![]() |
Ik heb me versaaid in mijn knakworst #1094
:)
|
Neue topique!
|
Hoi
|
Hoi!
|
Het lijkt me wel leuk als ik maandag precies vijfduizend posts heb! Maar dan moet ik nog even flink doorspammen.
Edit: Dat is niet waar, ik moet me juist inhouden! :eek: |
Citaat:
|
Hoe is het leven?
|
Ik verveel me, en ik heb geen zin om zo te werken. :(
|
Citaat:
Spoiler
|
Ik ga zo kamperen. Maar nu is het hier droog, maar ik weet dat alles vol water ligt op het kampeerterrein. ;x
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nou jij liever dan ik tink, met dit weer ;x
maar veel sterkte :p en plezier. |
SOG, nu al.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil eigenlijk ook niet, maar het vooruitzicht van met mijn vriendje in een tentje zitten vind ik dan wel weer leuk. Ik haat alleen kamperen. |
Citaat:
|
Ik heb al jaren niet meer gekampeerd, maar misschien moet ik het toch weer eens gaan doen. Rond een kampvuur zitten en marshmallows vreten heeft ook wel iets.
|
Citaat:
|
Medeia naamzoek! Ik heb mijn readers nog niet, maar je gaat me toch niet vertellen dat ik een week eerder moet beginnen dan ik denk he?! :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat de wc's niet dichtbij zijn en dat je er eerst voor naar buiten moet vind ik nog wel het grootste bezwaar denk ik.
|
Nounou, er zijn wel ergere dingen in het leven he.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mweh jongens ik voel me nog steeds niet lekker maar ik heb vanavond een verjaardag in Amsterdam en nu weet ik niet of ik moet gaan :(
|
Citaat:
|
Nou jongens, tabee dan maar.
|
moeder, jasses.
School is net bezig en ze loopt nu al te kankeren. |
Succes ermee Tink! En veel plezier!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben gereed voor de vrijmibo.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga binnenkort waarschijnlijk een proefles Volleybal doen, maar ik ben ook opzoek naar een leasepaard. Ik mis paardrijden best wel heel erg, en mijn moeder leek het een prima idee als ik of weer ging lessen of een paard zou leasen (is goedkoper dan leasen en je kan vaker rijden).
@Sann Ik zou het gewoon nog aankijken en anders afbellen en die verjaardag later inhalen. |
Citaat:
dus je wordt straks erg sportief?:D |
ik wil ontbijten maar mijn zus is beneden een interview aan het opnemen dus ik mag niet naar beneden
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:41. |