![]() |
Agenda-Msn tekstjes.
Heeee
Hebben jullie nog goede?? Het liefst Nederlands :) Als de wereld een appel was, was school een rotte plek. Ben je down? Ik maak je high. Jeweetwel dat gevoel van I believe I can fly. |
Dit lijkt me meer iets voor Tieners en Pubers.
|
Die goede oude '10 schoolgeboden' plakte ik elk jaar in mijn agenda... Even gegoogled.
1. gij zult nooit te laat op school komen, neem gerust de hele dag de tijd. 2. gij zult niet praten tijdens de les, schreeuwen geeft meer effect. 3. gij zult geen huiswerk overschrijven, laat het een ander doen. 4. gij zult niet rennen in de gang, glijden gaat beter. 5. gij zult niet afkijken, geef de antwoorden door. 6. gij zult geen propjes door de klas gooien, boeken komen harder aan. 7. gij zult niet met potlood op de muur schrijven, pen blijft beter zitten. 8. gij zult geen potloden afpakken, breek ze. 9. gij zult geen kauwgom kauwen onder de les, chips kraakt meer. 10. gij zult het leven van de leraren niet zuur maken, bederf het. |
Als je meer diepgang wil (m'n oude sig):
Met een hamer in de hand lijkt alles op een spijker. |
Zo zo. Die is diep. :')
|
Citaat:
|
Citaat:
OT: Ik had een Loesje agenda in de 2e of de 3e (zo lang geleden :(:() en op de voorkant stond: Als ik zin krijg om huiswerk te maken, ga ik in een hoekje zitten wachten tot dit nare gevoel weer weggaat. Iets in die trant, ik heb geen zin om naar mijn agenda te zoeken :p Maar Loesje heeft altijd wel leuke dingen (Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
even @nummer 9, dat doe je niet voor de lol, maar je eet chips als je honger hebt, liep vandaag ook al met milkshake van de mac de les Duitsch binnen
|
In de grond zijn leraren zo slecht nog niet, maar je moet ze erin krijgen.
Stop de wereld, ik wil eraf! 'Ik ben haai' zei de goudvis, en rookte nog een jointje. |
Citaat:
Citaat:
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets! EDIT: Waarom loopt je neus, terwijl je voeten ruiken? |
Van examens krijg je uitslag.
Hoe meer ik leer, hoe meer ik weet. Hoe meer ik weet, hoe meer ik vergeet. Hoe meer ik vergeet, hoe minder ik weet. Waarom zou ik dan nog leren? Ik denk altijd goed na voor ik iets stoms zeg. Ik ben niet lui, ik bespaar energie. Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit. Mede mogelijk gemaakt door Loesje. :p |
Ik pas in mijn jas. Mijn jas past in mijn tas. Ik pas niet in mijn tas. Dat kan dus niet.
|
Citaat:
|
Wees stil in de klas, anderen willen ook slapen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03. |