![]() |
Als niemand hem doet, dan saai ik er een. #1082
blah.
|
En het saai-seizoen is geopend!
|
Ohja dat vergeet ik altijd.
|
Ik ben al de hele dag onderweg. Al die lcd tv's lijken op elkaar:s nouja nu maar even naar m'n moeder want we moeten morgen naar het ziekenhuis
|
oei, bieden op een huis is toch wat spannender dan spelen met wat aandelen :o
|
Ik heb net van 10 uur s ochtens tot 6 uur kindjes begelijd met spelletjes die de hele tijd op me sprongen, aan me zaten, aandacht vroegen.. Volgensmij word ik gek.
|
Citaat:
|
Nou vanavond nog maar keertje pokeren met vrienden. Ik kan het toch niet zomaar ineens kwijt zijn! :o
|
Citaat:
|
Yiihaa, vanavond voor de eerste keer weer voetbaltraining:D
|
Rationeel naamzoek:
http://forum.scholieren.com/showthre...3#post30754023 Ik mag haar wel schatje noemen :D(N) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
archont, vanavond maar iets beter pokeren he ;)
Ik wil ook pokeren, maar niemand wil :( |
ik ga heel de avond the black crowes luisteren, hopppaaaa
|
We hebben in Frankrijk heel veel gepokerd, met M&M's en suikerpinda's die als fiches fungeerden. De eerste avond won ik glansrijk, de tweede avond verloor ik glansrijk. :o :D En de andere potjes was ik maar gewoon een beetje aan het jojo'en, dus ik heb het nog niet helemaal in de vingers. :o
|
Citaat:
|
Avond :)
|
Citaat:
Ach een beetje geluk moet je ook hebben, maar ik vind het gewoon erg gezellig om te doen. |
Citaat:
|
ik vind poker altijd maar even leuk, na 3 kwartier ben ik er wel klaar mee, maar dan moet je nog uren (N)
|
Ik kan echt uren pokeren :o
|
Weet iemand of je ergens losse luchtbeddopjes kan kopen? Anders moet ik nog een nieuw luchtbed fixen :(
|
Citaat:
Oh uren dat lukt mij ook wel. Wijn/Bier erbij. @sann je kan bij grasweek workshops doen. 3 keer raden wat mijn 1e voorkeur is. Bierbehandeling :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Over poker gesproken, ik ben net 4e geworden van de 90 man :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Een keer een high tea. Maar ik bedacht me, dat is natuurlijk niet met wijn he? (N) Jammer. Dan nog chillen in het park. En kickboksen. Maar ik dacht dat het gewoon 5 voorkeuren waren? Dus niet 5 verschillende, maar dat het 1 van die 5 wordt. Nu ga ik douchen. @absinthe huh gingen ze geld betalen om pinda's te kunnen eten tijdens het pokeren? Ik snap het niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
of een high tea met wijn is :D:;:;d;D
|
Citaat:
|
|
Onderste want frambozen wint het voor mij van kersen.
|
Citaat:
Ik trouwens al helemaal want ik ga op een yogamatje slapen :facepalm: :D |
Citaat:
Citaat:
Bluhuhuuu wat een kutweer is het. :( |
Citaat:
Nou, inderdaad :( (n) |
Hoi allemaal.
|
ik had net een van de meest rare gesprekken ooit geloof ik :"D
|
Citaat:
|
Ach vanavond sterke pokertafel. Daar hou ik wel van, solide spelers die geen rare beginnersdingen gaan doen.
We doen cashgame en meestal pokeren we een uurtje of 4. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mooie kamer grensend aan tuin.. nu nog via wooncooperatie maar gaat in zomer 2011 over in een antikraak contract. medebewoonster is een dit jaar afgestudeerde kunstenares die de woning ook gebruikt als atelierruimte... keuken en woonkamer zijn volledig ingericht. wasmachine en koelkast zijn aanwezig. Stuur een mailtje met vermelding van je telefoonnummer als je geintreseerd bent. mvg. Tina ps. voorkeur gaat uit naar een kunstacademiestudent\
IK MOET DEZE KRIJGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Jongens wie heeft er verstand van recht.
Mijn vader heeft van de hondenpolitie(ja die hebben wij hier) een bekeuring gekregen voor het loslopen van onze hond. Nou heeft hij zo'n leuk geel gekleurd papiertje met gegevens. Staat er bij het bedrag van de boete NIKS ingevuld (terwijl die man zei dat het 60 euro was) Is het dan nog wel rechtsgeldig? sann naamzoek |
Bitches!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:23. |