![]() |
Hoe versier ik een meisje
Hallo Scholieren
Hoe versier je nou een meisje en waar ? en wat zijn Do's en Dont's ? |
Ik vind het stom als je een meisje doelbewust probeert te 'versieren'. Je kan altijd op een meisje afstappen, als je op de bus wacht, als je op school bent, tijdens het uitgaan, whenever, gewoon om even te kletsen. Als je haar wil versieren met een slechte pick-up line kan je het beste in een bar of disco het uitproberen, dan val je in elk geval niet uit de toom als het niet lukt. Sowieso als je gewoon even lol wil maken met een meisje kan je het beste dat doen tijdens het uitgaan, als je met meerdere mensen bent. Op die manier is het makkelijker om iemand te benaderen, lijk je niet wanhopig op zoek te zijn naar gezelschap en is het ook niet zo dat je haar daarna dagelijks tegenkomt als het niet lukt.
|
Probeer het eens op een internetforum! ;)
|
Raar maar waar mag je niet te veel rond een meisje draaien. Zo versmacht je ze. Vrouwen hebben graag wat ademruimte. Ze kiezen nogal snel iemand waarbij ze zich op hun gemak voelen, dus niet iemand die een rol speelt.
'Versieren' is eigenlijk niet dé manier van aanpakken. Je moet gewoon met het meisje praten over school, jeugdclub, werk,... Maar je moet vooral naar haar luisteren. Als ze het gevoel krijgt dat je haar begrijpt, ben je goed bezig... |
Hoe versier je iemand
e kan je als iemand anders voor doen als je dan iets met haar krijgt moet je je altijd anders gedragen dan je bent Of je bent je zelf :) kies maar! |
Citaat:
Zo te horen ben je een profesional ? :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk niet echt dat dit op deze topic echt ter zake doet...
|
Citaat:
|
|
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1809426
2 topics zullen echt je versierkunsten niet verbeteren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:06. |