![]() |
Vindt deze jongen me leuk of niet?
-
|
Vind jij hem leuk dan? Zo komt het in ieder geval niet over. Dus ik snap niet welke kans je laat gaan, vooral niet als hij een heel schooljaar bezig is geweest met duidelijk maken dat hij je niet mocht.
|
Ik heb ook niet de indruk dat jij hem echt superduper leuk vind, dus het is het lijkt me ook niet echt waard om uit te vinden wat zijn bedoelingen zijn;)
|
-
|
Nou als je dat al zegt dat je hem niet echt leuk vind, waar ben je dan bang voor? praat gewoon lekker rustig met hem en wie weet wordt het nog wel wat
|
Wat een domme manier om verkering te vragen dan. Veel te vaag.
Je wil deze kans niet laten liggen, welke kans? Je vind hem toch niet leuk? |
Als je hem niet leuk vindt blijf gewoon vrienden.
Want je moet er niet aan gaat beginnen als je toch al niks voelt |
[-
|
Mmm....
lastig situatie ik zou zeggen ga op onderzoek zoek uit of hij het meent of niet. Maar laat hem niet denken dat je verliefd op hem bent want dat kan miss verkeerd uitlopen als hij niet de waarheid spreekt |
Ik heb even dit topic opgeruimd en de titel aangepast. Nu graag ontopic blijven.
|
zoals je het zegt, lijkt het inderdaad net alsof je hem niet leuk vind.
maar als je dat wel vind, zoek uit of hij het meen. kijk het kan ook zijn dat hij met vrienden zat en dit schreef, maar hij kan ook stiekem gewoon verliefd op je zijn. laat wel even weten of het gelukt is :P xxxxxxx |
jij voelt niks meer voor hem,maar wil wel weten of hij het meent.
Dan snap ik niet waarom je dat zo graag wil weten. |
Oftewel, je vind hem leuk, maar twijfelt aan het feit of hij jou wèl leuk vind. Met zo'n msn-gesprek, (geen idee hoe hij in elkaar zit) kan ik dat niet voor je vertellen. Misschien moet je het gewoon eens uit gaan testen door af te spreken.
|
ik zou der niet intrappen,
ik denk dat die aandacht wou ofzo, of om je te plagen :$ |
misschien bedoelt hij met het had leuker geweest met jouw als vriendschap je kunt ook gewoon vragen of hij op je is en zeg dan er bij dat hij de waarheid moet zeggen
|
Citaat:
|
Duidelijk zijn.
Me enige tip. Als je niet duidelijk bent, gebeurd er niks! |
Misschien is het wel beter voor jou, een vriendje. Als ik zo lees dat je zo erg gepest word.
|
Citaat:
mss wel maar hij zit ook bij mij op school en dat gaat dus niet werken,aangezien hij dan ook gepest zou worden, en er is nog n reden, ik ben nogal bang voor mn ouders, daarom heb ik nog nooit een vriendje gehad, ik durf zoiets nooit te vertellen, maar ik baal dr gewoon van, want ik vond hem eerst wel leuk, nu dus niet meer, en nu doet hij dus zo tegen mij, heb de laatste dagen trouwens niets meer van m gehoord |
Hoe oud ben je?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niemand hier weet het en er is maar 1 manier om erachter te komen.
|
Vraag het :D
|
heb de laatste 2 weken niks meer van m gehoord, ook niet via msn.
als ie weer wat van zich laat horen zal ik t wel laten weten. maar dat aan m vragen heeft geen zin, hij is nogal iemand die vaak sarcastisch is, dus weet nooit waneer hij iets meent. |
Nee ok.. Jij vind hem niks dus?
|
niet persé verliefd maar hij is zeker een beetje je reacties aan het peilen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:32. |