![]() |
Dexter, season 5
Jongens, over een maand het nieuwe seizoen van Dexter!
Over de cast:
Spoiler
Zondag 26 sep. begint het weer. :) *O* |
Dexter.
Beste serie ever!!!!! |
Lekker op tijd, ik ben er weer klaar voor. Als ik die trailer zo zie verwacht ik weer wat meer actie en meer billenknijpwerk a la seizoen 2. Kom maar door.
|
Ja, ik heb er zin in!
|
yes yes yes, ik ga het snel zien. Lang leve de torrents
|
Dexter S5 [spoilertopic]
Und?
|
Goed dat ze geen tijd sprong hebben gedaan en gewoon verder zijn gegaan waar het eindigde.
Maar what's up met Debra/Quinn, ik vond dat zo suf. :\ |
Citaat:
Maar wel lekker weer uitkijken naar Dexter... :) De vorige seizoenen heb ik tot halverwege 4 vlot achter elkaar kunnen kijken, nu iedere week wachten op de nieuwe aflevering vind ik toch wel lastig. |
Ik vond het een vreselijke aflevering, maar dan in de goede zin ;) Ik vond Dexter ook zo herkenbaar, ergens, dus ik leefde echt enorm met hem mee. Die scene in dat toilet bij dat tankstation... Kippenvel!
En Debra/Quinn zit toch al heel lang in de lucht? im vind ze allebei leuk, dus ik vind het prima (y) |
Wat een verdrietige episode, ik moet er nog even inkomen.
|
|
Citaat:
|
het was een goede aflevering waar ze weer lekker ingaan op zijn emoties. ik hoop alleen dat het niet een exacte kopie van seizoen 2 wordt met quinn als nieuwe doakes.
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
Spoiler
Nou ja, ik ben benieuwd wat dit seizoen brengt :) |
ik bedoel ook niet dat ik denk dat het zo is, maar schrijvers zijn best in staat zulk soort plottwists te bedenken en deze weer (redelijk) logisch in het lopende verhaal te breien :p
|
Citaat:
|
van het weekend meteen gekeken, ik kan niet wachten tot episode 2 komt
|
Ik wacht wel tot de eerste vier afleveringen op één DVD te downen zijn. Dexter komt dan het best tot zijn recht.
|
Offtopic: Ik ben zelf niet thuis in deze serie, dus even voor mijn idee als fb: is dit ook daadwerkelijk een spoilertopic? Want beide topics gaan over Seizoen 5 als ik het goed zie. Loopt dit topic qua afleveringen duidelijk voor op het andere?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Net aflevering twee gekeken. Ik vond het zo amateuristisch hoe er op dat vlekje bloed werd ingezoomd met zo'n dromerig beeld en zo'n raar muziekje op de achtergrond. :D(n)
|
Spoiler
|
Citaat:
Verder goede ep (y) En Quinn <33 |
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waarom al die spoilers???
ik vond het een goede ep, weer een nieuwe sick person die dexter achterna gaat zitten. (y) maria en liefje lijn interesseert me niet. :o en cody en astor weg is beter, ze mogen van mij wel af en toe op bezoek komen. ik schrik me wel elke keer een hoedje als die vader opeens achter hem staat. :o |
Cody en Astor waren eerst ook altijd een beetje op de achtergrond, en nu sinds de dood van Rita kwamen ze heel erg naar voren. Ik zou het niet zo erg vinden wanneer ze nu weer naar achteren gaan en af en toe even langskomen.
|
Seizoen 4 van Dexter wordt binnenkort uitgezonden op Nederland 3. De VPRO heeft een toffe actie, misschien wil jij wel meedoen:
Hoe zou jij Dexter aanbevelen? Maak een video van maximaal 2 minuten waarin je laat zien waarom je fan bent van deze serie. Is het vanwege het controversiële personage? De spanning? Het bloed? De drama? De humor? Laat het zien in een video. Speel een scene na of vertel vol passie wat je aanspreekt aan de serie, de personages, het concept. Wees creatief! Het gaat om jouw visie – je mag dus geen beelden uit de serie gebruiken. Zet je video voor do. 28 oktober op YouTube en stuur een link naar dexter@vpro.nl De beste inzendingen winnen een Dexter prijzenpakket en worden gebruikt bij de promotie voor seizoen 4. Kijk voor meer informatie op http://weblogs.vpro.nl/dexter (echt doen!) |
Cody en Astor mogen van mij ook bij opa en oma blijven, ze kunnen volgens mij niet echt veel toevoegen aan het verhaal en Harrison is er al als complicerende factor voor Dexter's 'bezigheden'. De puberattitude van Astor (al is de reactie natuurlijk heel begrijpelijk ed) vind ik sowieso storend.
Ik vind het verder wel een heel tof begin en ik blijf het zeer zeker volgen :). |
Bieber grap (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En dat schort van Dexter :D
|
Citaat:
Ik vond het een vette ep. (y) Leuke ontwikkelingen. |
Ze hadden die van de Roadkill Grill moeten gebruiken.
"You kill it, we grill it". |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toffe ep (y) |
Citaat:
Pop culture reference comprehension fail. |
Weer een goede aflevering.
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
Erg toffe ep trouwens, de snelheid begint er weer in te komen (y)
|
Bah, wat zagen die lijken er vies uit! Ik kon ze bijna ruiken.
Spoiler
|
Vind dit seizoen met de aflevering toffer worden. Die tattoo onderbroek van Masuka gingen wel ver trouwens.
|
Er staan inmiddels vier leuke promofilmpjes online! Kijk op weblogs.vpro.nl/dexter en laat in de comments (of hier) weten wat je er van vindt! Tot donderdag kun je je eigen filmpje opsturen naar dexter@vpro.nl!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16. |