![]() |
Wat verwacht jij van een klantenkaart (Help mij met mn enquete, duur: 3 minuutjes)
We komen allemaal weleens in een supermarkt en we hebben (bijna) allemaal een klantenkaart, zoals de Klant-is-Koning kaart, de SuperdeBoer Kaart of de Bonuskaart.
Ik wil graag onderzoeken hoe groot het verschil is tussen wat supermarkten denken dat klanten willen van een kaart en wat klanten daadwerkelijk willen. Om dit te kunnen doen heb ik jullie hulp nodig!!! Zouden jullie deze enquête op onderstaande link willen invullen, duurt slechts 3 minuten http://www.thesistools.com/web/?id=149078 Alvast super bedankt voor het invullen!!! groetjes Maarten |
Ik wilde hem invullen, maar ik winkel bij de Plus en de Lidl en die staan er niet tussen.
Daardoor loop je bij de vraag over huidige situatie vast.. Terwijl ik best kan aangeven wat ik graag zou willen van een klantenkaart. |
@Balance
Hey Balance, Plus en Lidl staan er inderdaad niet bij aangezien deze supermarkten GEEN klantenkaart hebben. Als je bijvoorbeeld boodschappen bij Lidl, Aldi, Plus of andere supermarkten doet die niet zijn aangegeven, dan kan je de optie "anders" gebruiken. Een voorbeeld Bij de vraag : Hoeveel keer in de week doet u boodschappen bij de volgende supermarkten? --> Stel dat je 1x in de week bij Albert Heijn komt en 2x per Lidl en 2x bij Plus dan vul je het als volgt in: Albert Heijn 1x Super de Boer Niet Vomar Niet Hoogvliet Niet Coop Niet Anders 4x (2x voor Lidl en 2x voor Plus) Hopelijk wil je het alsnog invullen en mij een groot plezier doen....*O* |
Ja dat snapte ik wel ;)
Het gaat meer om deze vraag: Citaat:
Heeft het voor jou zin als ik hem invul maar dan het eerste deel (huidige situatie) weg laat? Dus dat ik alleen aan geef wat ik zou wensen aan een klantenkaart, maar dat ik niks zeg over hoe dat nu gaat (want ik heb nu geen klantenkaart)? |
Citaat:
Balance-> Dat heeft zeker zin ja. Want dat is een heel belangrijk onderdeel van de enquete. Alvast bedankt voor het invullen |
Dames en Heren,
Ik heb er nog 20 nodig.... Vul hem snel in op http://www.thesistools.com/web/?id=149078 Dankje wel |
Nog 19...;)
|
Haha dankje wel...nog 19...
|
ingevuld
|
Kies je er bewust voor om deze enquete op een forum voor scholieren te zetten? Ik ken je onderzoek verder niet, maar het lijkt me niet de juiste doelgroep.
Maar goed, ik zal hem voor je invullen. EDIT: heb hem ingevuld. Er staan wat spelfouten in (slordig!) en ik vond die vraag met al die vakjes erg onduidelijk. Er stonden 2 rijen vakjes in die geen doel leken te dienen. |
Mar,
Ik kies bewust deze forum op scholieren.com aangezien ik een breed doelgroep heb. Daarnaast ben ik heel benieuwd naar je zogenaamde spelfouten. De 2 rijen waar jij het over heb is een creatieve oplossing aangezien ik anders mijn matrix niet kon maken, en daardoor vervolgens de tabel 2x moest presenteren waardoor dit irritatie zou kunnen doen opwaaien. Dus ja, met andere woorden het klopt dat er 2 rijen inzitten die geen doel hebben. Groeten en dank voor het invullen |
Oké, dan vul ik hem in!
Hier een spelfout die ik zag: Omdat het mij tijd en moeite bespaard En deze snapte ik eigenlijk niet: mijn persoonsgebonden korting (op producten die ik koop) automatisch mee te nemen bij het afrekenen van mijn boodschappen Wat bedoel je met persoonsgebonden korting? Ik kan me er geen voorstelling bij maken, want als er korting op een product is, is dat nooit persoonsgebonden. Maar ik begrijp het misschien verkeerd. |
Citaat:
Balance, met die vraag bedoel ik dat persoonsgebonden coupons die tegenwoordig vaak per direct mail verstuurd worden, of bijvoorbeeld online bij Mijn Ah.nl getoond en uitgeprint kunnen worden --> Automatisch op de bonuskaart staan, en dus bij het afrekenen direct meegenomen wordt. Dit is overigens een optie die nu nog niet kan, maar wellicht gewenst is. |
Citaat:
|
het liefst heb ik dat die bonuskaarten niet zouden bestaan, ik voel me namelijk flink opgelicht als ik er geen gebruik van zou willen maken, aangezien de kortingen altijd worden doorberekend in de prijzen moet je zonder bonuskaart dus voor de kortingen van mensen met een bonuskaart betalen.
en al heb je er wel 1, dan betaal je dus voor je eigen korting. maarja mensen willen nu eenmaal de illusie van voordeel door een plastic geval voor een blieper te houden. |
Done
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:45. |