![]() |
laptop terugzetten naar fabrieksinstellingen
Hallo allemaal,
Ik heb een Acer Aspire 5520g met Windows Viste home premium. Ik heb virussen er op gehad en sindsdien wilde hij niet meer. Toen heb ik er windows 7 op gezet maar dit was een versie met 1 licentie dus het lukt niet op deze op mijn laptop te activeren en ondertussen heb ik nog maar een aantal dagen voordat hij afloopt. Mijn dringende vraag is dus, kan iemand mij helpen zodat ik weer een werkende versie op mijn laptop kan zetten of dat ik misschien mijn laptop kan terugzetten naar fabrieksinstellingen? Ik hoop van harte dat iemand mij kan helpen. |
Je krijgt er toch normaal een restore cd / install cd bij de aankoop van een computer / lapflop?
|
Citaat:
|
dat klopt... die krijg je er tegenwoordig niet altijd meer bij.. volgens mij moet ergens bij de papieren die je hebt gekregen bij je laptop een code te vinden zijn waarmee je windows kunt downloaden en vervolgens zelf moet branden en installeren.
|
herstelpartities zijn zeer omhandig imo. als het goed heb je gewoon recht op een cd van windows. als je naar de fabrikant mailt/belt sturen zij die vaak wel op (wel vaak tegen betaling :( )
|
Klopt, we hebben gebeld maar dat kost me dan wel 60 euro:|
Ik vind het een stukje service en ivm garantie vind ik dat je er gewoon gratis recht op hebt....... |
kun je niet met opstarten via een functieknop in het recovery menu komen?
|
Nee, knoppen F1 t/m F12 geprobeerd, maar het werkt niet..
|
Soms is het esc ofzo dat staat in het zwarte scherm voor t enkele seconde na t opstarten
K heb een foto ervan gevonden (maar die is al oud) Bij jou moet er dan iets van recovery bij staan. http://www.pchelpforum.nl/viewthread...959&pid=122012 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:29. |