![]() |
Vriendin en ik op dezelfde persoon, wat als hij haar kiest?
aaahh. weetje:
mijn vriendin en ik zijn op dezelfde persoon ennuhh ik ben zo bang dat hij haar kiest.. en hoe moet ik dan reageren? oh leuk voor je OF ik haat je, je pakt 'm af HEEEEEEEEELP:eek: |
mensen help.:(:(
|
Dit is een forum, dus het kan even duren voor er iemand reageert.
Bedenkt dat het niet mogelijk is iemand af te pakken. De persoon kiest zelf met wie hij wil zijn. Als hij voor je vriendin kiest wees dan blij voor haar. Het is niet haar schuld dat hij niks in jou ziet. Ik ga hoop dat jij toch ook wil dat zij blij is voor jou mocht hij voor jou kiezen. |
Misschien moet je het er met je vriendin over hebben? Bespreek met elkaar of je blij voor elkaar zou kunnen zijn, of dat jullie misschien allebei van hem af moeten blijven.. Bedenk wat belangrijker is: Jullie vriendschap of die jongen? Maar het mooiste is natuurlijk als je daar niet tussen hoeft te kiezen.
|
of je doet het op de jongens manier vrienden voor meiden. maar ik weet niet of het ook zo gaat bij meisjes dus dat moet je nog wel ff bekijken :D
|
Je moet het idd met je vriendin er over hebben van wat jullie zouden doen als hij met één van jullie heeft, maar jullie moeten wel vriendinnen blijven jullie laten een jongen toch niet tussen jullie vriendschap komen?
|
Ik heb je titel even aangepast.
|
Citaat:
But remember make love not war! Greetz Thijs |
Ik vind het altijd zo jammer dat zo'n iemand niet meer post. Anyway, bespreek het met je vriendin zoals hierboven al werd gemeld. Echte vriendinnen doen daar niet heel moeilijk over lijkt me.
|
Ehh. Ja bedankt allemaal. Ik heb besloten afstand te nemen. Hij kiest maar, het maakt me al niet zo veel meer uit als hij haar kiest. Hij is eigenlijk best stom heb ik ingezien..
|
Mooi dat het waarschijnlijk geen problemen tussen jullie op gaat leveren, dat zou het niet waard zijn!
En hoe denkt die vriendin erover, of weet je dat niet? |
Gewoon, dikke /care.
|
weet hij dat juillie hem leuk vinden zo ja vraag gewoon wie die leuk vind
maar een tip wees je zelf misschien vind hij je dan wel leuk |
Het is belangrijk dat de jongen in kwestie zo snel mogelijk kiest want anders kan dit op de lange duur spanningen geven tussen jou en jegoede vrindin maar mischien valt die jongen wel op een 3e buiten jullie dan is het probleem opgelost. En evrn voor de orde een jongen en meisje voelen wat voor mekaar ik zou het geen kiezen noemen dat klinkt als een keus tussen 2 pakken suiker en liefde is een wederzijds gevoel! Succes claud
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:50. |