![]() |
Gray-Fox is hier:)
hallo, mijn naam is Marnix, maar noem me maar gewoon Gray Fox:)
ben 17, woon in Zeeland school: ROC westerschelde mijn hobby's zijn: gamen en muziek luisteren:) als iemand nog iets anders van me wil weten, dan moet je 't maar vragen:) |
Welkom op het forum! :)
|
pineesje!!, alles flex ibel?:D
|
Hoi Marnix,
welkom! Wat voor muziek luister je zoal? :D |
Welkom *O*
|
Citaat:
|
Citaat:
vind Muse heel goed;) |
Citaat:
Doe je ook nog aan sport of iets? :) |
nee, ben nogal een lui persoon:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of ben je zo iemand die alleen maar achter de computer hangt en nooit buitenkomt? :o |
Citaat:
verder game ik heel veel en ga zo nu en dan eens een cafe binnen om wat te drinken maar ga nie vaak naar een cafe, aangezien ik in een cafe woon:p... |
Citaat:
Wat game je zoal? Je wóónt in een café? :o Verklaar nader? |
tja, ik ben behoorlijk lui:P
m'n favoriete games zijn: alle MGS games (Metal Gear Solid), sommige COD games (Call Of Duty), TTT (Tekken Tag Tournament), Timesplitters: Future Perfect, Marvel games (Marvel Ultimate Alliance 1 en 2, Marvel Nemesis: Rise of the Imperfects, Spider-Man 1, 2 en 3, Ultimate Spider-Man, enz.) m'n ouders hebben een cafe, maar we wonen daarboven, hoef dus maar de trap af te lopen en ben in een cafe:P |
Citaat:
Gaaf dat je ouders een café hebben! *O* |
haha, heb ook redelijk wat games, ben echt een gamer;)
ja, is ook heel leuk;) |
Haha, de enige game die ik speel is Dragon Age (ken je dat?). :D
Maar dan heb je vast ook zo'n superdeluxe game-computer met een monstervideokaart? Of game je niet op je PC? (Ja, ik weet er weinig van af) Merk je het 's avonds niet heel erg, dat je boven een café zit? Geeft dat geen overlast? |
ja, Dragon Age ken ik wel ja;)
speel op m'n Playstation 3:) tja, je merk 't wel maar je raakt 'r aan gewend:) |
Citaat:
En zou ik mogen weten waarom je je aangemeld hebt op dit forum? :) (vind ik gewoon leuk om te weten hoor, niets bijzonders). |
Citaat:
|
Citaat:
Hartstikke gezellig hier! |
ja, 't is hier idd gezellig:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Awesome. :D Vanwaar eigenlijk de naam 'Gray Fox'? |
Gray Fox is een character in Metal Gear Solid, vind hem de beste character die ik ooit in een game gezien heb:)
|
Oh, oke, haha. Ik had er nog nooit van gehoord. :bloos:
|
tja, dat kan he:P
en jij houdt van Sudoku?:P |
Nee, eigenlijk niet. :bloos:
Ik weet ook niet waarom ik Sudoku. gekozen heb als nickname. Het ging vanzelf. :o |
ok, dat kan ook:P
speel af en toe wel eens sudoku op m'n gsm, maar de meeste zijn te simpel, zelfs op "Genius" niveau:P |
Haha, of je bent gewoon een genie. :o
Ik ben heel slecht in Sudoku's. (n) |
ik ben echt geen genie hoor:P, ben trouwens veel te lui om een genie te zijn:P
tja, je kunt niet overal goed in zijn he;) |
Haha, een luie genie dan misschien? Een sudoku-genie?
Helaas niet. :D Ben jij verder nog ergens heel goed in, buiten sudoku's? |
hmm, een lui sudoku-genie misschien:p
ben heel goed in sommige games en verder alleen in engels (en sudoku:p) en waar ben jij allemaal heel goed in?:) |
Haha, een luie sudoku-genie dus. ;)
Waar ben ik goed in? Ehhh. Dit was jouw voorsteltopic toch? :o Oke, ik kan gewoon niets bedenken. |
ja, 't is mijn voorsteltopic, maar je hebt me ondertussen al zoveel vragen gesteld, dus dacht dat ik wel eens iets aan jou mocht vragen nu:P
|
Mag ook wel hoor. :o
Goed dan, ik zal het proberen: ik kan wel redelijk tekenen en korte stukjes schrijven, ben redelijk goed in de Nederlandse taal en ook het Engels ligt me wel. Filosoferen kan ik ook goed, volgens mijn docent. En ik hoop ooit goed te worden in gitaarspelen. :D (ik speel nu een jaartje, ga dit jaar beginnen met elektrisch). |
ok, das toch al wat beter dan:
Citaat:
je kan dus ook wel goed engels?:), dan hebben we iig iets gemeen:P |
Citaat:
Ja, ik kan wel redelijk Engels. Yes, iets gemeenschappelijks! *O* |
Citaat:
verder zullen we vast niet veel gemeen hebben:P |
Citaat:
Maar ach, wat maakt het ook uit. |
Gaan we weer :(
Welkom! haha :D |
Citaat: