![]() |
Ik ben gemeen
ik lig in jouw armen
veilig, warm maar ik ril waarom is het plafond zoveel makkelijker om naar te kijken als in jouw ogen waarom verlaat ik mijn veiligheid en ruil het in voor iets onmogelijks waarom moet ik nu degene zijn die ik zo gehaten heb waarom ben ik schuldig om mijn gevoelens hoe kan ik je vertellen dat ik het niet meer kan hoe kan ik je uitleggen dat er een lijst bestaat met twee namen en dat jou naam de tweede is hoe kan ik je uitleggen dat ik wegga zonder die naam te noemen die door mijn hoofd spookt als ik jou zoen hoe kan ik zo gemeen zijn zo schijnbaar gevoelloos maar zo pijnlijk emotioneel ik ben een leugenares gewurgd door de liefde C.V. Somethings right is wrong... ...and wrong is right [Dit bericht is aangepast door CocoVanilla (14-10-2001).] |
hey dit is best wel mooi!!!!!
|
wauw.. herkenbaar http://forum.scholieren.com/frown.gif
|
Ik ben oneerlijk
Ik ben om je gaan geven Gewoon zoals je bent Maar sommige kleine dingen Vragen veranderingen Alsof ik nooit ooit van wederzijdse aanpassing heb gehoord Ik ben gemeen ik ben oneerlijk tegen iedereen om je heen Raak maar niet verveeld van mijn eigen irrealistische zelfbeeld Groot gemis, klein gewen begin te beseffen dat niemand zeker jij niet, lievie gelukkig zo is al ik ben… Dit gediggie heb ik ooit eens geschreven en ik moest het er gewoon even bijzetten, omdat die van jou me zo aan die van mij deed denken op de een of andere manier... Verder; erg mooi, grammaticaal niet altijd helemaal correct (waarom is het plafond zoveel makkelijker om naar te kijken als in jouw ogen... moet dan zijn...) maar dat doet verder gelukkig niks af aan de rest van je gediggie... Vinnum eigenlijk gewoon heel erg pakkend, verder!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:24. |