![]() |
Aleen nog maar voorvocht gehad
Ik ben 14 en ik heb aleen nog maar voorvocht uit mijn lul weten te krijgen. Ik wil weten hoe je sperma er uit kunt krijgen.:confused:
|
Waarom maak jij zoveel topics aan over je zaakje daaronder? :n
|
Ik heb veel vragen
|
Dat komt gewoon door je puberteitsstadium. Sommige jongens maken sperma vanaf hun 11e, anderen pas vanaf hun 16e. Op een dag merk je dat het er ineens is ;)
Het je ook al schaamhaar, okselhaar, een lage stem, lange armen en benen, gegroeide ballen? Dan zal het wel niet lang meer duren. |
Er zijn geen speciale technieken om sperma eruit te krijgen, gewoon wachten tot de dag komt, Ik was erg blij toen ik t voor t eerst zag (Was toen 13)
|
ah... oke
|
Misschien moet je eerst eens even rondneuzen in andere topics, of zelfs google raadplegen voor je al die vragen stelt. De meeste zijn namelijk al honderd keer beantwoord. En sekswoordenboek.nl is ook een goeie optie waar je veel informatie vandaan kunt krijgen.
Ik weet, het kost wat moeite om zélf op zoek te gaan naar antwoorden... |
langer door rukke(Y)
|
Een stukje naar onder op de voorpagina staat al een topic over voorvocht, en daarom gaat deze dicht.
Volgende keer graag even kijken of er niet al een topic staat over het onderwerp waar jij het over hebben wil. en wat betreft het sperma: dat komt vanzelf. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14. |