![]() |
Smaak van sperma
Ik heb wel is gehoord dat sprema verschillend kan smaken.
Weet iemand of bepaalde dingen hier invloed op kan hebben en wat de uitwerking daarvan is (zoeter, bitterder ect.) |
Jaah vooral lang niet douchen zou een lekker effect hebben op het aroma van penis en omstreken;)
|
Oké dit zijn nou niet echt de antwoorden waar ik op hoopte:(
Ik zou graag serieus antwoord willen :S |
Hangt ervan af wat je eet toch? Somige mensen houden van fruit, anderen wellicht van burger king..
|
En wat kan dan bijvoorbeeld fruit voor uitwerking hebben?
|
Jaah zou je willen dat het specifiek ergens naar zou smaken?
Misschien leuk net als met Lay's toch? "Sperma met frikadelsmaak"! |
Een lichte tintelling van de tong heb ik gehoord, een echte sensatie voor de smaak papillen
|
Citaat:
|
Jij bent een vrouw, heb jij er toevallig ervaring mee?
En slik je het door of spuug je het gelijk weer uit? |
Ik slik alles!
|
Wat een kutantwoorden.
Zoete rommel = zoeter Bittere rommel = bitterder Denk aan fruit en groente voor zoeter. Koffie en alcohol voor bitterder. |
Maar het maakt niet uit wat ze eten of hoe het smaakt, het is nog steeds een snotterige brei waar geen einde aan lijkt te komen :o(N)
|
Citaat:
|
Ranzig is die zooi! Toen ik voor het eerst sperma slikte ging ik serieus spontaan over mijn neck! Jahaaa ik weet het romanties he:facepalm::n
|
Je kan het natuurlijk eventueel zelf ook uitproberen. :D
|
Citaat:
uhm, het is in grote lijnen wel waar hoor koffie, alcohol, veel vlees zorgt voor een bitterdere smaak fruit zorgt voor een zoetere (voor zover je daadwerkelijk over zoet kunt spreken) smaak en natuurlijk zal ook iedereen wel een wat ander smaakje produceren. Ik moet zeggen dat ik niet niet uitgebreid ga zitten proeven a'la wijnproeven, gewoon hup, slik, weg. Geen rommel, hij blij, ik blij |
Citaat:
|
Citaat:
|
dat zeg ik, in grote lijnen heeft je voedselinname wel invloed op de smaak.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D het is eigelijk best goor:S
ik ga denk zoizo niet proefen:S:O |
Waarom niet..
|
Citaat:
|
Citaat:
maar de gedachte om te pijpen dat had ik der bij moeten zetten:S:O |
Citaat:
|
Citaat:
|
het mag dan wel vies zijn, maar voor hem is het misschien geil?
+het is best gezond (: met mate dan. Girls suck Woman swallow |
girls suck
women swallow prachtige uitspraak ! Boys feel men eat |
En weer ontopic.
|
De smaak van sperma smaakt naar Asperges.
|
XD het smaakt zoet volgens mn vriendjeXD
|
Citaat:
|
ik heb gelezen dat veel ananas eten sperma er ook naar laat smaken, dus ik heel subtiel mijn vriend veel ananas voeren, en wat denk je , het werkt nog ook ;D ( moet je uiteraard wel van ananas houden ) ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan slikt ze niet, who cares. |
Citaat:
|
allee als mijn lief niet wilt zal ik zeggen dat het naar ananas smaakt XD
|
Citaat:
|
laatst voor 1e keer in mn mond gekregen.. k moest er bijna van kokhalzen xD, heb mn vriend aangeraden veel fruit te eten :)
|
pijpen is lekker
|
Sperma moet smaken naar Kastanjes.. heb alleen nog nooit kastanjes gegeten . Maar zo moet het smaken.. maar ik ga mn eigen sperma niet proeven :P Mogen de meiden proeven hahaha:D
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou trouwens niet weten hoe sperma moest smaken. |
Kastanjes inderdaad, daar had ik dan nog overheen gelezen. Hoe smaken die eigenlijk?
|
Het hangt van je dieet af, als jij veel fruit eet dan zal je sperma ook fruitiger smaken, drink je veel alcohol en rook je zal dat ook effect hebben daarop.
|
Eet niemand hier tamme kastanjes dan? Superlekker, kun je binnenkort weer in het bos gaan zoeken! En mijn huidige vriendje is trouwens de eerste bij wie het inderdaad zo is :D
|
Haahaha..tis wel zo..het smaakt naar tamme kastanjes.. heb het vannacht is geprobeerd :P Wat ik voorschotel is prima :P
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:28. |