![]() |
Gehackt! hulp aub?:(
Hallo mensen:),
Ik ben vandaag gehackt door een vriendin, waarmee ik nu ruzie heb:s, Heel laag gedrag vinden jullie ook niet? ik heb veel geprobeerd,mensen gevraagd of ze mij wilden hacken zodat ik mijn wachtwoord terug kreeg. Maar dus bleek er niemand te zijn die mij kon helpen,:( weten jullie misschien iets waarmee ik mijn wachtwoord terug kan krijgen? voordat jullie antwoorden wil ik jullie zeggen wat ik al geprobeerd heb, Ik heb 'wachtwoord vergeten' mijn geheime vraag geprobeerd, maar mijn vraag is veranderd,dus dat werkt alvast dus niet.-O- k hoop dat jullie dat jullie snel kunnen antwoorden, want het is heel nodig. ik verwacht mailtjes voor belangrijke dingen. nou xx. |
Zij kan jou niet hacken.
Je hebt je wachtwoord verteld aan iemand die het doorverteld heeft. (Ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord) En kun je niet met haar praten? |
Citaat:
Maar toen we net ruzie kregen, heb ik die meteen veranderd. Niemand behalve zij wist mijn wachtwoord. Ik kan er niet met haar over praten nee. want ik mag van mijn ouders niet meer met haar omgaan, omdat ze te grof is... en omdat ze lomp tegen mij is. |
Het is weer goed, ik heb mijn wachtwoord weer:D
dankjewel mark! eigelijk je tip heb k niet veel mee gedaan, ik gaf het op dus toen ging k naar binnen, toen ik terug kwam kon ik weer op hyves en op msn:D doeeg!(L) |
Citaat:
Maar het is mooi dat het weer goed is. (y) Negeer haar verder gewoon en zorg dat al die dingen veranderd zijn: wachtwoord (natuurlijk) en geheime vraag enz. |
Citaat:
Ik heb toch nog voor de zekerheid een nieuwe msn aangemaakt. en mn hyves gebruiksnaam en alles veranderd. |
Citaat:
want dat is datgene wat zij ook kan zien bijvoorbeeld www.ikheetabcd.hyves.nl |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:14. |