![]() |
Niks
Hey ik ben 16 jaar en heb nog niet gezoend en ben nog niet verder met een meid geweest, Ik heb een vrindin maar durf t niet en zij ook niet bij mij. What to do ? ? ?:confused:
|
waarom durf jij niet en zij ook niet bij jou?
misschien moet je er eens over praten met elkaar en bovendien iedereen heeft zijn eigen tempo en met 16 nog niks gedaan hebben is helemaal niks ergs, raars of een schande ;) |
Compleet geen probleem! Meestal maken jongens onder elkaar daar een probleem van,
of lachen je even uit, maar meiden vinden het juist aantrekkelijk. ;) Wie wil er nou een vriend die 80 keer seks heeft gehad, meer dan 10.000 keer heeft gezoend en 45 verschillende vriendinnen heeft gebruikt als one night stand? Zou jij dat aantrekkelijk vinden in een vrouw? |
Gewoon geduld hebben. Heb je haast? Je bent pas 16.
|
Scoor een dronken dame tijdens het uitgaan en zoen haar. Dan kom je beter beslagen ten ijs bij je vriendin;)
|
Het is ook wel spannend de eerste keer zoenen!
Als je bij je vriendin bent of zij bij jou, en jullie zitten samen op haar of jouw kamer bv. een film te kijken, doe dan eens een arm om haar heen en trek haar een beetje tegen je aan. Als jullie ontspannen zo zitten kun je eerst bijvoorbeeld kusjes op haar hoofd of wangen geven. Als ze dan jouw kant op kijkt kus je haar op haar mond, en je zult zien dat jullie dan aan 't zoenen zijn voor je er erg in hebt ;) Succes! |
Blijkbaar voelen jij en je vriendin je nog niet 100% op je gemak bij elkaar. Jullie zijn gewoon nog niet zo ver en dat is niet erg. Het komt vanzelf wel.
|
Citaat:
|
Ik ook niet
|
Citaat:
|
Citaat:
Als zei het niet durft is ze bang dat ze iets fout doet, jij waarsch. ook. dus zelfde verhaal voor beide, betekent dus gewoon doen. |
Niks beters dan gezamenlijke onervarenheid door middel van experimenteren op elkaar bot te vieren.
|
Allemaal Hartelijk dank voor de tips, t is er nog niet van gekomen. maar ik denk dat ik t ga uitmaken. ( Dit is niet de reden) Maar de tips kunnen later gebruikt worden dankjewel
Dit topic mag gesloten worden |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:57. |