![]() |
Wil uit, mag niet van moeder
Hey, hier ben ik weer. Ik ben weer iemand tegen gekomen op m'n werk. Maar dit keer is t anders dan anders. Ik heb zo'n vermoeden dat het dit keer ook wederzijds is. Nu wilden we afspreken, maar daar zit het probleem. Ik mag het huis NOOIT uit van m'n ma. Het is eigenlijk zo goed als onmogelijk dat dit afspreken ooit nog zal lukken.
|
Laat haar naar jouw huis komen.
|
Citaat:
|
Hoezo mag je niet uit huis dan..? Als ik vragen mag..
|
je kan natuurlijk gewoon gaan en een eventuele straf incasseren
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je moerder zou toch wel moeten begrijpen dat bij voortplanting een man én een vrouw nodig is?
|
Hoe is je moeder ze zelf dan aan een man gekomen, als ze tegen uitgaan e.d. is?
|
Als je moeder psychisch ziek is en je niet eens met 'r durft te praten moet je ff minder naar 'r luisteren:p
|
Citaat:
|
Je hebt geen cash, jat het van je ma, smeer hem gewoon en incasseer de straf. Waar is je pa overigens?
|
Mn biologische of mn stiefpa?
|
Citaat:
|
Of je zegt dat je moet werken van (bijv.) 15:00 tot 20:00 en no one gets hurt.
|
Citaat:
|
Ik heb je titel even aangepast. Als je moeder echt psychisch ziek is moet je misschien hulp zoeken zodat je bij een voogd terechtkomt die wel in staat is voor je te zorgen. En als ze niet echt psychisch ziek is maar gewoon moeilijk doet, dan moet je volhardend proberen te overleggen en als dat niet werkt kan je altijd nog ongehoorzaam doen.
|
Gewoon een smoes verzinnen en gaan. De desbetreffende dame in hogere sferen brengen kan ook buitenshuis gedaan worden ;)
|
werkt je moeder wel???
als ze dan op een zaterdag werkt dan kun als zei op haar werk is.. of bijv boodschappen aan het doen is er tussen uit:P of gewoon van je werk zeggen dat je overuren had?? |
Citaat:
|
wat voor straf kunnen we je geven als je het huis toch niet uit mag je bent blut . zeg gewoon dat je moet werken of zo als ze er achter komen is het jammer Maar maakt niet heel Veel uit . Mag je ook niet naar vrienden ?
|
Ik zou gewoon eerlijk tegen je moeder blijven. Eerlijkheid duurt immers het langst!
Je moeder moet wel begrijpen dat je al 17 jaar bent, maak dit haar duidelijk. Lukt dit echt niet, zou ik een smoes gaan verzinnen, want het is echt belachelijk dat je niet uit het huis mag, je bent 17! |
Citaat:
Suc6 ermee. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:37. |