![]() |
gezoend worden na beffen
is dat onsmakelijk of niet ?
welke meisjes hebben er moeite mee om gezoend te worden net nadat ze gebefd zijn ? |
de hypocriete meisjes zullen daar problemen mee hebben
|
dat is net zo 'onsmakelijk' als zoenen nadat er gepijpt is. ik kan me er echt niet druk om maken.
|
Hmmtsja moeite zou ik het niet noemen, provided dat hij dan wel even zijn mond heeft afgeveegd aan zijn hand ofzo. Het zou wel heel erg gemeen zijn als een jongen je beft en jou daarmee een plezier doet en je vervolgens weigert hem te zoenen als hij je heeft laten klaarkomen. Ik heb er geen moeite mee. :)
|
je verwacht wel dat hij zijn gezicht er instopt, maar er zelf mee in aanraking komen: ho maar? :o
|
Why not? Je bent toch niet vies van een beetje vaginale vocht?
|
Nouja, mannen zouden ook niet graag hun eigen sperma proeven, hmm?
|
Citaat:
|
eens
als je van je becpartner verwacht dat zij het coorslikt is het wel zo sportief om dat zelf ook minstens een keer te doen. de smaak viel mij niet tegen, minder erg dan een oexter |
Citaat:
ik vind het niet vies (van smaak ofzo) maar dat wil niet zeggen dat ik mijn hele gezicht er (ook) onder wil er is altijd een handdoek in de buurt dus daar veegt hij gauw even mee als hij weer 'naar boven' komt. Waardeer ik wel. |
Wat Qimm zegt inderdaad. Ik zou er ook alle begrip voor hebben als mijn vriendje liever heeft dat ik mijn mond even afveeg voor ik hem zoen na hem te hebben gepepen. En dan nog zonder in mijn mond klaarkomen want ik moet bekennen dat ik dat echt absoluut geen fijn idee vindt. Steek 'm dan liever waar hij 'thuishoort' zodat ik het niet in overvloed hoef te proeven. :D
|
Ik vind dat best lekker (qua smaak):o
|
Citaat:
|
hmmmm,
Dan vind ik het maar slap van die vriendin: Eerst moet je haar beffen, en dan wilt ze niet zoenen omdat ze het ranzig vind om vagina-vocht te proefen, waarom moet je haar dan beffen als ze het vagina-vocht ranzig vind? in een relatie geef je denk ik toch wel om elkaar, dus ik vind: alleen doen als ze het vocht niet ranzig vind. en anders heeft ze gewoon pech. en buiten dit vind ik beffen/pijpen eigelijk een beetje respectloos op de een of andere manier... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jezus man wat is toch je obsessie met lesbiennes.... 't begint gewoon irritant te worden.
|
Tegenwoordig vallen nog weinig meiden op jongens vandaar;)
|
Citaat:
OT: Ik hoef niet helemaal onder te zitten, maar ik ben niet vies van mezelf, dus ach. |
Ik vind het niet lekker, de smaak dan. Van mij hoeft het ook niet. Maar als hij een zoen wil krijgt hij die gewoon, daar zal ik nooit een opmerking over maken. Hij levert goed werk.
|
Citaat:
Ik ken ook iemand die heeft er geen moeite mee :) Puur persoonlijk dus?? |
ik ben niet vies van mezelf, dus het maakt me niks uit.
|
Goed, we laten het hele lesbi-gebeuren achterwege en we gaan gewoon fijn ontopic verder, zoals hier best aardig is gebeurd tot nu toe.
|
Citaat:
|
Heb ik nooit problemen mee gehad
|
het lijkt me niet echt erg om gezoend te worden nadat er gebeft is.
het is teminste wel van je zelf dus zo goor is het niet;) |
Citaat:
|
Citaat:
(je ruikt t en t is van je zelf) |
Citaat:
kwestie van persoonlijke smaak :p |
Het zou toch wel een afknapper zijn als ze daar vies van is.
|
OT: Ik zou gewoon zoenen met m'n vriend als ik gebeft ben, maar zou het wel fijn vinden als hij z'n gezicht eerst even aan een handdoekje of zo afveegt. Ik geef hem tenslotte ook geen kusjes als m'n hele gezicht onder de sperma zit... Wat sowieso al niet gaat gebeuren want hij komt maar gewoon in m'n mond en niet all over the place.
|
No problem.
|
Citaat:
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat zijn gezicht na het beffen zo onder zit dat hij het eerst moet afdoen met een handdoekje. :s Anyway, ik zou er helemaal geen problemen mee hebben. Ik ben niet vies van wat lichamelijk vocht. Dat hoort er toch gewoon bij? |
Citaat:
Die van mij ziet er naderhand iig niet uit :o(y) En dat heb ik het liefst want dan is het het lekkerst. |
Ligt eraan of hij me ook zoent, net nadat ik hem heb gepijpt.
Dan heb ik er in ieder geval geen problemen mee. Maar het moet wel 50/50 blijven. |
Wat is er mis mee.. Zoenen na het beffen.. nooit gebeft overigens..
|
seks moet een beetje smerig zijn.
|
Tja, ik vind het altijd wel minder als hij me zoent na beffen. Ik weet niet maar het idee, dat hij daarmee net de hele tijd bij me kut heeft gezeten vind ik toch wel iets onsmakelijks hebben. Niet dat ik er iets van laat merken aan hem, maar in me gedachtes =P.
|
Citaat:
|
Als je op het moment dat je zoent na het beffen niet zo geil bent dat het je geen ene ruk kan schelen of hij al dan niet onder het vaginale vocht zit, doe je echt iets niet goed :o
|
Citaat:
|
Citaat:
blinde opwinding en passie en je denkt volgnes mij niet meer na over smaak |
Citaat:
Ik ga er eventjes voor het gemak van uit dat je niet al standaard aan poep- en plasseks doet. |
vaginaal vocht =/= poep & pies
|
Ik zie er niet echt een verschil in...
|
ik wel
|
Citaat:
|
Ik vind het toch gemakkelijker zijn neus/kin af te vegen, dan die van ons alle twee.
|
i don't care (:
Zolang niet heel mn gezicht wordt ondergesmeerd :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:10. |