![]() |
Saai #1085
duurt lang!
|
ik kijk de herhaling van popstars en nu doet mijn voorhoofd pijn van het facepalmen
|
Beter smeer je er wat facebalm op dan :D:d:D:::d;:;D::D;D
|
het is nog vroeg, het is nog vroeg, vergeef heet haar.... :D ;)
|
Allejezus, wat had ik opeens hoofdpijn vannacht. :s Vanuit het niks kreeg ik het gevoel of mijn hoofd openbarstte. Naar. (n)
|
*aai*
|
Mja, maar even vier paracetamol genomen, duurde even maar hielp wel uiteindelijk.
|
Dit is echt een last time, last drank story.
Ik ben vanacht 'out' gegaan en het was kut. Ik heb gewoon een uur daar gelegen geloof ik en opeens zag ik twee jongens voor mij (Die dus bij de zelfde bar werken. (n)) met glaasjes water in de weer. Maar gelukkig reageerden ze heel chill. Ze hebben een taxi gebeld die nog is gestopt omdat ik weer half neer ging. Om een kort verhaal kort te houden; "Ik drink niet meer" |
IKBENBABSNIET dus gelukkig heb ik vannacht de pc niet aangezet.
|
Citaat:
|
Fuck off.
|
Citaat:
|
:D:D:D
|
Citaat:
|
:')
|
hey dp, ouwe rukker. heb je nog wat mooie forumroddels voor me. ik verveel me de tering :o
|
:facepalm:
zo, heerlijk, een facepalm op de vroege morgen! |
Citaat:
|
Dan heb ik ze maar verdiend.
En misschien zijn ze wel terecht. En het is zo dom. Ja, ja, ja dat weet ik nog wel. :) |
Citaat:
Och, we zijn allemaal jong geweest :cool: En over 2 weken drink je gewoon weer. Misschien dan met iets meer mate ;) |
de jeugd leest nog weleens 'met name' in plaats van 'met mate'
|
Citaat:
|
Tja, mean is toch 15/16. Toen deed ik ook stomme dingen met drank en je zult misschien wel tot je 18e zulke fouten maken. Maar ach leer je van en wordt je hard van (Y)
En ze zijn natuurlijk leuk om te lezen :cool: |
Citaat:
Hoewel, misschien deze... ene Rationeel schijnt soms te paaldansen. ;) |
18e? tot je 24e, makkelijk :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien kan je op den duur wel beter je grens aanvoelen :p |
Citaat:
Maar ik was bang voor wat moraalridders die dit forum allemaal rijk is ;). En die dan gaan vertellen hoe verstandig ze wel niet zijn. |
niets mooiers dan af en toe van die avonden waarna je dan 's ochtends in bed jezelf ligt te facepalmen en dat in de loop van de dag weer allemaal genante momenten terugkomen :D
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan hopen dat je anderen niks ''aan hebt gedaan'' en alleen zelf genant bent geweest :P Maargoed, liever een kater dan hoe ik me nu voel, heel mijn hoofd zit dicht en verkouden en die shit. Bah. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik kan er wel mee lachen. |
ook vervelend is om erachter te komen dat je 4 keer vaker hebt gepind dan je dacht :o
of weer kledingstukken, telefoon of sleutels kwijt te zijn |
Citaat:
:bloos: |
Citaat:
|
eigenlijk is overmatig alcoholgebruik wel aan te moedigen; de mooiste momenten beleef je toch stomdronken :D :o
|
als jullie dat allemaal doen als je stomdronken bent, ben ik geloof ik nooit stomdronken geweest :D
|
Citaat:
Daar ging het fout wheezle, je kan wel stomdronken worden maar je moet niet ''out'' gaan :P |
Dat is maar beter ook! ;)
|
ik ken geen andere dronken dan stomdronken.
aangeschoten zijn skip ik sowieso. |
Citaat:
Citaat:
|
Het verbaast me dat ik geen hoofdpijn heb.
|
ik vertel ieder mens mijn diepste zielenroerselen en geheimen als ik dronken ben, ook een beetje irritant :o
|
Citaat:
|
wat is dronken zijn toch ontzettend raar :D
|
Citaat:
|
Citaat:
op zich kun je de hoofdpijn wel grotendeels voorkomen door nu elk halfuur een glas water te drinken. |
ik merk dat ik teveel in therapie zit te kijken want ik stel mensen steeds vaker vragen als: 'en hoe voelde dat? Hoe voel je je daarbij? Hoe kom je aan dat beeld? Het lijkt er op dat '*insert waardeloze analyse*
facepalm voor mezelf! |
Ik hoor buiten een auto stoppen en een autodeur opengaan. Dan de stem van een jongetje van 10 à 12 jaar: "doei! (...) jaha! tot morgen! (...) jaha ik ook van jou!" en ik hóórde bij die laatste zin gewoon hoe hard hij met z'n ogen zat te rollen terwijl hij dat zei :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:23. |