Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Bovenop: hoe doe je het het lekkerst??? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=181071)

sexybitch 08-08-2002 20:34

Bovenop: hoe doe je het het lekkerst???

Ik lag vandaag met mijn vriend te vrijen en ik zat bovenop.. ik heb daar nog niet zoveel ervaring mee... maar volgens mij ging het niet zo heel goed... Willen jullie mij is tips geven hoe je dat nou het beste kan doen!!! En hoe het voor hem het lekkerst is!!! Hij vind als ik bovenop zit wel geil... maar dan wil ik het ook wel supergoed kunnen doen!!! En het zal wel oefenen zijn... maar kom maar ff op met de tips!!!
Thx!!!

Groetjes!!!

jungle_brother 08-08-2002 21:47

Citaat:

sexybitch schreef:
maar dan wil ik het ook wel supergoed kunnen doen!!!

Groetjes!!!

Daar heb je videobanden voor... Als je dat na kan doen dan is het supergoed, maar iedereen doet het toch weer op zijn eigen manier... Ik zou zeggen, "Blijf oefenen".

nienie 08-08-2002 22:27

"supergoed" is voor iedereen anders, we kunnen je nog zoveel tips geven, uiteindelijk ligt het er toch maar aan wat je vriend het lekkerst vindt, dat moet je zelf uitvinden.

je kan bijvoorbeeld veel afwisselen in bewegingen: naar voren en achteren, rondjes draaien, op en neer, je vriend kan zijn bekken naar boven "gooien". daarbij kan je vragen wat je vriend het lekkerst vindt. als je wil dat het er voor hem ook nog geil uitziet kan je jezelf vingeren (strelen over clitoris). verder kan je nog variëren door andersom op hem te gaan zitten, door soms helemaal rechtop en soms dieper naar voren buigen ("plagen" door hem telkens nét niet te zoenen).

LM 08-08-2002 22:47

Filmpje kan je idd veel van leren!
Blijven oefenen.

Embraced Pale Death 09-08-2002 00:26

vraag het an em

Mark 09-08-2002 12:23

Met je heupen draaien als Shakira :mrgreen:

jungle_brother 09-08-2002 12:43

Citaat: