![]() |
Geruchten.
ik heb net een vriendje
mmaar nou gaan er allemaal al geruchten dat ik na 2 dagen met hem geneukt heb enzo. dat is niet waar. wat moet ik dan zeggen? |
Gewoon negeren, dan zal het wel gauw over zijn.
Je moet er vooral niet op ingaan! |
Het gaat toch niet om wat anderen ervan denken?
Je vriendje weet wel hoe het zit. (ga ik vanuit :P) Dus maak er maar geen punt van. |
Citaat:
:y Laat het maar gewoon overwaaien. Over een tijdje zal het niet interessant meer zijn. |
Citaat:
Dit soort roddels waaien zo over. |
niks van aantrekken, behalve tuurlijk als hij dit verhaal de wereld in heeft geholpen
|
Zolang je vriendje dat roddeltje maar niet verspreid heeft.. :O
|
Citaat:
Als het een vriendin was is ze jaloers. ;) en verder. Het is een hobby van jongens om elkaar belachelijk te maken etc. dus word iedereen om de tijd wel voor homo uitgemaakt. zo werd uit nog beschuldigt van dierensex vandaag, en ik antwoorde gewoon van: Klopt! echt lekker ;) moet je ook proberen :D Omdat toch iedereen weet dat het bullshit is. dus; vooral nuchter blijven en luchtig opvatten |
Ik ben het gewend .
Maar niet bepaald leuk om hele dag EEH SLET LEKKER GENEUKT MET JE VRIENDJE door de hele school te horen... |
je kan zeggen dat ze jarloers zijn of dat het gwn niet waar is als ze doorblijfen gaan ...laat lekker.
als jij maar weet wat de waarheid is dan is het toch goed? laat de rest lkr denken. jij weet beter. |
pff meestal jaloezie van de jongens kant, :P
|
Citaat:
|
je kunt er idd het beste niet op reageren, of anders van die flauwe opmerkingen maken zo van:
ben je jaloers ofzo, dan zullen we voor jou ook wel n seksmaatje zoeken!! dan houden ze meestal hun mond wel want dan staan ze dus voor schut, en dat willen ze niet:P |
Dit zeg je gewoon
Ja klopt ..ik heb seks met hem gehad.. Jij niet..en hij is goed in bed joh..En allemaal stille gezichtjes |
:O wow die reactie van SLT word je egt stil van
|
Let er wel op dat dat alleen gaat werken als je voldoende zelfvertrouwen hebt. Maar als je dat hebt werkt het wel goed.
|
gewoon zeggen, is dat zo? en vond ik het lekker? want jij weet blijkbaar meer dan mij! whaha en heel verbaast dat doet et em altijd hihi en als niemand je ermee confronteerd dan gewoon negeren.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:47. |