![]() |
Erectie bij het rechtstaand plassen
Als ik in school naar toilet moet gaan ga ik altijd naar een gesloten kotje.
Als ik naar een urinoir ga krijg ik altijd een erectie (of stijve) Heeft iemand tips daarvoor?:confused: |
vaak genoeg doen.. leer je het vanzelf wel af ;)
|
dit zou normaal geizen toch niet kunnen want als je een erectie krijgt wordt de prostaat afgesloten toch:s
|
Citaat:
uh? nee Wel wordt de urinebuis samen geknepen, maar of dat ook werkelijk en plassen tegenhoudt? Vriendlief kan met een odol ook wel plassen... Gaat vanzelf wel over denk ik |
Met een erectie kun je prima plassen, mikken is een andere zaak. :p
OT: Tips waarvoor? Om geen erectie te krijgen? |
Hij word geil van de wc..*O*
|
Kijk niet steeds naar opzij tijdens het plassen ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Met een erectie kun je gewoon pissen, schatje. (het is wel iets ongemakkelijk) |
Maar er komt gewoon weg geen druppel uit
|
OKe mensen stop met me schat te noemen!:mad:
|
Citaat:
|
Bij biologie vertelden ze me dat klaarkomen en plassen niet tegelijk kon, niet bij mannen in ieder geval. Het was OF sperma OF urine dat door die piemel heen mocht.
Ik krijg het idee dat die erectie is te maken heeft met 'o jee, ik moet plassen! straks krijg ik een erectie!' en dat je dáárdoor dus een erectie krijgt. En dat je je eigenlijk een /care houding aan zou moeten meten en je helemaal zou moeten leren ontspannen. Misschien kan dit topic je nog iets helpen. Maar verder heb ik er eigenlijk geen ervaring mee, plassen met 'n erectie. Duh. :P en ik moet serieus plassen van dit topic ;__; |
Citaat:
nog nooit s'morgens geprobeerd te plassen? :) |
Citaat:
|
Btw, als hij gewoon stijf staat wil het nog wel.
Moet je hem echt naar onderen duwen, dan duw je de urinebuis aan de onderkant van je penis dicht en dan wil het dus niet meer. |
Ver genoeg naar beneden duwen lukt ook niet altijd, zonder dat het voelt dat hij afbreekt.
|
Citaat:
|
Plassen met een stijve gaat en zelfs vlot alleen mikken is wat moeilijker en speciale houdingen aannemen om toch in het urinoir te plassen is niet echt de bedoeling. Misschien thuis wat proberen en proberen te achterhalen waarom het gebeurt.
|
Goed, topic is een heel end opgeschoond, nu graag weer netjes ontopic reageren en alle gezever over of je nou wel of niet kunt plassen met een stijve achterwege laten, hier heeft de TS helemaal niks aan.
|
als je in een hokje geen erectie krijgt en wel gewoon kan plassen, dan zou ik dat gewoon telkens doen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:52. |