Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Lieve leuke saaie vrouwtjes #1071 (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1810928)

Absinthe 05-08-2010 22:41

Lieve leuke saaie vrouwtjes #1071

*O*

egon 05-08-2010 22:42

ik wilde net 'hij saai meneer tegen mij!!!' openen maar er was al iets!

Miekepieke 05-08-2010 22:42

Citaat:

Absinthe schreef: (Bericht 30726440)
*O*

Dat was bij mij ook zo inderdaad :y

Uice 05-08-2010 22:42

Absinthe 05-08-2010 22:44

Sorry egon!

@Mieke: gymleraren zijn wat dat betreft net als toneeldocenten ja. Tof :)

En ik had een kermisles bedacht voor groep 3/4. Ik zei het woord spookhuis en ze renden gillend door het hele klaslokaal :D Ik stond daar echt van Whut? :eek: En toen moest ik ze weer bij elkaar halen in al hun enthousiasme 'Oké! Heel goed gedaan, jullie weten allemaal wat een spookhuis is! Maar nu ga ik eerst even uitleggen wat we gaan doen en dan pas beginnen!'
:D Vanaf toen vond ik het écht heel leuk om kinderen les te geven.

Miekepieke 05-08-2010 22:49

Citaat:

Absinthe schreef: (Bericht 30726448)
Sorry egon!

@Mieke: gymleraren zijn wat dat betreft net als toneeldocenten ja. Tof :)

En ik had een kermisles bedacht voor groep 3/4. Ik zei het woord spookhuis en ze renden gillend door het hele klaslokaal :D Ik stond daar echt van Whut? :eek: En toen moest ik ze weer bij elkaar halen in al hun enthousiasme 'Oké! Heel goed gedaan, jullie weten allemaal wat een spookhuis is! Maar nu ga ik eerst even uitleggen wat we gaan doen en dan pas beginnen!'
:D Vanaf toen vond ik het écht heel leuk om kinderen les te geven.

Ik denk dat ik het verkeerd zei, hij was de enige die wilde dat je hem bij zijn achternaam noemde :P

hahaha, dat is echt heel grappig :D het lijkt me wel lastig om jongere kinderen les te geven, ik heb dan stage gelopen op de middelbare school, van brugklassen tot examenklassen en ik vond toch stiekem de examenklassen wel heel erg leuk. Maar die waren natuurlijk ook gemotiveerder. Brugklassers vroegen heel vaak bevestiging en wilden vaak dingen gaan aanpassen als hun cijfer er beter van werd. Hun werk boeide ze niet zo. Maar ze waren natuurlijk niet allemaal zo, gelukkig :o

Absinthe 05-08-2010 22:57

Citaat:

Miekepieke schreef: (Bericht 30726454)
Ik denk dat ik het verkeerd zei, hij was de enige die wilde dat je hem bij zijn achternaam noemde :P

hahaha, dat is echt heel grappig :D het lijkt me wel lastig om jongere kinderen les te geven, ik heb dan stage gelopen op de middelbare school, van brugklassen tot examenklassen en ik vond toch stiekem de examenklassen wel heel erg leuk. Maar die waren natuurlijk ook gemotiveerder. Brugklassers vroegen heel vaak bevestiging en wilden vaak dingen gaan aanpassen als hun cijfer er beter van werd. Hun werk boeide ze niet zo. Maar ze waren natuurlijk niet allemaal zo, gelukkig :o

Oh sorry, ik denk dat ik het verkeerd gelezen heb. Was even vergeten dat je bij jou juist iedereen bij de voornaam noemde. Bij ons waren dus juist de gymleraren vaak uitzondering op ónze regel. :)

Ja, dat kan ik me wel voorstellen. Maar middelbare scholieren is ook wel echt anders. Je hebt zo de puberleeftijd en examenklasleerlingen komen daar vaak net weer zo'n beetje uit. Ik vond het altijd wel prettig (in stages) om de wat oudere jongeren (vanaf een jaar of 16/17) les te geven of te regisseren. Daar kon je al aardig mee levelen, zeg maar :) Hoewel ik dat met de brugklassers en tweedeklassers vorig jaar ook wel heel aardig kon.
Maar wat gaf jij dan? Tekenen of handvaardigheid ofzo?

egon 05-08-2010 23:02

mijn moeder zei: welterusten uuhhhhhhh uhhhhhh'
ik: weet je mijn naam niet meer?
moeder: trut

egon 05-08-2010 23:04

Citaat:

Uice schreef: (Bericht 30726444)

wat is dit.

Commendatore 05-08-2010 23:04

Citaat:

egon schreef: (Bericht 30726473)

:D

Uice 05-08-2010 23:06

Citaat:

egon schreef: (Bericht 30726474)
wat is dit.

De koningin der lesbiennes.

Miekepieke 05-08-2010 23:06

Citaat:

Absinthe schreef: (Bericht 30726469)
Oh sorry, ik denk dat ik het verkeerd gelezen heb. Was even vergeten dat je bij jou juist iedereen bij de voornaam noemde. Bij ons waren dus juist de gymleraren vaak uitzondering op ónze regel. :)

Ja, dat kan ik me wel voorstellen. Maar middelbare scholieren is ook wel echt anders. Je hebt zo de puberleeftijd en examenklasleerlingen komen daar vaak net weer zo'n beetje uit. Ik vond het altijd wel prettig (in stages) om de wat oudere jongeren (vanaf een jaar of 16/17) les te geven of te regisseren. Daar kon je al aardig mee levelen, zeg maar :) Hoewel ik dat met de brugklassers en tweedeklassers vorig jaar ook wel heel aardig kon.
Maar wat gaf jij dan? Tekenen of handvaardigheid ofzo?

Dat kan ook :) De andere gymleraren wilden wel gewoon bij hun voornaam genoemd worden, iedereen verder. Dit was de uitzondering die de regel bevestigde denk ik!

Ja, dat is waar ja. Vooral tweedeklassers zijn vaak lastig :o. Ja, dat levelen vind inderdaad wel prettig. Ik gaf tekenen en kunstgeschiedenis, want ik ben niet zo ruimtelijk :)

Absinthe 05-08-2010 23:10

Citaat:

Miekepieke schreef: (Bericht 30726483)
Dat kan ook :) De andere gymleraren wilden wel gewoon bij hun voornaam genoemd worden, iedereen verder. Dit was de uitzondering die de regel bevestigde denk ik!

Ja, dat is waar ja. Vooral tweedeklassers zijn vaak lastig :o. Ja, dat levelen vind inderdaad wel prettig. Ik gaf tekenen en kunstgeschiedenis, want ik ben niet zo ruimtelijk :)

Oooh, kunstgeschiedenis, dat zou ik ook zo graag willen geven! Lijkt me te gek.
En tweedeklassers zijn inderdaad vaak de lastigsten. Moeten zich gruwelijk bewijzen nu ze geen brugklassers meer zijn, zijn zwaar aan het puberen en vinden alles 'voor schut' (op toneel dan). Maar die jongeren die ik had, niet. Die waren juist heel erg enthousiast en zagen zichzelf al acteurs en actrices worden later ;)

Absinthe 05-08-2010 23:18

Nou, Zwarte zwanen was dus niet echt mijn film. Nu heb ik zin in een film die wél goed is. Maar welke, is dan de vraag... En het is ook al best laat. Hm. :o

Geel 05-08-2010 23:19

Citaat:

Absinthe schreef: (Bericht 30726486)
En tweedeklassers zijn inderdaad vaak de lastigsten. Moeten zich gruwelijk bewijzen nu ze geen brugklassers meer zijn, zijn zwaar aan het puberen en vinden alles 'voor schut' (op toneel dan). Maar die jongeren die ik had, niet. Die waren juist heel erg enthousiast en zagen zichzelf al acteurs en actrices worden later ;)

Dan deed je iets heel goed! (y) /valt een gesprek binnen

N00dles 05-08-2010 23:24

Citaat:

Absinthe schreef: (Bericht 30726492)
Nou, Zwarte zwanen was dus niet echt mijn film. Nu heb ik zin in een film die wél goed is. Maar welke, is dan de vraag... En het is ook al best laat. Hm. :o

Ja, ik wil ik nu eigenlijk ook wel een goeie film kijken...weet alleen niet welke.

Absinthe 05-08-2010 23:26

Citaat:

Geel schreef: (Bericht 30726496)
Dan deed je iets heel goed! (y) /valt een gesprek binnen

Oh nou, ik deed ook wel iets goed, maar ze wilden allemaal al acteur en actrice worden vóórdat ik ze les ging geven hoor :) Daarvoor kwamen ze ook op toneelles natuurlijk :)

Absinthe 05-08-2010 23:28

Citaat:

N00dles schreef: (Bericht 30726502)
Ja, ik wil ik nu eigenlijk ook wel een goeie film kijken...weet alleen niet welke.

Je verklaart me vast voor gek, maar ik denk dat ik Happy-go-lucky nog een kans ga geven... :o Het blijft Mike Leigh, en ik wil er toch nog even een keer objectief naar kijken, na het schrijven van m'n scriptie over hem.

Hm, bij nader inzien is het toch wel erg laat en is het misschien beter om nog een aflevering ER te kijken of in mijn boek te gaan beginnen...

N00dles 05-08-2010 23:31

Citaat:

Absinthe schreef: (Bericht 30726513)
Je verklaart me vast voor gek, maar ik denk dat ik Happy-go-lucky nog een kans ga geven... :o Het blijft Mike Leigh, en ik wil er toch nog even een keer objectief naar kijken, na het schrijven van m'n scriptie over hem.

Hm, bij nader inzien is het toch wel erg laat en is het misschien beter om nog een aflevering ER te kijken of in mijn boek te gaan beginnen...

Ik zag een week geleden weer die flamenco(?)-scene in de danszaal en ik werd gelijk weer helemaal misselijk :p

Absinthe 05-08-2010 23:35

Citaat:

N00dles schreef: (Bericht 30726514)
Ik zag een week geleden weer die flamenco(?)-scene in de danszaal en ik werd gelijk weer helemaal misselijk :p

Ik geloof dat dat de enige scène in de film was die ik wél echt kon waarderen. Vond die flamencodocent hilarisch :D :o

Miekje* 05-08-2010 23:37

Citaat:

egon schreef: (Bericht 30726473)

:D. edit: uhm late reactie

Little Phoebe 05-08-2010 23:41

Citaat:

Uice schreef: (Bericht 30726444)

Eerst dacht ik: :|(N)
Daarna dacht ik: Wat eentonig en leer zingen!
En toen kwam ik niet meer bij van het lachen :D:D

Medeia 05-08-2010 23:44

Hoi. Is hier nog iemand? :)

egon 05-08-2010 23:44

potverdorrie, ik was vergeten hoe verslavend deze serie is :D ik wilde nog wat pagina's inkleuren maar ik zit alweer bijna in seizoen twee!

Medeia 05-08-2010 23:45

Citaat:

egon schreef: (Bericht 30726549)
potverdorrie, ik was vergeten hoe verslavend deze serie is :D ik wilde nog wat pagina's inkleuren maar ik zit alweer bijna in seizoen twee!

Wat kijk je?

egon 05-08-2010 23:46

De L word (:facepalm:), ik moest er ineens weer aan denken door jouw suggestie in het look-a-like topic

egon 05-08-2010 23:46

met zweedse ondertiteling, zodat ik er ook nog wat van leer!

Miekje* 05-08-2010 23:47

Mijn hond ligt hier naast me diep te zuchten dat ik naar bed moet :D.

Medeia 05-08-2010 23:48

Citaat:

egon schreef: (Bericht 30726554)
De L word (:facepalm:), ik moest er ineens weer aan denken door jouw suggestie in het look-a-like topic

Haha, ja ik keek het eerst letterlijk bij gebrek aan beter en toen vond ik het stiekem wel leuk. Heb seizoen een, twee en drie gezien, maar nu zijn er steeds minder werkende linken dus houdt het zo'n beetje op. Maar beter ook. :o

Miekepieke 05-08-2010 23:48

Citaat:

Absinthe schreef: (Bericht 30726486)

Dat is ook echt heel leuk :o Ik behandelde de middeleeuwen en dat vind ik ook een toffe periode.

Haha ja, maar zo is het in de klas ook. En grenzen verkennen, hoe ver kun je gaan, hoe verder hoe stoerder etc. Die moet je hebben inderdaad :Cool:

egon 05-08-2010 23:49

Citaat:

Medeia schreef: (Bericht 30726561)
Haha, ja ik keek het eerst letterlijk bij gebrek aan beter en toen vond ik het stiekem wel leuk. Heb seizoen een, twee en drie gezien, maar nu zijn er steeds minder werkende linken dus houdt het zo'n beetje op. Maar beter ook. :o

beter ook? ik heb seizoen één tot en met vijf gekeken :bloos:

Medeia 05-08-2010 23:53

Citaat:

egon schreef: (Bericht 30726567)
beter ook? ik heb seizoen één tot en met vijf gekeken :bloos:

Ja, zodat ik weer eens wat nuttigere dingen ga doen hè. Heb je goede linken om te streamen dan? Of hoe kijk je het? En was je het met me eens trouwens, qua look-alike?

egon 05-08-2010 23:55

Citaat:

Medeia schreef: (Bericht 30726580)
Ja, zodat ik weer eens wat nuttigere dingen ga doen hè. Heb je goede linken om te streamen dan? Of hoe kijk je het? En was je het met me eens trouwens, qua look-alike?

Uhm, ik heb ze allemaal een keertje gedownload, iets van uh, vier gig ofzo? :bloos:
Ik zou willen dat ik het er mee eens was, dat leek me nog wel wat. Maar ik ben helaas niet echt een shane, bluhhh!

Medeia 05-08-2010 23:57

Citaat:

egon schreef: (Bericht 30726587)
Uhm, ik heb ze allemaal een keertje gedownload, iets van uh, vier gig ofzo? :bloos:
Ik zou willen dat ik het er mee eens was, dat leek me nog wel wat. Maar ik ben helaas niet echt een shane, bluhhh!

Nouja, het ging om uiterlijk hè, ik had niet zozeer een associatie met het karakter uit de serie -al is ze wel veruit mijn favoriete personage (ja, ik heb zelfs favoriete personages. :facepalm:)
En ai, ja, downloaden, dat doe ik niet want ik moet eerst nog een externe harde schijf, een goed downloadprogramma etc etc, daar gaat vast weer een half jaar overheen...

sannverwijderd 05-08-2010 23:58

hoooi! kusjes van sann en WT.

egon 05-08-2010 23:58

hahaha en terecht, het is een waanzinnig personage! Maar qua uiterlijk, mwa, misschien misschien. In het echt niet zo, hooguit op foto!

woon je in utrecht bij mijn zus in de buurt?

egon 05-08-2010 23:58

Citaat:

sann schreef: (Bericht 30726594)
hoooi! kusjes van sann en WT.

hoi tsjappies :D

Dark Phoenix 05-08-2010 23:58

Hay allen.

Medeia 06-08-2010 00:01

Citaat:

egon schreef: (Bericht 30726596)
hahaha en terecht, het is een waanzinnig personage! Maar qua uiterlijk, mwa, misschien misschien. In het echt niet zo, hooguit op foto!

woon je in utrecht bij mijn zus in de buurt?

Niet super dicht in de buurt, maar ook niet heel ver, ik zou er in zeven minuten kunnen zijn denk ik. Hoezo?

egon 06-08-2010 00:04

ik was nieuwsgierig en ik probeer een beeld van utrecht op te bouwen vanuit het huis van mijn zus :bloos:

Absinthe 06-08-2010 00:04

Sann, je moet morgen werken! :nono: :p

Medeia 06-08-2010 00:05

Citaat:

egon schreef: (Bericht 30726612)
ik was nieuwsgierig en ik probeer een beeld van utrecht op te bouwen vanuit het huis van mijn zus :bloos:

Kom een keertje langs dan. :bloos:

egon 06-08-2010 00:06

dan neem ik gelijk een gebrand dvdtje voor u mee!

sannverwijderd 06-08-2010 00:09

Citaat:

Absinthe schreef: (Bericht 30726613)
Sann, je moet morgen werken! :nono: :p

ja ssssst dat ben ik heel hard aan het ontkennen :o

Medeia 06-08-2010 00:09

Citaat:

egon schreef: (Bericht 30726617)
dan neem ik gelijk een gebrand dvdtje voor u mee!

Jaa! Als ik terug kom uit Duitsland ga ik eerst vier weken in sociaal isolement -inclusief maandban, waarschijnlijk- maar daarna heb ik dan ook echt de eerste versie van mijn scriptie ingeleverd en dan nodig ik je nog eens uit. September dus. Lijkt me echt heel tof. :cool: En mocht je het awkward vinden om ''niks te doen'' en alleen te praten, dan mag je je uitleven op mijn tafel, die ik zelf ook al aan het onderkliederen ben.

Absinthe 06-08-2010 00:11

Citaat:

sann schreef: (Bericht 30726622)
ja ssssst dat ben ik heel hard aan het ontkennen :o

Heel goed, da's gezond! (y)
Veel plezier jullie :y En dan morgen na je werk gewoon even powernappen.

Absinthe 06-08-2010 00:12

Citaat:

Medeia schreef: (Bericht 30726623)
Jaa! Als ik terug kom uit Duitsland ga ik eerst vier weken in sociaal isolement -inclusief maandban, waarschijnlijk- maar daarna heb ik dan ook echt de eerste versie van mijn scriptie ingeleverd en dan nodig ik je nog eens uit. September dus. Lijkt me echt heel tof. :cool: En mocht je het awkward vinden om ''niks te doen'' en alleen te praten, dan mag je je uitleven op mijn tafel, die ik zelf ook al aan het onderkliederen ben.

Waar ga je heen in Duitsland?

sannverwijderd 06-08-2010 00:13

Citaat:

Absinthe schreef: (Bericht 30726627)
Heel goed, da's gezond! (y)
Veel plezier jullie :y En dan morgen na je werk gewoon even powernappen.

ja precies. En hopen dat de kater niet al te groot is :o

Nu gaan we weer nuttige dingen doen :D:D
kusjes voor het forumvolk en de nachtploeg!

Medeia 06-08-2010 00:13

Het zuiden, ''Schwabenland.''

Miekje* 06-08-2010 00:13

Ik heb gisterochtend in een achterafzaakje een heule mooie wekker gekocht en nu is in mijn tas een van de sleuteltjes afgevallen :(.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:29.