![]() |
Welke gamewebsite bezoek jij graag? Waarom?
In Nederland bestaan een hoop gamewebsites op het internet. Welke bezoek jij graag of vind je vet? En waarom?
|
|
Ik bezocht vroeger vaak 9lives.be (toen nog gewoon games.telenet.be) en dat doe ik nu nog vanwege hun mooie overzichtje van geplande releasedates en overzichtelijkheid qua nieuws.
Ik check metacritic.com als doorlinkplaats voor reviews. Ik check gamestrailers.com voor de trailers. |
Budgetgaming.nl om te zien waar je een bepaalde game het goedkoopst kan krijgen.
Gamespot.com voor reviews. |
|
Beide zijn echt niet goed, maar ja, nederlandse sites zijn sowieso vaak niet al te relaxed.
1up, eurogamer en kotaku hier (y). |
pu.nl IGN.com en Gametrailers
PU omdat ze grappig zijn en ik er lid van ben IGN en gametrailers omdat ze de meeste scoops hebben |
Insidegamer, dat is volgens mij zo'n beetje de grootste wat betreft het forum. Er zitten alleen nogal wat pretentieuze mensen die zelfs van hun snelle berichtjes proza maken, daar kan ik me wel eens aan ergeren. :O
|
pu.nl gamersnet.nl 9lives.be en natuurlijk pu.nl al is het alleen maar voor de humor
|
budgetgaming.nl
Games forum van something awful. giantbomb.com |
Eigenlijk alleen Pu.nl
Ik vind het niet zo belangrijk om alles als eerste te weten en deze site brengt t tenminste met humor |
pu.nl, omdat ik lid ben van hun blad en er soms nuttige dingen op staan.
gamespot.com, omdat dat de beste gamesite erver is (y) |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:40. |