![]() |
Eindwerk
Hey allemaal,
Ik ben studente in de Master Toegepaste Economische Wetenschappen - Marketing. In het kader van mijn Masterproef voer ik een onderzoek uit naar uiterlijk van een product. Ik zou u graag vragen om een korte enquête hieromtrent in te vullen, deze zal slechts vijf minuten van uw tijd in beslag nemen. De enquête verloopt uiteraard volledig anoniem. Uw deelname wordt zeer op prijs gesteld, en om u hiervoor te bedanken, kan u kans maken op 1 van de 10 Kinepolis bioscooptickets die onder de deelnemers verloot worden. Hier vindt u de link naar de enquête: https://survey.uhasselt.be/0910/Prod...el/default.htm Als jullie nog mensen kennen die het zouden zien zitten om de enquête in te vullen, mogen jullie deze altijd doorsturen naar hen. Dank jullie wel! Stefanie Sijbers Master TEW-Marketing |
Done
|
Ik heb 'm ingevuld, maar ik vind het een beetje 'n gebrekkige enquête. De reden dat ik de merknaam onthouden heb is bijvoorbeeld doordat ik moest denken aan het Nederlandse woord, niet omdat de verpakking nu zo aanlokkelijk is. Verder baseer ik mijn aankopen deels op verantwoording (biologisch/duurzaam), deels op smaak en deels op prijs, dat heeft ook allemaal niets te maken met de verpakking. Maar zelfs als je aanneemt dat verpakkingen een sterke invloed uitoefenen op de aantrekkelijkheid van een product vraag ik me af hoe je dat kan bewijzen als je maar één verpakking laat keuren door mensen. Al weet ik natuurlijk niet of dit (of iets dergelijks) je bedoeling is, maar goed, het hebben van een controlegroep lijkt me toch wetenschap lvl1.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55. |