![]() |
Google Chrome Error
Ik heb de laatste tijd telkens het probleem dat als ik aan het surfen ben.
Vaak bij Google Afbeeldingen. En Wikipedia dingen. Dat Chrome afsluit en dan zegt: Oeps! Google chrome heeft een blahblahblah en is afgesloten Heel irritant en het gaat niet weg iemand tips om te voorkomen dat ik elk halfuur een error krijg en chrome opnieuw opstart om dan weer te kunnen wachten op een error Thnx alvast |
Citaat:
|
heb je hierna nog steeds problemen, ga op zoek naar foutlogjes. ondertussen kan je nog switchen naar een andere update niveau of je kykt of je dit provleem ook hebt met chromium
|
Ik heb hem al een keer opnieuw geïnstalleerd, en ik heb al een keer een registry scan er overheen gehaald..
Maar nog steeds.. :( |
|
Ik heb die chromium ook gedownload maar die heeft het zelfde probleem......
|
Je kan een chrome foutlogboek creeren door het volgende uit te voeren (meer info):
|
1 Bijlage(n)
Error log:
|
Ik snap er niet veel van...
En hoort het zo groot te zijn? |
Geen idee of deze grootte normaal is, omdat dit mijn eerste chrome-error logje is.
Wel is het redelijk te begrijpen. Maar ik zie nauwelijks vreemde errors die met je chrashes te maken heeft. Hij zit alleen in het begin te zeuren dat bepaalde extensions niet goed laden. Ik raad je aan om deze tijdelijk uit te schakelen en te kijken of je browser weer crasht. |
dit had ik ook al gedaan ja..
Maar dat werkte ook niet :( |
Citaat:
Probeer eens Tune Up Utilities om de fouten uit je computer te halen. zie hier Succes! |
Ik heb alles in dat programma gebruikt.. maar nog steeds loopt chrome vast.
ik wil liever niet naar een andere browser omdat chrome toch het prettigst is.. naar mijn idee.. :S Dus nu wat ?? :'( |
Neem Firefox of Opera.
Anders Natuurlijk heb je al een repair utility uitgevoerd?? en je hebt het al gegoogled? want ik kreeg al meerdere goede hits. |
post dan ff een paar links, fluffykitten.
|
|
^ Ik denk niet dat de TS daar veel wijzer van wordt. Kijk er zelf nou eens naar, de meeste resultaten zijn onzin.
@Naimin: Probeer dit eens. Aangezien je aangeeft dat opnieuw installeren niet helpt zal het wel iets met het profiel zijn (dat blijft nl. bewaard bij verwijderen en opnieuw installeren). Ik heb het logbestand overigens in een tekstbestand gezet en als bijlage toegevoegd, dat is een stuk beter dan die 3 posts lange, onbegrijpelijke brij waar je langs moet scrollen ;) |
Ook bij dit liep die weer vast... :@
Echt heel vervelend is dat. |
Deze dingen al geprobeerd? Gebruik je wel de laatste stabiele versie en niet één of andere beta?
|
ik gebruik de laatste versie van Chrome..
hij scant me pc nu met sfc.exe /scannow ofzo iets.. dus ik moet nog even wachten wat ie daarna doet |
Helemaal niks dus...
Nu was ik dan even noodgedwongen omdat chrome vaak vastliep met Firefox aan het surfen. Deze liep dus ook vast :O Met Opera geprobeerd en tada.. ook weer een crash.. Kan mijn pc het internet niet aan ofso :S |
Het zou best kunnen dat je RAM-geheugen defect is. Dat zorgt vaak voor zulke onverklaarbare crashes. Lopen andere programma's die je gebruikt ook wel eens vast?
|
Nee alleen de browsers...
Verder draait alles als een zonnetje. Me pc loopt ook nooit vast ofzo.. De laatste keer dat dat gebeurde was denk ik zo'n 4 maanden geleden.. Tis ook geen virus.. kheb al heel veel scans gedaan maar niks gevonden. Ik heb wel met die Tune up wat scannes gedaan en wat errors verwijderd.. maar nog steeds.. Strangé |
Draai je een firewall anders dan de standaard Windows firewall? ZoneAlarm, Norton, etc.? Indien ja dan moet je het eens zonder dat ding proberen. Ook wel een idee om Windows in safe mode/veilige modus te starten, met netwerkmogelijkheden, en even kijken of je browsers dan nog steeds crashen.
|
Zonder een alternatieve firewall crasht die nog steeds. ik ga straks even kijken hoe die het doet in veilige modus
|
Ik zit zo langzamerhand eraan te dingen dat het probleem hardware gerelateerd is en weleens bij de NIC (netwerkkaart/-chip) kan liggen. Ik heb namelijk ooit een vergelijkbaar probleem gehad en dat lag destijds aan een brakke/defecte netwerkchip op mijn moederbord. Een los PCI-netwerkkaartje op het moederbord prikken heeft toen alle problemen verholpen.
|
Maar voordat je dat doet: misschien helpt het updaten van de netwerkkaart-drivers. Te vinden op de site van de fabrikan van het moederbord, of de fabrikant van de PC als het geen zelf samengestelde computer is.
|
Citaat:
Ik heb een driver updater op mijn computer staan omdat mijn geluid het eerst niet deed. Ik neem aan dat ik dat prog kan gebruiken? |
Die programma's verkloten over het algemeen je hele installatie, zo snel mogelijk verwijderen!
|
Citaat:
|
Nog steeds niks na het installeren van die drivers.. :(
|
Heb je het al in veilige modus geprobeerd?
|
Ja... :\
|
gebruik jij nog stteeds chrome?
ga over op vuurvosjes^^ veel chiller |
Citaat:
|
heel vervelend.
gebruik je ook toolbars? Zoja, welke? |
Nee helemaal geen... :(
|
Laat je virus scanner eens los gaan.