![]() |
Probleem
Ik wou laatst voor de 1ste keer met een meisje neuken maar ik kreeg em er niet in en ik snap niet hoe het komt ik dacht dat ie niet hard genoeg was dus ik trok me af en toen kwam er opeens sperma uit me penis en een heel klein klaarkom gevoeltje maar hij was niet eens hard, hoe komt dAt?
|
You're doing it wrong!
Neej hoor gekheid. Waarschijnlijk was je gewoon vreselijk nerveus en had je teveel prestatiedrang. Als je het lekker rustig had opgebouwd: muziekje, massage, zoenen, dan komen jullie allebei veel beter in de stemming en de rest komt vanzelf, geloof me! |
Ik snap hoe je je voeld.
Zelf heb ik et ook wel is gehad. Helaas was dit ook de eerste keer dat ik het met dat meisje zou doen. Dus een goede indruk kon ik wel vergeten:( Het maakte haar alleen niet uit en vond ze het juist schattig (vrouwen);) Wat we eraan hebben gedaan is een uitgebreider voorspel doen... Denk dan aan pijpen beffen en tegelijk. Hierdoor raak ik altijd wel geil door en dat meisje toen ook.... Dit werkte voor ons heel goed en konden we daarna lekker neuken:) Dus wat ik denk dat het handigste is een langer en uitgebreider voorspel. Daarnaast kan een tube glijmiddel ook wel is helpen;) Zelf ben ik hier niet zo weg van en mijn vriendin ook niet. Wij zijn bang dat dit bij haar kan gaan ontsteken enzo.... Daarom houden wij het op een lang voorspel wat dan ook goed werkt:) |
nuf said
|
Alsof je al een jaar met je vriendin hebt op die leeftijd, sorry hoor!
|
Nee hadden maar een paar maandjes maar we begonnen gelijk met sex toen we kregen dus heb redelijk veel met der gedaan...
|
Citaat:
|
Nooit klachten gehad(a)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:09. |