![]() |
Regeren is vooruitsaaien #1089
zo, als niemand anders het doet
Gebruikersnaam Berichten linooz 49 Carn 46 Kazet Nagorra 39 sann 33 Absinthe 31 Sarah 26 Rode Panda 25 Sigmund 23 wheezle 21 Pippeloen 21 *Miekje* 20 Moz 17 egon 15 Medeia 14 Lucky Luciano 12 Lorelei 12 QQX999 12 qandy 11 Etmakas 10 Rationeel 10 Dobermann 8 N00dles 8 Chick Rock 7 IKBENBABSWEL 5 Sherlock 4 Havock 4 Martiño 4 m3tr01dm1nd3d 3 Dark Phoenix 2 Queasy 2 Jaeger 2 forever 1 Oehoe 1 Trimm Trabb 1 White Trash 1 Neko* 1 Vorige topic: Rode Saai #1088 |
Godver 4 posts maar:eek:
|
Citaat:
|
En nu ga ik maar weer een middagje op de UT werken! Dan kan ik mijn begeleidster nog een prettige vakantie wensen. Zal ik een fles wijn voor haar mee nemen? Hmmm. Misschien wel een idee, dit is mogelijk de laatste keer dat ik haar zie. Ze houdt van rosé, weet iemand een goede?
|
Had ik zomaar onverwacht martin op de koffie! :eek:
|
hoi!
|
Hallo!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik drink alleen koffie als ik moet werken ofzo of met een verjaardag.
|
Ha schatjes.
|
Like I give a shit.
@ Wheezle: Zag je vraag over een navelbreuk bij een kitten. Wij hebben er hier thuis ook ooit een gehad, had ie zelf geen last van maar de dierenarts kon er wel iets aan doen geloof ik. Dat gebeurde tegelijk met de castratie. Ik zou gewoon even naar de dierenarts gaan. |
|
Citaat:
|
he bah DT
|
Citaat:
Althans, dat is mijn mening :P |
*o*
|
Citaat:
|
|
mweh 11 oktober staat pendulum én oceansize in de melkweg en ik kan niet kiezen :(.
maar ik denk dat het oceansize gaat worden :y. |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm, wat zal ik eens gaan doen vandaag?
|
Citaat:
Ik had een percolator mee naar lowlands en een koffiewekkerpakket, dus ik heb zeker wel wat caffeine op... maar thuis smaakt het toch lekkerder. Leuk dat ik jou trouwens een keer gemeet heb Sann, al was het maar kort. :) |
Citaat:
Ik vond het ook tof om jou een keer te meeten (Y). |
sann!!!
|
Hoe staat het met de was, sann?
|
miek!
het was ook tof om jou een x te meeten :D en tigerly en andere onzinners naamzoek: jullie ook! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik rolde half twee mijn bed uit en ik voel me wel een beetje geradbraakt :o |
niet bezeerd?
|
Hoi!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het is niet leuk als je ouders aan de lijn doen. Ik wil allemaal lekkere dingen maken voor het eten vanavond maar dan mogen ze dat weer niet in combinatie met dat en blabla :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het iig behoorlijke regeltjesneukerij. En retourenveloppen hoeven vaak niet gefrankeerd te worden, dus ik kan me de fout voorstellen. Alhoewel dubbelchecken misschien niet zijn sterkste kant is. |
Als ik twijfel gaat er altijd een postzegel op. Maar dat is ook omdat mijn adreswijziging jaren geleden teruggestuurd werd door de IB en ik twee maand thuiswonende stufi kreeg terwijl ik op kamers zat. (Na bezwaar uiteindelijk wel teruggekregen, maar gedoe)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:01. |