![]() |
Favoriete browser?
Mijn persoonlijke voorkeur gaat naar Google Chrome omdat het snel en eenvoudig is én de websites perfect worden weergegeven.
|
Heb een tijdje Chrome geprobeerd, in het begin prima, maar kreeg er later problemen mee, dus ik ben weer aan het oude vertrouwde IE begonnen.
Ik geloof wel dat Firefox een fijne browser is, maar heb nog geen reden met IE te stoppen =] |
Offtopic: Anders plaats je nog ff een poll'etje erbij om het intressant te houden. Zodat het niet weer een van de zoveelste pro-browser topic wordt.
Mijn persoonlijke voorkeur is een combinatie van firefox en chromium. |
Poll toegevoegd :)
Ben zelf al ruim 10 jaar een tevreden Opera-gebruiker. |
chrome! lekker snel en ziet er strak uit!
|
Internet Explorer, gewoon omdat ik die altijd al heb gebruikt en hij dus vertrouwd aanvoelt.
Google Chrome ga ik niet gebruiken, die houdt exact bij welke websites je bezoekt en verstuurt die informatie naar Google. Overigens kan je dat er wel uitslopen of SRWare Iron gebruiken (die lijkt sterk op Chrome). |
Citaat:
|
Ik heb wel kritiek op de persoon die deze poll heeft gemaakt.
Het is Google Chrome en niet Google Chome. Verder denk ik dat Netscape de voorloper is van Firefox. |
Citaat:
( info / download) ook niet, als ik verschillende sites en opgevangen netwerk pakketten mag geloven. |
Citaat:
Enne, stel dat jij een geheim hebt en dat aan allerlei mensen doorvertelt (maar die vertellen het niet verder), dan is het toch ook niet meer geheim? |
Citaat:
|
Ik gebruik chrome en firefox ongeveer evenveel.
Firefox net wat vaker omdat Adblockplus toch wel heel mega is IE is tegenwoordig trouwens ook best goed naar mijn mening, maar toch een stuk trager dan de andere 2 |
Citaat:
En dat is mijn foforiete browser :p |
midori ftw :D
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hou niet van veranderingen, hou het dus bij firefox.
|
Voorheen altijd Firefox, maar sinds kort Google Chrome! :D
|
Ik heb gewoon internet explorer 8 :D
|
Citaat:
|
chrome is gewoon een kortere manier van chromium. dus allebei is goed :P
ik heb zelf een aantal jaar firefox gebruikt maar vond chrome fijner en sneller en ben daarna overgestapt. @TBTL: hoe krijg je dan spam? ik gebruik nu een jaar chrome denk ik en heb nergens last van |
Citaat:
|
Ik heb Firefox en IE. Firefox gebruik ik alleen voor zo'n widget waarmee je kan scrobblen (voor last.fm) op YouTube. IE gebruik ik voor de rest.
Citaat:
|
In IE worden sites dikwijls anders weergegeven dan in andere browsers. Het is traag en stikt van de bugs. Dus waarom die browser nog gebruiken? Om geen andere te moeten installeren?
|
Citaat:
|
Het verschilt bij mij per site of IE of FF sneller is trouwens, Chrome wint wel maar is alleen echt boeiend als je sites waar het stikt van de JavaScript bezoekt.
|
Ik heb mezelf naar Firefox moeten forceren waar ik nu happy mee ben :)
Als ik (ooit) overstap zou dat naar Opera (y) zijn :D |
Ik gebruik al 2 jaar Firefox, dat komt door de handige tabbladen en plugins!
|
Citaat:
|
Citaat:
Aldus iemand die al zeker 11-12 jaar internet met een browser met tabbladen ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je bent 15 volgens je profiel? En als je dat wist waarom zeg je dan dat geen andere browser het heeft. IE heeft het net een jaar of 2 (3?) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
OT: nu safari, maar ik vind Google Chrome eigenlijk fijner. Oh en Firefox eigenlijk ook. Maar /lui :o |
Citaat:
Alleen ik verwacht mensen die zich volwassen voordoen dit dan ook in hun profiel durven te zetten. verder, Natuurlijk had ik dat door. als je begrijpend lezen had gevolgd op de basisschool dan wist je dit >.> en. De beta telt niet. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik gebruik eigenlijk alleen Chrome, heb al heel lang geen andere browsers meer gebruikt, afgezien van IE misschien op publieke pc's. Ben nog altijd tevreden met Chrome, dus ik vind het wel prima zo :P
|
Ik gebruik sinds ongeveer 4-5 jaar Firefox (voorheen was dat IE, en nóg verder terug in de tijd was dat Netscape), en daar blijf ik voorlopig ook mee werken. (y) Ik heb al eens Opera en Google Chrome geprobeerd, maar beiden vond ik traag en niet zo efficiënt als Firefox. :n
|
Op mn pc gebruik ik Firefox, gewoon omdat ik het een fijne browser vind. Ik heb nu een hele minimalistische skin, zodat ik zoveel mogelijk schermruimte kan gebruiken voor internetten en dat er geen irritante knopjes en tabjes en balkjes bijzitten.
Op mn telefoon heb ik Safari, maar daar kan ik ook niet echt kiezen (nouja, Opera, maar die vind ik dus niet echt fijn). |
vuurvosjes hier
|
Citaat:
|
Ik heb vroeger Netscape gebruikt en ben later over gegaan naar Firefox. Dat gebruik ik nu een jaar of 5 en dat bevalt me prima. (Y)
|
Firefox en Chrome. Op onze gemeenschappelijke pc in huis staat nog steeds IE, omdat mijn ouders dinosauriërs zijn die niet kunnen 'wennen' aan een nieuwe browser. Chrome vind ik persoonlijk fijner, maar dat is puur omdat ik het vaker gebruik (eigen laptop). Op school gebruik ik FF via een USB-stickje.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:10. |