![]() |
vingeren meisjes zichzelf ook wel eens als ze alleen zijn? (alleen voor meisjes)
:)vingeren meisje zigself ook wel eens
zo ja hoevaak? |
Nee, alleen als ze samen zijn.
Ja, veel meisjes doen dat. Vast niet allemaal, maar heel veel vast wel. En hoe vaak zal ongetwijfeld per persoon wisselen. |
hahaha ik meen het ;(
|
Ik wel. Hoewel ik vingeren half associeer met vingers in je kut douwen, en daar ben ik nog niet zo van gediend.
Ik vinger trouwens nooit samen. Maar ik heb ook geen wederhelft waarmee ik zou kunnen vingeren en dergelijke en dingen. Zie je. (Meisjes moeten misschien geen zaad kwijt, maar ze hebben wel hormonen en seksuele behoeften. Ook al praat je er als meisje niet met meisjes onder elkaar over en durf ik mijn hand niet in het vuur te steken dat elk single meisje - dat op geen andere manier seks heeft - dat doet. Dat durf ik bij jongens wel.) |
Ja, dat doen ze. Hoevaak hangt af van het meisje, sommigen hebben vaak zin en doen het dan ook vaker dan anderen.
|
Ja, ik denk wel bijna iedereen
|
Ja wel iedereen. Ik praat er ook gewoon met vrienden over :)
|
ik denk dat alle meiden het sowiso wel eens proberen:O
|
Sowieso niet iedereen. Ik heb het wel eens geprobeerd en vond er niks aan.
|
Ik wel, alleen als mijn vriend bij mij bezig is voelt het zo veel lekkerder.
Heel veel meisjes schamen zich, valt mij op :S |
Citaat:
|
Jawel, dat kan, maar als ik er niks aan vind en geen behoefte er aan heb, weet ik wel betere dingen te doen. :)
|
uh neee
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij het woord vingeren krijg ik meteen het idee dat er wat in moet, en persoonlijk vind ik dat er veel efficiëntere en lekkerdere manieren zijn om klaar te komen.
|
Citaat:
Citaat:
|
Waarom? Je stimuleerd toch je clitje en stopt er een vinger in?
|
Citaat:
|
Je wrijft over je clitoris en stopt in vinger in je vagina .. Why not? Zo leer je het beste voelen wat je lekker vind.
|
Citaat:
|
Citaat:
en met jou velen! (Y) |
Citaat:
|
qft?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja opzich,
Mijn vriendje kan het wel, maar hij heeft ruwe vingers /( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Veel meisjes vingeren zichzelf, maar echt niet alle meisjes doen dat.
Mijn vriend vertelde me namelijk over zijn ex die zo clueless was over sex dat ze nog nooit met zichzelf had geexperimenteerd of zichzelf ooit gevingerd had... |
Citaat:
Jij moet wss een hele goeie relatie met je vriend hebben :) Maar die mensen heb je idd.. (ook bij jongens is dit zo) Clueless of triest, het is maar hoe je het wild noemen :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is in principe belangrijk om te weten wat iemands verleden is, onder andere met exen enzo. En dan komen seks-dingen ook ter sprake ;x Anyway, dit is niet ontopic... Sorry! Dus ontopic; Ik blijf er nog steeds bij dat veel meisjes wel vingeren, maar dat vast niet alle meisjes dit doen. |
is het niet gewoon zo dat ze het niet durfen toe te geven...?
|
Citaat:
In mijn eigen ervaring vind ik dit vervelend aangezien ze amper weten wat klaarkomen is of waar fijne plekjes zitten... dus geen aanwijzingen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zeg ook niet dat ik er blij mee ben :P Ik support vrouwen die vingeren (y) |
Ik moet de eerst vrouw nog tegenkomen die klaarkomt van alleen een vinger in haar vagina.
|
Citaat:
Oh, maar google beaamt mijn 70% ook meerdere keren, dus het zal wel niet helemaal uit vage krochten uit mijn brein komen. |
Vrouwen zijn moeilijke klaarkomers!
|
Maar ze kunnen wel meerder keren na elkaar klaarkomen! -gniffel-
(En zoveel moeilijker komen vrouwen niet klaar, alleen van andere dingen dan penetratie? ;)) Maar goed, dat wijkt een beetje van het onderwerp af. |
Citaat:
|
maar ik snap het niet helemaal.... meisjes hebben toch gewoon hormonen...
dan moeten ze toch ook hun 'behoefte stillen'? |
Als je nog nooit gerookt hebt, heb je ook geen behoefte naar nicotine. Als je nog nooit bent klaargekomen, heb je die behoefte ernaar ook veel minder. Daarbij is het mijn ervaring dat vrouwen ook lang niet altijd hoeven klaar te komen tijdens seks, dus de behoefte naar een orgasme is bij vrouwen sowieso minder.
Daarbij kun je prima je behoefte stillen zonder jezelf te vingeren. |
ik wel
is toch lekker? enne... juist als ik alleen ben :P |
Citaat:
|
die gast die dit topic had gemaakt verwacht allemaal spannende verhalen:P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:14. |