![]() |
"Saai" correleert met "De Kantine" #1072
:)
|
Ik win!
|
prima!
|
present!
|
Hallo en dag.
|
Gz
|
ik ga simultaandouchen met absinthe!
satten - showering apart together :y |
Fuck ik moet voor 4 uur bij de bakker zijn. Ik ga ook douchen. Samen met Rationeel en Absinthe. Huuhuuuhuuuuuu.
|
Zo, ik ben ook weer wakker, hoi =_=
|
Updawg.
|
Even een potje poker spelen.
|
Ziezo, weer een paar leuke sommen gemaakt, leuk geweest voor vandaag.
|
Zo ik ben er ook weer :)
|
ik kom even op het forum en meteen een driehoeksSATrelatie. Prima binnenkomst!
Heerlijk, ik heb een buurman die door mijn pianospel heenslaapt dus ik heb nu officieuze permissie om op de meest asociale tijdstippen te spelen. Including halfzes sochtends. <3<3<3 :bloos: ooh jongens weten jullie al dat het officieel is met de duitser? |
Hoe bevalt je kamer Fizzle?!
|
Er zijn echt mensen op deze wereld die "sadcore" een goede naam vinden voor een muziekgenre.
|
Weer iets geleerd.
|
Goede titel.
|
Citaat:
|
ik heb staan douchen met een dikke lul, maar nu ik lees dat dobermann ook meedeed word ik er een beetje bang van
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D
|
Wat heb ik toch een geweldige fietsenmaker! Altijd kan ik m'n fiets binnen een half uur weer ophalen, dat is toch top! Nieuwe binnenband en alles voor maar 12,50.
|
Citaat:
|
Eerste stap richting iets van deze dag maken genomen. YES.
|
Citaat:
:facepalm: |
damn :D
|
dobermann komt straks met o-benen uit de douche gewaggeld, geen idee hebbende van wat hem is overkomen
|
damn again :D
|
mensen, ik heb een echte hobby nodig. ik zit uit ellende maar weer origami bloemetjes te vouwen :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn haar zelf heeft een bad hair day
|
Citaat:
Citaat:
|
(A)
|
:D ik lees even een half uur niet mee en het gaat meteen over trio douchen, dikke piemels en origami :D goed topic (Y)
|
Oh trouwens, ik belde vanochtend vanuit m'n bed naar de bakker om 10:30, of ze daar drie gesneden waldkorn apart wilde leggen voor me. Maar wat bleek? Dat huisvrouwentuig had alweer dramatisch hard toegeslagen en er waren er nog maar twee (!!) over. "MENSEN", dacht ik toen, "DOE EENS EVEN NORMAAL GODVERDOMME, HET IS ZATERDAGMORGEN!" :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Yo Dobermann, deze flow vind je wel spang, jwt.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe ver over de grens woont 'ie?
|
Uurtje rijden van Heerlen. Ja helaas, heerlen is het treinstation dat het dichtst bij hem ligt en nog net in Nederland. Dus, euh, zo'n 80 km? Geen idee, want bergen en slingerwegen enzo dus in vogelvlucht is het vast iets heel anders. En ze rijden een stuk harder daar op de snelweg.
|
Ah ja, dan is het wel te doen.
|
Regen. Nou ja, dan wordt het maar een slome dag.
|
Precies. Bovendien wonen mijn grootouders op krap twee uur reizen voor ons allebei en heb ik de sleutel van hun huis en een onbeperkte toegang voor logeerpartijtjes en koffiemiddagjes. (y)
|
EMG en vandaag vond ik allemaal brieven en verjaardagskaarten van hem van vroeger :D:D met klachten dat ik mijn brieven parfumeer en beglitter. Dat deed ik inderdaad altijd, hihi :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:25. |