![]() |
Nou dan saai ik hetzelf wel #1098
Wat duurt het lang
|
Koffie stroomt helemaal niet door je armen :confused: :p
Ontbijt *O* |
Citaat:
|
Hello!
|
Ik moet vandaag even langs m'n vader om wat dvd-hoesjes te printen en een servo, microschakelaar en gewone schakelaar 'op te halen'. Hij zal blij zijn me weer te zien:o
|
Ik doe vanalles, LL :cool:
|
Zijn mensen dan ooit blij om jou weer te zien? :p
Hoe gaat t eigenlijk met solliciteren enzo? |
Citaat:
|
Stofzuigers, bierflesjes, appeltaarten..
|
Citaat:
Het schiet niet op. De baan die ik het liefst wil hebben gaat tergend langzaam, die recruiter laat niets weten en is telefonisch ook niet te bereiken. Voor de andere baan gaat het ook langzaam en van een derde baan heb ik nu een contract aangeboden gekregen, maar ik wil die baan denk ik toch niet. Dus ik weet niet of ik hem nu moet afwijzen of 250 euro extra per maand vragen, maar als ze daarmee akkoord gaan wil ik hem misschien nog niet:o |
Pff, nee, dat schiet inderdaad niet op. Wat vervelend (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ow hey, maar inderdaad zeg Lorelei! Jij was dus in Delft zonder gedag te zeggen!? :mad:
|
Die stofzuiger heb ik allang gehad, waar neem je anders zo'n ding voor.. :o
|
:( Sorry hoor.. volgende keer zal ik iedereen op de hoogte houden van mijn plannen :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou ik ga maar eens even douchen
warm water <3 |
Goedemorgen! :)
|
Morning
|
Hé Lucky, ik wil in Matlab de volgende matrix maken:
Met B een sparse matrix en I de identiteitsmatrix, weet jij hoe dat handig kan? |
encore une fois! ♪ *O*
|
Zijn er in Utrecht instituten waar je vrij goedkoop talen kunt leren? Het JBI is voor studenten vrij goedkoop (en komt qua tijden ook goed uit) maar ze hebben niet wat ik wil. En de volksuniversiteit is voor sommige cursussen ook wel redelijk maar dat komt qua tijd dan weer niet goed uit. :|
|
Citaat:
http://www.unilang.org/ |
Ik ga paardrijden tot 4 à 5 uur daag
|
Citaat:
|
Mogguh!
|
Middag!
|
Ik zag net dit filmpje en weet niet of ik het nu grappig moet vinden of gewoon...eng.
|
middag :)
|
Citaat:
Iemand nog een bijbaantje? |
Bedankt voor de hulp Lucky, nu zoek ik een snelle manier om een NxM matrix om te zetten in een N*M-vector.
|
Citaat:
Citaat:
|
Middag!
Lorelei, welke taal wil je leren dan? |
WT: nou.. er zijn een paar opties. Het liefst zou ik Frans of Duits willen doen.. maar alleen maar van november tot februari. Dat kan bij het JBI wel.. maar die hebben onhandige dagen voor Duits, en beginnen op een te hoog niveau met Frans. Bij de volksuniversiteit gaat alles van sep-dec of sep-april. Dat is gewoon te lang. Heb ook nog zitten kijken naar zweeds, om dat een beetje op te halen. Of naar arabisch.. want ja, je moet toch iets. :D Maar het komt allemaal gewoon net niet lekker uit. :mad:
|
Je moet toch iets dus leer maar Arabisch!
Ik denk trouwens dat ik dit jaar op zoek ga naar een cursus gebarentaal. |
Oh ja, gebarentaal.. daar ben ik ook naar op zoek geweest maar dat was helemaal rampzalig :O
|
Citaat:
|
Leuk leuk! Ik heb er ook wel eens over nagedacht maar ze hebben geen Spaans 5 ofzo en 3 lijkt mij weer makkelijk. En mijn Frans kan ik alleen verbeteren in Frankrijk. Misschien toch maar naar Duits kijken. Want ik ben een beetje de schande van de familie dat mijn Duits niet zo goed is :o
|
Citaat:
|
Haha die arme ouders die hun 18 jarige dochter moeten gaan loslaten omdat ze gaat studeren... en dan dat te zien krijgen :D
|
LP is al carrière aan het maken in de kermiswereld.
|
Ja waar is LP eigenlijk?
|
Op de kermis, denk ik.
|
Nou, €24,- per uur vind ik anders een alleraardigst salaris voor een thuiswerkbaantje. ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:31. |