![]() |
Beschuitenspel (alleen voor jongens)
Hallo , ik ben 13 jaar en speel soms met men vrienden het beschuitenspelletje, dan moet je voor het eerst klaarkomen op een beschuit en wie het laatste klaarkomt die moet de beschuit opeten. Het is best wel een ranzig spel maar ik en mijn vrienden vinden het wel best geil. Nu mijn vraag spelen meerdere jongens dit spel?? Ik zou graag een antwoord krijgen...:)
|
Nou Nee!
In het leger doen ze het met een bekertje! Maar je bent 13 en dan al sperma.. al heel wat! In het leger gaan ze met zn 10en om een bekertje staan en wie het laatste klaarkomt moet het bekertje leegdrinken! Maar eet jij het beschuit ook op? |
ok.... ik walg niet snel
maar...mensen die dat doen hebben echt goede smaak nodig. |
omg... jij eet vrijwillig het sperma van andere kerels... gast...
dat is echt fcking smerig weetje zoek n hobby serieus xD |
Iedereen zijn favoriete hobby.. Ik ga dan liever voetballen ;)
|
Goed, alvast van tevoren:
Serieus posten of niet posten. |
dit is niet echt normaal, ik ken niemand die dit doet en zeker mijn vrienden niet.
Als je een of andere seksuele ziekte wilt hebben, ga dan vooral zo door. mijn tip: stop direct. zodadelijk escaleert het en dan is het een homo-orgie, waar het nu al erg op gaat lijken, als ik jou was zou ik andere vrienden zoeken die normale dingen doen |
Ik heb laatst voor het eerst van dit fenomeen gehoord. Ik kan er enkel heel hard om lachen en van walgen.
|
'Beschuitenspel'? Slechte naam, zeg. Vroeger noemde we dat gewoon cracker-trekken.
Waarbij aangetekend dient te worden dat we het niet benoemden omdat we het beoefenden maar omdat we het wel een grappig fenomeen vonden. Het lijkt me niets om het echt te doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach moet kunnen, er gebeuren wel raardere dingen.
|
hier heet het koekje-kwak
Ja dat kan blijkbaar ook met koekjes OT: Smerig... stoppen zou ik zeggen! |
Citaat:
|
nooit gedaan maar ik heb een geweldig idee :D
doe het samen mer je vriendin (Y) zij een beschuit en jij dan wie het laatst klaarkomt moet hem opeten jij wint natuurlijk want jonges komen veel sneller klaar dan meisjes :D en als jij klaar bent help je haar met klaarkomen PS. heb eerst een hele goede relatie met je vriendin om dit te doen |
ik zit in mid nl dus kan zijn dat woorden net iets anders over komen.
|
Citaat:
|
goor en ziek ga je vrienden anders pijpen of zo beter voor de reputatie van de beschuit industrie
|
ziek en gestoord
|
hahahah this made my day, zo ziek in je hoofd (I know er staat alleen jongens maar ik kon het niet laten om te reageren)
|
op het moment dat is dit typ ben ik misselijk.. gadverdamme!
|
Bij ons heet dit gewoon
'Natte Boterham' en wil je mij mee willen laten doen wil ik graag eerst 100 Miljard op mn rekening zien verschijnen. ps. Zoek een vriendin? |
De jeugd van tegenwoordig..
En jullie vinden het gewoon geil om in een groepje te gaan zitten rukken. Stelletje homo's. |
Je bent gewoon een goorlap en homo als je aan het "beschuitenspel" doet. En het geil vinden van dat spel is al helemaal idioot!
|
iiiiieeeeuuuwwwwwlllll
|
Gadveredamme zeg wat een viespeuken zijn jullie, lekker joh je zaad opeten.:S
|
|
Don't feed the troll. En nu weer ontopic? ;)
Ik vind het trouwens... nou ja. Ik weet niet. Het kan me eigenlijk niet zoveel schelen, ze doen er niemand kwaad mee. Er gebeuren genoeg ranzige dingen. |
Kijk ik vind het nu niet echt smakelijk.
Maar als hij en zijn vrienden er echt plezier mee hebben tja wie gaat ze dan stoppen... (en die homoschelderij is ook weer niet nodig) |
je bent 13 je gaat die vrienden verliezen stop ermee!!
|
Goed, dit topic is nu voor de laatste keer opgeschoond. Als jullie nu nog steeds niet normaal kunnen reageren gaat er toch echt een slotje op en volgen er waarschuwingen voor zij die onzinnig/offtopic blijven posten.
|
hou het dan op zn minst bij rukken met vrienden (dat is al freaky genoeg) en laat die hele cracker achterwege...:(
|
Of wat denk je van seks gewoon apart houden van je vrienden? Is dat niet gewoon normaal meer?
|
Jij bent niet normaal goor! en waarschijnlijk ben je ook homo!
|
Citaat:
|
dude... ik moet al walgen van de gedachte mn eigen sperma te slikken, maar jullie doen het met dat van een paar gasten?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
QFT. |
Goed, en nu weer ontopic verder.
|
Citaat:
|
Oh ja, er zou een slotje volgen, dus bij deze :p