![]() |
Saaie sletjes #1081.
Hoi.
Citaat:
|
JE MOEDER:mad:
|
hey, alles kits?
|
Hey
|
wel onder mijn rits :bloos:
|
Bij gebrek aan humor ben ik maar humortv.vara.nl aan het kijken
|
Citaat:
:D:D:D:Dd;;d;d;d;d :facepalm::( |
Citaat:
|
Als wij samen op een kratje bier gaan zitten poepen we zo een cabaretshow er uit hoor :y Omdat we vet grappig en bescheiden enzo.
|
Goedenacht:)
|
Citaat:
|
hebben jullie dat ook wel eens, dat je heel geconcentreerd en zo al geruime tijd naar cupidotv of iets vergelijkbaars aan het kijken bent en dan ineens BAM in de gaten hebt waar je naar kijkt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ewaaaa what's up.
Ik wil sletterige verhalen horen. Let's start this thing. ;D |
Citaat:
|
Ik maak wel een programma met tips voor een goede nachtrust!
|
@wheezle; Dragan is in Zwarte zwanen echt om op te eten. Verder is het nogal een matige film, helaas :p
Sorry, dit is geen sletterig verhaal. Wás het dat maar :o ;) |
Citaat:
:o |
Ik ga even opruimen, mijn vrienden hebben wel een bende achtergelaten.
|
Citaat:
Wat een kutlevne heb ik ook :( |
Citaat:
Jij daar in tegen? ;);:);):;;););) |
Ook @wheezle: hoe is het eigenlijk met je en met het gedoe met je ouders enzo? :o
Of is dit niet het ultieme moment/topic om daarover te beginnen? :p :o |
Citaat:
wij forumnerds komen sowieso amper buiten en alles |
Minke! Hoe was je kampeer(:D(n))vakantie!
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik iig. |
Citaat:
Ik geef je gelijk over kamperen na deze vakantie :( Zo kut was het :o Nee, het was niet alleen maar kut, we maakten het zelf gezellig en ik heb dus vooral veel gedronken. Maar het kamperen maakte het er niet leuk op met dat rotweer en een kapotte camper :( Ja, lach maar :p |
INTERNET, hier ben ik veilig, hier ben ik sterk, hier ben ik heilig, dit is mijn kerk, dit is mijn haven, hier leg ik aan, internettttttttt
|
Citaat:
Ik heb je nog gewaarschuwd met dat rare kamperen! :D(N) Godver, vinden jullie het ook niet vervelend dat ik op die punten zo vaak gelijk heb :o :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
EN JA IK VIND HET VERVELEND JA!!! :mad: ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Begin September ga ik het pas echt merken heb ik het idee. Dragan speelt ook in een Loverboy film las ik net. |
Citaat:
|
Salò o le 120 giornate di Sodoma is vreemd.
|
Dat klopt.:p
|
Citaat:
De beste openingszin in een emokroeg is toch: ''zullen we vanavond lekker snijden schatje''. Maar gene respons :( |
Citaat:
|
Citaat:
Yup. En die film heet ook Loverboy, en hij speelt de loverboy. En die loverboy heet Michael ;) En die film is niet echt goed, maar wel leuk om te kijken. En zelfs als loverboy met fout opgeschoren haar is ie nog sexy, omg :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:32. |