![]() |
Welk deel van een jongen zie je het liefst gespierd?
Ik heb alleen een gespierde borst en een wasbortje :bloos: Armen en benen etc. stellen niet zo veel voor.
Welk deel van een jongen zie je het liefst gepierd? p.s. Ik weet niet of ik dit in de topic liefde en relatie moest plaatsen |
armen. (y)
|
Armen, schouders en billen. Maar het is toch het mooist als het hele lichaam een beetje met elkaar in verhouding is.
|
armen, schouders, billen,borstkas etc.:bloos: Tja ik hou nu eenmaal van gespierde jongens.
|
Schouders en armen <3
Edit: Ik zie dat je ook al een topic hebt over welk kapsel meiden het mooist vinden. Voor zowel die vraag als deze geldt natuurlijk dat het nogal verschilt per vrouw en dat het dus nogal zinloos is om je uiterlijk op onze mening af te stemmen. |
Zijn buik , maar vooral zijn armen en handen moeten sexy zijn...
|
Als een man met zijn penis gewichten kan tellen, ben ik meteen verkocht.
|
Armen :D
|
Borst- en buikspieren alsjeblieft! (Y)
|
vooral het bovenlichaam, voor mij dan
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=oLCWJ...has_verified=1 |
Spieren...
nog iets dat ik niet heb :D |
Ik vind spieren alleen aantrekkelijk als het een beetje in evenwicht is, niet een wasbordje en nul beenspieren dus bijvoorbeeld... Daarnaast vind ik sportschoolspieren niet mooi, spieren die verkregen zijn door zwemmen/aikido/etc vind ik dan weer wél sexy.
|
Ik hou niet zo van gespierde mannen. Grote sterke armen vind ik wel sexy though, maar dan moet het niet teveel opvallen. Meer dat als 'ie iets optilt ofzo dat je dan ineens van die spierballen ziet.
|
Ikzelf val meer op fitness types...:)
|
Het moet in verhouding zijn. :)
Maar een gespierd bovenlichaam vind ik wel mooi. Hoewel het absoluut geen vereiste zou zijn voor mij. |
Citaat:
|
Armen. Maar niet té.
|
Zijn armen <3 Prioriteit nr 1 t/m 5
Ergens op 6 staat zijn kont. Maar elk meisje heeft andere voorkeuren as you can see, een wasbordje hoeft van mij eigenlijk helemaal niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ikzelf als jongen vind een sixpack eig ranzig en zeker i.c.m van die gespierde borsten. een beetje gespierd mag maar niet te veel. ik heb liever een normaal laagje vet dan een sixpack XD, veel zachter en knuffelbaarder!
|
Hersenen.
|
Het gaat natuurlijk om het innerlijk, maar een beetje spieren in de armen, daar ben ik niet vies van. En je wasbordje en borstspieren zijn vast ook niet verkeerd. :o
Maar mijn #1 is een lekker kontje, en dat kan ook zonder spieren. En die extreme superbulkerige bodybuilders zijn gewoon eng, het moet niet te overdreven worden. |
Citaat:
Ik lees in dit topic trouwens de hele tijd 'amen' als er armen staat. Maar ik bedoel nu echt A-men. :o |
maar iemand met spieren in z'n hersenen is niet levensvatbaar :o
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik kan geen specifiek deel noemen, ik zie het meeste graag gespierd. Rug, schouders, armen, buik, borstkas, benen, kontje.. volgens mij heb ik het dan wel:o |
Ik wil een man met redelijk nomale verhoudingen, wat inhoudt dat hij niet te smal is (maar ook zeker niet te breed, bah) en goede bovenarmen heeft. Armen <3
|
Het ziet er altijd zo kneuzig uit als je maar een lichaamsdeel gespierd hebt, alsof je heel hard je best hebt gedaan om brede schouders te krijgen maar er van die kippeknietjes onder zitten ofzo. Terwijl je misschien gewoon heel veel roeit, maar ga dan ook gewoon een beetje hardlopen.
Oftewel, hou het lekker in verhouding... lijkt me ook een stuk beter voor je lichaam als je alle spieren min of meer op hetzelfde niveau ontwikkeld hebt, en niet maar een onderdeel. |
Citaat:
|
buikje(bl)
maar ik wil ook wel in lkr grote armen lichen maar om gwn naar te kijken zkkr weten wel zijn wasbordje:D |
Het moet echt in verhouding zijn, een wasbordje met spillepootjes ziet er echt niet uit. Ik vind gespierde armen heel mooi, maar daar horen dan wel brede schouders bij (grotendeels afhankelijk van je bouw) en mja, de rest hoort er ook bij. Overigens moet het ook niet te gespierd zijn, dan wordt het eng en lelijk :P
|
arms + 6 pack :D
|
i LOVE gespierde armen en zeker als er dan een gespierde borstkas bij hoort :D
het is geen noodzaak, maar het is ZEKER wel aantrekkelijk. al ziet het er natuurlijk wel heel raar uit als het niet een beetje in verhouding is :O |
Ik vind het mooi als een jongen/man niet heel zichbaar gespierd is, maar wel gelijkmatig spieren heeft (die opbollen bij het aanspannen bijv).
(moet dit trouwens niet op L&G?) |
Citaat:
en het is ook altijd grappig als anderen verbaasd zijn als ze er achter komen dat ik wel redelijk gespierd ben(aangezien ik lui als de tering ben) |
buuiiiikk!!! die sowieso. En om het daarna mooi in verhouding te maken is een mooi ruggetje en beetje spier armen ook wel mooi. Maar ik hou er niet van als je hiet ziet. Je moet het pas zien als jet het aanspant dat is wel sexy.
xx |
Citaat:
OT ik heb zelf redelijke armen en kont maar een flubberbuik. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:58. |