![]() |
houdbaarheidsdatum van een condoom
Weet hier iemand ongeveer een houdbaarheidsdatum van een condoom ( nog in de verpakking ).?
|
Staat er op voor zover ik weet, maar volgens mij zalt een jaar of 2 zijn na productie?
|
En wat kan er dan gebeuren als je em gebruikt na die 2 jaar ?
|
Grotere kans dat het scheurt, omdat het latex oud wordt. Dus het beste is om gewoon een nieuw pakje te kopen voor die paar euro.
|
Dus na ongeveer 2 jaar niet meer gebruiken omdat je kans hebt dat het condoom scheurt ?
Ok ik weet genoeg :) |
alleen hogere scheuringskans
meer niet en je moet gewoon de datum aanhouden, staat die er niet op kan je ong rekenen idd 2 jaar na aankoop maar waarom zou je ze zo lang bewaren ;) |
Niet per se na 2 jaar, gewoon als de datum is verstreken. Die staat op het doosje en op de verpakking van elk condoom.
Als er geen datum op staat, betekent dat óf dat het condoom sowieso niet is goedgekeurd volgens EU richtlijnen, dus dan kun je het beter helemaal niet gebruiken, óf dat de datum van de verpakking is afgesleten, en als de verpakking zo erg versleten is, is het condoom dat erin zit ook niet meer betrouwbaar. |
je gaat toch niet moeilijk doen.
ze zijn in de aanbieding bij het kruidvat een redbull minder en je hebt de investering eruit |
Citaat:
|
vergeet niet dat het gleimiddel dan ook verkeerd word en het zaad dodend middel ook
(je kan er infectiesch van krijgen) vooral het meisje kan dat krijgen en dat is niet echt fijn |
áls er gleimiddel op de condooms zit natuurlijk, maar zo'n vaart zal het niet lopen en kan me niet voorstellen dat je er snel infectiesch van zal krijgen
|
of zorgen dat ze niet over datum kunnen gaan ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:12. |