![]() |
Wat eten jullie tussendoor?
Ik rvoeg me af, wat eten jullie zo tussendoor.. smiddags/sochtends?
|
's Middags een stuk fruit en 's ochtends ook fruit. Als ik echt honger heb neem ik in de middag nog een cracker/beschuitje.
|
's Ochtends meestal iets van een pakje sultana's of liga evergreen of van die LU Time Out koekjes, ontbijtkoekreep, eierkoek, krentenbol. Zoiets.
's Middags meestal een appel of een bakje druiven of een pakje van die breekcrackertjes, een eierkoek, een snack a jack rijstewafel of ook ontbijtkoek. |
Ontbijtkoek, Lu Time Out, fruit, pizza biscuits, droge crackertjes, een slaatje etc.
|
sochtends neem ik meestal fruit, smiddags vaak een bakje sorbet of roomijs met dit weer... of anders iets zouts als chips, nootjes of tuc
en savonds VLAAAA en fruit |
Wat is dat opeens met al die droge crackers enzo? Doen we aan de lijn dames?
|
Dat hoor je wel vaker hè, dat mensen crackertjes opnemen in hun dieet als ze af proberen te vallen ;). Maar ik begrijp niet waarom ze zo goed voor de lijn zouden zijn, want ze bevatten toch redelijk wat calorieën per 100 gram.
Maar ontopic: Fruit (meestal 'n appel of 'n perzik) of 'n sneetje volkoren- of roggebrood met 'iets'. |
Het ligt eraan wat we in huis hebben. Ik prefereer koekjes. :D (Time Out!)
|
's ochtends iets verantwoords: fruit, ontbijtkoek, sultana, liga, etc.
's middags: koekjes (time out bijv. of smoeltjes) of chocolaatjes ofzoiets (waar ik trek in heb:P) 's avonds: stroopwafel, chocola, etc. Die crackertjes van Lu zijn best lekker vind ik,:P |
Citaat:
|
Koekjes, lolly's en appels :)
|
haha mijn 234923423894ste poging om gezond te eten:P
nu eet ik tussendoor alleen liga(de fruitkick)banaan of kauwgom, ik heb me laten vertellen dat kauwgom het meest gezonde snoep is, omdat je die niet doorslikt. |
de laatste tijd kapot veel ijs gegeten, helaas word het weer nu minder... nja ijstijd is ook over
ben benieuwd wat mn winter tussendoor verlaving word :P |
de laatste dagen steeds rijstepap een beetje tussendoor gegeten of vla uit de vriezer... echt lekker :D
niet het meest standaard tussendoortje maar wel lekker :) |
Fruit, droge crackers, koekjes.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:29. |