![]() |
Meest leuke reclame van het moment
Naast mijn Topic over de meeste irritante reclame nu ook 1 voor de meeste leuke reclame!
Welke Reclame vind jij op dit moment het leukst?*O* |
Ik heb de laatste tijd bar weinig tv gekeken, ik weet niet of die geweldige Heineken reclame (Men with talent!) nog uitgezonden wordt? Dat vind ik echt een topper. :D
|
Wordt niet meer uitgezonden maar ik ken hemm.. Hij is mooi!
|
De Renault Clio reclame (met Cranberries - In Your Head) :D.
|
Citaat:
|
dit is de nieuwe van heineken ook zow chill |
Urjenn, je kan je post ook gewoon aanpassen, in plaats van te driedubbelposten. :o
OT: Heineken doet het erg goed met de reclames. :) |
Ik heb het aangepast, nu zie je het wel. Youtube filmpjes krijg je in een post door de letter/cijfercombinatie uit de link tussen youtube tags te zetten.
|
Ik vind die webcamsex reclames rond middernacht altijd wel plezant ;)
|
PIETERTJE:d
|
Deze vond ik geniaal! En die van heiniken zijn idd erg leuk.:D:D:D |
Haha geniaal die, ik vind deze ook echt geweldig.
HEEEEY CHIKA"S |
Citaat:
Het liedje heet trouwens Zombie. |
Ik weet niet of het nog bestaat, maar ik vind die OV-chipkaart-reclame echt heel erg lief/zielig.
|
Citaat:
Helaas is het liedje niet zo leuk als je hem gewoon draait.. :| |
Ik houd wel van die radioreclame over blije aardbeien :bloos: terwijl hij eigenlijk wel een beetje stom is. Maar ik vind het zo lievig, blije aardbeien.
|
Citaat:
Aardblijtjes. 'Want zijn er ook níet blije aardbeien? Jawel, die worden bespoten. Daar worden ze groot en rood van, maar dat is eigenlijk een beetje uit schaamte.' Ahwww. Arme aardbeien. |
Ik kan me die reclame niet zo snel voor de geest halen.
|
die ene dat die man in die auto echt idioot aan t doen is en die man in de auto ernaast ergert zich eraan en dan blijkt dat naderhand de vader van zn nieuwe vriendin te zijn!!!
so genius!! |
Dat muziekje ook. 'Daddy, daddy cooool'' :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:37. |