![]() |
Gelocksaaide classic nokias vs iPhones #1075
hoi
|
nou er is deze week: week der besten in vlagtwedde. daar is genoeg bier, en je kan de 20e komen dan geef ik nog me examenfeest :D
|
Ik heb op dit moment een Iphone en ik denk dat op dit moment de Android-markt de iphone achterhaald heeft. Als ik op dit moment zou moeten kiezen zou ik voor een Samsung I9000 gaan.
|
Over de iPhone.. http://www.dumpert.nl/mediabase/1016...._htc_evo.html -- En het treurige is dat het nog wáár is ook.
Anyway, over 35 minuten is m'n lasagne klaar, de keuken is weer steriel en opgeruimd en ik heb hier een glas formidabele rode wijn in een heus wijnglas met voet voor nét dat beetje extra allure. :bloos: Proost! |
Ik vind de iPhone qua interface zo fijn. Ik kan de meeste sites heel goed gebruiken.
En voor mailen/pingen/smsen is die heel fijn. Heb zelf geen iPhone maar had een iTouch. Hetzelfde maar zonder het bellen/smsen gedoe. |
Nou dat heeft de Samsung ook allemaal, bovendien heeft die ook swipe. Hoewel ik nog niet weet hoe goed dat werkt voor Nederlandse woorden.
|
Citaat:
|
geef mij maar wat simpelers, al die apps en extra dingetjes zonde van je geld.
|
hmm, er is een beetje eten over maar het is niet genoeg voor een maaltijd... het was wel lekker! zal ik het bewaren? ;x
|
Citaat:
Oh en nog wat: wat is omhoog met het verplaatsen van topics.. Dat filmtopic is ineens naar Film & TV, het microgedichtentopic is ineens naar DoP.. Schei even uit, zeg. Al die topics gaan toch d00d op die subfora, laat 't lekker op DK staan zodat het in leven blijft. Citaat:
|
Citaat:
dat past er nu echt niet meer bij :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zooo terug van een uurtje minimeeten, was wel een beetje de sjaak afhaak, morgen om half 6 op :(
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
qft. |
Nu ga ik, dag lief forumvolk!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Worden er op DK leuke topics verzonnen die wél lopen waar de forumbazen ook om vragen gaan ze nu alles weer verplaatsen.
Wat een onzin. |
Citaat:
|
Citaat:
Oh Wheezle, wat is omhoog met die opmerking van je? :P |
Citaat:
|
Welke opmerking?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ja idd, wat een gezeik weer met dat verplaatsen van leuke topics :mad: Gewoon laten staan, ze zijn te simpel voor de andere subfora en precies goed genoeg voor DK.
|
Haha, wat waren die ''goede'' in het wwspel slecht zeg :D(N)
|
Citaat:
kijk, kan het zelfs op de fiets! ik zie het probleem niet zo! |
Citaat:
|
Gaat DK weer in actie komen op M&M nu? Ik tel al 3.5 man uitgesproken tégen :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die was er al wel eerder. :u
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nou ik ga lezen en dan naar bed. veel succes op M&M als dat gaat gebeuren:D tschüss!
|
slaap lekker qandy!
|
Trusten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:17. |