![]() |
Gebruiken Jullie al spotify?
Spotify is een heel handig programma waarmee je legaal gratis (20uur) muziek kan luisteren en playlists delen met vrienden!
Je kan ook betalen voor spotify... dan krijg je voor 4,99 per maand onbeperkt gebruik en geen reclame. En echt alles is legaal Check hier hoe het werkt sorry ook al in ander topic neergezet maar kon muziek niet vinden nu dus hier |
Reclame!
:y |
Citaat:
Ik wil alleen maar mensen informeren dat het er is |
Niets reclame. Ik heb het nu n maand of wat, betaal ook netjes, werkt als een trein (y).
|
Oke, sorry. Ik dacht eerlijk gezegd dat dit niet mocht. :o
|
Draakje1, dank je wel. Heb alles geinstalleerd en ik ben helemaal fan!!!!!!
Ik vond ook dit filmpje gevonden, vet handig kun je ook alles delen met je Facebook vrienden enzo!! http://www.youtube.com/watch?v=Gng29RIhIl8 |
Citaat:
|
te weinig ondergrondse muziek, 5 euro de maand geef ik liever aan cd's, muziek niet beschikbaar op de harde schijf, neen.
|
Citaat:
|
Ik gebruik het sinds het in Nederland is uitgebracht, heb inmiddels een invite en ben trouw gebruiker :D
|
Citaat:
Zelfde reden dat we over topics over last.fm geen problemen maken. Spotify is handig om playlists te delen met anderen. Als ik me niet vergis had Carn een tijd geleden een speciale scholieren.com playlist aangemaakt. |
Citaat:
|
Dunno, zit nu op grooveshark, werkt goed genoeg om niet naar iets anders op zoek te gaan.
|
Ik gebruik premium, (tientje p/m), zo kan ik op op m'n iphone muziek luisteren. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:20. |