hmm zei ik dat hardop?
|
beter poep uitkakken terwijl je een betonblad leest, dan beton uitkakken terwijl je een poepblad leest.
|
Citaat:
http://www.cementonline.nl/vakblad.609.lynkx |
Het heet ook gewoon cement :D
|
Wil niemand me feliciteren? :bloos:
|
mja hoe zou je het anders willen noemen? :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat gaan we googelen.
aha! Gefeliciteerd!! *O* Ga je in het buitenland studeren? Of hoort het bij TTO? |
Citaat:
Het hoort een beetje bij TTO. En als ik geld heb ga ik in het buitenland studeren. :y |
Gefeliciteert Geel. :y
|
Gefeliciteerd geel!
En oh oh, geel, een van mijn muren is knalgeel and I like it, I like it a lot. Het is echt mooi aan het worden allemaal. (y) |
Wat ga je studeren, Geel?
|
haha, als je geel omdraait is het leeg. precies hetzelfde als met een glas water dus!
:( |
Omfg, betonvakblad. Wat briljant. Als je ze niet bewaart na het lezen, Rationeel, wil je er dan eentje voor me meenemen? Bij de eerstvolgende meeting waar we allebei aanwezig zijn? Dan krijg je een biertje van me.
|
deal! ik bewaar ze wel, maar ik heb wel een paar dubbele. en van eentje heb ik heel veel exemplaren, want daar staat een artikel van mezelf in :bloos:
|
Betonvakblad, wtf :D. Dat wil ik ook wel zien.
|
Dobermann Quincy: Ik weet niet zeker of ik op dit moment haat of liefde voor je voel.. :D De naam was nog niet erg genoeg? ;)
|
Citaat:
Citaat:
En, Medeia, Gele muren :cool: Citaat:
|
Technische scheikunde :|:|:|.
|
Ik heb geen idee wat ik wil studeren.
|
Hoi :)
|
Citaat:
|
Talen. Of ehm... conservatoriumopleiding, en ik zou ook wel therapeut willen worden.
*kotsgeluiden van Kazet hoort* |
Goeiemiddag.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
volgens mij begint de kater te komen.
|
Citaat:
|
asfalt?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Even @Lorelei naar aanleiding van dat verhaal over die remmen: als bij een trein de remmen niet werken, kun je in de regel juist niet rijden omdat ze volledig geblokkeerd staan. Om de remmen te lossen moeten ze onder luchtdruk gezet worden, dus als de luchtdruk wegvalt, bijvoorbeeld door een defect, kom je stil te staan. De veiligheid was dus totaal niet in het geding.
Verder zijn er daarnaast vaak ook nog andere remsystemen aanwezig die op een andere manier werken. |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe keek de postbode? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb trouwens nog even een vraagje voor Sarah: als ik een onderhuids knobbeltje onder mijn rechteroor heb zitten, wat kan dat zijn? In het begin voelde het wat onprettig aan als ik eraan zat te prutsen, maar nu (zowat een week later) kan ik er rustig aanzitten zonder dat ik er last van heb.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het kan ook andere dingen zijn maar deze twee zijn waar ik het eerst aan zou denken :Y |
Het is inderdaad stevig en het veert terug. Van een oorontsteking weet ik niks, al deed dat oor in de week voordat ik naar Parijs vertrok wel een beetje raar (soort van verstopt gevoel). Maar op zich gebeurt dat wel eens vaker en ik kan me niet herinneren dat ik eerder een knobbeltje van dat formaat had zitten (iets kleiner misschien wel).
Ik heb er eind vorige week trouwens ook foto's van gemaakt, omdat ik het zelf niet goed kon zien. Ik kan wel even één van die foto's pm'en.:p |
Citaat:
Citaat:
Ik ken ook een scheikundige technoloog en hij is ook een prima kerel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een goede vriend van mij is bijna afgestudeerd KI'er, maar die heeft nog niets gevonden voor na zijn studie. Zelf kan ik natuurlijk technische natuurkunde aanraden! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:14. |