![]() |
Lekkere whisky's
Ik vraag we af wat jullie lekkere whisky's vinden
lagavullin , islay's , bushmills , johnny walker labels zijn ook altijd goed , maar wat mij betreft mogen ze red label uit de schappen doen. PS : jim beam is wel zo ongeveer de smerigste whiskey die ik ooit geproeft heb. Ik vraag me af wat jullie zoals drinken en wat jullie de beste prijs/kwaliteit verhouding vinden ik zelfs vind blue label het lekkerst maar de prijs is belachelijk , daarom haal ik ook meestal een andere whisky. |
Tsja de beste whisky's zijn natuurlijk de single malts. Ik vind de Glenfiddich 12 year old single malt de beste (maar 25 euro). Heel bijzondere whisky. De 15 year old is wat milder en saaier vind ik. Oja, doe in een single malt geen ijs en drink het uit een cognacglas of wijnglas. Ik heb een keer iemand gezien die 30 jaar oude whisky in een frisdrankglas deed met een hoop ijs. Dan kan je net zo goed wodka drinken...
Ja Red Label is helemaal niets, Jack Daniels vind ik ook niets. Als je een goedkope blend zoekt ga dan voor Jameson, Glen Talloch of the Famous Grouse. Dimple als je van zoet houdt. Black Labels is wel goed, maar al weer wat duurder. |
the glenlivet vind ik erg lekker en de laphroiag ofzo is ook super
|
tamdhu, macallan, glenfiddich (Y)
|
Chivas!
En ik ben een fan van Glen Talloch en Grant's als het om cheap ass whisky gaat. Red label vind ik smerig, dat is alleen te zuipen met cola, niet eens in een Godfather-mix. Overigens is het dit jaar weer whisky-proeven op het Schots weekend denk ik <3 |
Chivas, en Johnny Walker.
|
Famous grouse, southern comfort.
de rest is sowieso mwoa mwoa of minder Citaat:
|
Ik ga voor de Tullamore Dew. Uitstekende whiskey die niet zo heel erg duur is. Dacht zelfs dat een grote fles onder de 20 euro was.
|
http://www.whiskyboys.com/wp-content...lt-whisky1.jpg
En als je echt een speciale gelegenheid hebt: http://www.whiskyboys.com/wp-content...sk-reserve.jpg |
The Glenlivet 15 en 18 zijn erg lekker, Cragganmore is ook goed te drinken lekker zacht.
|
Glen Grant, Glenlivet, Glenfiddich.. Single Malt is bijna altijd wel lekker. En voor blended ga ik vooral voor Bushmills Blackbush.
|
Ik vind whiskey naar benzine ruiken en niet te drinken. :o
|
mocht je wat echt lekkers willen dan neem je natuurlijk de blue label van johnny walker. :o
Maar die vind ik persoonlijk dus nog even vies als de meest goedkope bagger. |
:D goede toegevoegde waarde
leren drinken is de key |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hmm ik heb meer verschillende whiskey's gedronken dan een gemiddelde slijterij heeft staan en ik denk dat je voor een goede whiskey toch al snel €50,- per fles kwijt bent.. ik drink momenteel vooral islay's omdat ik die het lekkerst vind. maar Lagavullin, The Black Grouse, Ballantines, Glenmorangie, The Wild Geese en campeltown loch zijn ook echt aanraders |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52. |