![]() |
Lieve leuke saaie vrouwtjes #1071
*O*
|
ik wilde net 'hij saai meneer tegen mij!!!' openen maar er was al iets!
|
Citaat:
|
|
Sorry egon!
@Mieke: gymleraren zijn wat dat betreft net als toneeldocenten ja. Tof :) En ik had een kermisles bedacht voor groep 3/4. Ik zei het woord spookhuis en ze renden gillend door het hele klaslokaal :D Ik stond daar echt van Whut? :eek: En toen moest ik ze weer bij elkaar halen in al hun enthousiasme 'Oké! Heel goed gedaan, jullie weten allemaal wat een spookhuis is! Maar nu ga ik eerst even uitleggen wat we gaan doen en dan pas beginnen!' :D Vanaf toen vond ik het écht heel leuk om kinderen les te geven. |
Citaat:
hahaha, dat is echt heel grappig :D het lijkt me wel lastig om jongere kinderen les te geven, ik heb dan stage gelopen op de middelbare school, van brugklassen tot examenklassen en ik vond toch stiekem de examenklassen wel heel erg leuk. Maar die waren natuurlijk ook gemotiveerder. Brugklassers vroegen heel vaak bevestiging en wilden vaak dingen gaan aanpassen als hun cijfer er beter van werd. Hun werk boeide ze niet zo. Maar ze waren natuurlijk niet allemaal zo, gelukkig :o |
Citaat:
Ja, dat kan ik me wel voorstellen. Maar middelbare scholieren is ook wel echt anders. Je hebt zo de puberleeftijd en examenklasleerlingen komen daar vaak net weer zo'n beetje uit. Ik vond het altijd wel prettig (in stages) om de wat oudere jongeren (vanaf een jaar of 16/17) les te geven of te regisseren. Daar kon je al aardig mee levelen, zeg maar :) Hoewel ik dat met de brugklassers en tweedeklassers vorig jaar ook wel heel aardig kon. Maar wat gaf jij dan? Tekenen of handvaardigheid ofzo? |
mijn moeder zei: welterusten uuhhhhhhh uhhhhhh'
ik: weet je mijn naam niet meer? moeder: trut |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja, dat is waar ja. Vooral tweedeklassers zijn vaak lastig :o. Ja, dat levelen vind inderdaad wel prettig. Ik gaf tekenen en kunstgeschiedenis, want ik ben niet zo ruimtelijk :) |
Citaat:
En tweedeklassers zijn inderdaad vaak de lastigsten. Moeten zich gruwelijk bewijzen nu ze geen brugklassers meer zijn, zijn zwaar aan het puberen en vinden alles 'voor schut' (op toneel dan). Maar die jongeren die ik had, niet. Die waren juist heel erg enthousiast en zagen zichzelf al acteurs en actrices worden later ;) |
Nou, Zwarte zwanen was dus niet echt mijn film. Nu heb ik zin in een film die wél goed is. Maar welke, is dan de vraag... En het is ook al best laat. Hm. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hm, bij nader inzien is het toch wel erg laat en is het misschien beter om nog een aflevering ER te kijken of in mijn boek te gaan beginnen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarna dacht ik: Wat eentonig en leer zingen! En toen kwam ik niet meer bij van het lachen :D:D |
Hoi. Is hier nog iemand? :)
|
potverdorrie, ik was vergeten hoe verslavend deze serie is :D ik wilde nog wat pagina's inkleuren maar ik zit alweer bijna in seizoen twee!
|
Citaat:
|
De L word (:facepalm:), ik moest er ineens weer aan denken door jouw suggestie in het look-a-like topic
|
met zweedse ondertiteling, zodat ik er ook nog wat van leer!
|
Mijn hond ligt hier naast me diep te zuchten dat ik naar bed moet :D.
|
Citaat:
|
Citaat:
Haha ja, maar zo is het in de klas ook. En grenzen verkennen, hoe ver kun je gaan, hoe verder hoe stoerder etc. Die moet je hebben inderdaad :Cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou willen dat ik het er mee eens was, dat leek me nog wel wat. Maar ik ben helaas niet echt een shane, bluhhh! |
Citaat:
En ai, ja, downloaden, dat doe ik niet want ik moet eerst nog een externe harde schijf, een goed downloadprogramma etc etc, daar gaat vast weer een half jaar overheen... |
hoooi! kusjes van sann en WT.
|
hahaha en terecht, het is een waanzinnig personage! Maar qua uiterlijk, mwa, misschien misschien. In het echt niet zo, hooguit op foto!
woon je in utrecht bij mijn zus in de buurt? |
Citaat:
|
Hay allen.
|
Citaat:
|
ik was nieuwsgierig en ik probeer een beeld van utrecht op te bouwen vanuit het huis van mijn zus :bloos:
|
Sann, je moet morgen werken! :nono: :p
|
Citaat:
|
dan neem ik gelijk een gebrand dvdtje voor u mee!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Veel plezier jullie :y En dan morgen na je werk gewoon even powernappen. |
Citaat:
|
Citaat:
Nu gaan we weer nuttige dingen doen :D:D kusjes voor het forumvolk en de nachtploeg! |
Het zuiden, ''Schwabenland.''
|
Ik heb gisterochtend in een achterafzaakje een heule mooie wekker gekocht en nu is in mijn tas een van de sleuteltjes afgevallen :(.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:29. |