![]() |
Beste Acteur
Wie is jullie All-time favorite acteur?
Mijne Jake Gyllenhaal Bekende titels van hem: Prince of persia Brokeback Mountains Brothers Jarhead Bubbleboy |
Je vergeet Donnie Darko :(.
Mijn favoriet is Leonardo DiCaprio. De posters heb ik inmiddels van de muur gehaald, maar zijn rollen blijf ik nog steeds waarderen. |
Donnie Darko ;)
|
tnx ;)
|
Mijn grootste filmheld is natuurlijk wel Jason Statham :D
|
Johnny Depp is naar mijn mening gewoon de beste acteur ever.
Maar Jake Gyllenhaal is wel schattig hoor. :) |
Ik vind Vin Diesel wel een goede acteur en om nog maar te zwijgen over zijn uiterlijk... mjaam;)
|
ik wil niet nog een keer een bloedneus en twee blauwe ogen riskeren, maar...
vin diesel een goede acteur :D:D::D:Ddd:dD |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
totdat je die vreselijke acteur eens ziet. Dan zijn je onwetenheid èn blijheid snel weg :P |
Citaat:
en voor op Mr. Mark te reageren iedereen zijn eigen oordeel zeker. |
Citaat:
Misschien een beetje te expliciet maar toch.. ieder z'n eigen oordeel :) |
Citaat:
:) |
Citaat:
En hij speelt niet echt overtuigend. Bovenval irriteert hij me een beetje met z'n houding. En de meeste films waar hij in speelde vond ik nogal slecht uitgewerkt. |
Citaat:
|
Ik heb een paar persoonlijke favorieten:
Oude generatie: Clint Eastwood, Morgan Freeman, Paul Newman, Cary Grant, Humphrey Bogart en William Holden. Van de huidige generatie acteurs kan ik Johnny Depp, Timothy Spall en Alan Rickman zeer goed waarderen. |
Spall en Rickman zijn m.i toch niet echt van de huidige generatie. Zeker Rickman niet.
|
Citaat:
|
Harisson Ford en Russel Crowe
|
Nicole Kidman;)
|
James Stewart, Humphrey Bogart, Jack Nicholson, Robert DeNiro, Adam West, Steve Buscemi, Philip Seymour Hoffman, Brad Pitt.
|
clint eastwood en jack nicholson
en gegarandeerde topfilms heb je met bruce willis en/of samual l. jackson, maar dat maakt ze niet zozeer goede acteurs :o :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een hoop zijn al genoemd, maar ik vind dat Jeff Bridges en Harvey Keitel ook wel vermeld mogen worden.
|
Robert deNiro in zn jonge jaren
Harvey Keitel Dustin Hoffman Chow Yun Fat |
Meeste goeie acteurs zijn al genoemd.
Maar kvind dat Jack Black & Jackie Chan toch ook wel goed zijn (Y) |
John Hurt, Anthony Hopkins, Marlon Brando, Gregory Peck, Clint Eastwood en Peter O'Toole. Van "deze generatie" vind ik vooral Liam Neeson en Leonardo DiCaprio uitmuntende acteurs (al hebben ze beide hun zwakkere momenten gehad).
|
Pfft.
Daniel Day Lewis denk ik. |
Clint Eastwood, Morgan Freeman, Nicolas Cage,
Jason Statham voor actiefilms. |
Citaat:
Vinnie Jones is ook een goede acteur :D Maar hij speelt eigenlijk alleen maar de 'bad-guy' wat soms een beetje te duidelijk is in de films waar hij speelt waardoor het een beetje cliché is. Maar toch voegt hij altijd wel wat toe met z'n bad-ass kop :D |
Philip Seymour Hoffman. En Leonardo DiCaprio is ook erg goed. (Vooral in What's eating Gilbert Grape <3)
|
Mijn favoriet is Jack Nicholson
|
- Daniel Day Lewis
- Marlon Brando - Harrison Ford - Al Pacino in zijn jonge jaren, voordat hij overging op automatische piloot. - Steve Buscemi - Harvey Keitel - Jack Nicholson - Robert deNiro - Henry Fonda - George C. Scott - Jack Lemmon - Sean Connery - Robert Duvall - Charlie Chaplin - Buster Keaton en nog wel enkele tientallen. |
Christopher Lee
Altijd de enige echte Dracula gebleven voor mij. ;) |
ik vind Willem Dafoe een geweldige acteur:D
|
Ian Mckellen
|
er zijn er wel meer die ik erg goed vind, maar deze wil ik toch even noemen:
http://www.palzoo.net/file/pic/user/David-Anders.jpg David Anders Da's echt typisch zo'n acteur die echt zijn agent moet ontslaan: erg goed, maar toch nog niet veel rollen op zijn naam. Hij speelt Julian Sark in Alias, Adam Monroe in Heroes en hij heeft nu ook een klein rolletje in het laatste seizoen van 24. |
Liam Neeson!
|
Sandra Bullock:)
|
Ik heb meerdere acteurs waar ik wel 'fan' van ben :o
Johnny Depp Javier Bardem Willem Dafoe Joaquin Phoenix Leonardo Di Caprio etc :o |
Clint Eastwood
Edward Norton Tom Wilkinson Robert De Niro Nicolas Cage (Want pure cult) David Carradine (idem) Samuel L. Jackson Philip Seymour Hoffman Ulrich Muhe Tim Robbins Viggo Mortensen Chow Yun-Fat Anthony Hopkins Jan Declair (lol) |
Waar blijven de vrouwen eigenlijk? Of kunnen die niet acteren?
|
Daar word niet om gevraagd, toch?
Javier Bardem, Philip Seymour Hoffman en David Thewlis staan hoog op mijn lijstje. |
Nou ja, zou er dan een apart topic moeten komen met de titel 'Beste Actrice'? :P
|
Dat is er wel eens geweest hoor :)
|
Blijkbaar is zo'n topic niet echt populair....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:34. |