![]() |
De rode zee bevaren...
Hallo,
Bevaren jullie wel eens de rode zee? (Of wordt jullie rode zee bevaren) Dus hebben jullie gemeenschap als de rode vlag buitenhangt? Menstruatie dus... En wat van orale sex? |
sure, why not :D
als zij er geen moeite mee heeft, heb ik die ook niet. orale sex vink dan weer minder, |
Zowel tegen gewone als orale sex geen bezwaar.
|
sex hebben wrdt dan een veel te grote rotzooi :D
maar orale sex... aventoe wel eens met een tampon dan... |
Mijn vriend raakt me niet aan wanneer ik ongesteld ben. :D Ik snap het wel eigenlijk, lijkt me niet super fris om dan bezig te zijn. En zelf voel ik er ook niet veel voor om in die tijd aangeraakt te worden daar, tis toch (soms) pijnlijk en gevoeliger daarzow.
|
Citaat:
|
Nee, ik voel me echt niet lekker als ik ongesteld ben en heb dan liever geen seks. Behalve dat ik het liever niet heb ivm buikpijn vind ik het ook gewoon niet smakelijk :(
|
Citaat:
|
Meneer de Vriend heeft er helemaal geen probleem mee; zowel gewoon als oraal. Ikzelf heb soms een beetje medelijden met hem als ik hem daar zo bezig zie, maar hij zegt dat hij er niet vies van is omdat dat een stukje van mij is. Jeej.
|
m'n vriend en ik hebben gewoon seks als ik ongesteld ben, we doen het alleen wat minder vaak omdat het zo'n gedoe is om alles schoon te houden. orale seks doet hij dan niet, dat kan ik heel goed begrijpen, ik zou het zelf ook niet doen...
maar met de pil probeer ik het zo te regelen dat ik niet in het weekend ongesteld wordt, dat scheelt natuurlijk ook! :) |
Citaat:
je moet natuurlijk geen jaren doorslikken ofzo... |
we doen ook als ik ongesteld ben gewone en orale seks
|
Geen moeite meej.. mijn vriendin zag ik dan nooit, die dus wel.
|
nee, ik vind het idee vies dat ze aan t bloeden is..
|
Voor mij geen sex dan! Lijkt me voor een jongen ook niet prettig!
|
Citaat:
|
Ja hoor. Ik merk alleen wel dat het gevoeliger is bij mij en het dus wat rustiger moet. En verder veel tissues bij de hand hebben he ;)
Als voorspel vingert hij me alleen verder niks. Al zou hij willen zou ik me er ontzettend goor bij voelen dus... |
Citaat:
|
Citaat:
maar orale sex??!!!! GADVERDAMME!!! nee!! dat wil ik echt niet... het idee alleen al... gadverrrrrrrrrrrrrrr |
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet alleen niet hoe het heet, hoor. Je krijgt dan een soort van buisje in/op je arm en die scheidt hormonen af, iedere dag (zoiets als de pil) maar die kennis vertelde toen ook, dat ze vaker in de maand ongesteld werd. Teflon ofzo? :confused: :confused: Ps. Mocht ik het fout hebben, dan loog ik in commssie (het is maar wat die kennissen mij vertelden) |
hehe naaien dan ok maar niet oraal da gaat echt te ver
|
Citaat:
zij vind het niet fris, ik eerlijk gezegd ook niet en tsja een paar daagjes wachten lijkt me geen probleem, heb altijd mn rechterhand nog. |
Citaat:
gelukkig dat ik mijn pil altijd heel lang doorslik :D |
ik zou dat denk ik nooit doen. Das toch vies? Ik vind het in ieder geval wel vies, maya ik vind orale seks ook vies
|
Citaat:
|
ik denk dat sex voor meisjes tijdens de ongesteldheid net zo iets voor een jongen vlak na een besnijdtenis lol :p
of een heftige buikgriep,.. dan wil je toch ook helemaal niets. maar als mijn vriendin er behoefte aan zou hebben in die eriode,..why not,.. |
Citaat:
maarre oraal liefst met flosdraadje :p |
Citaat:
|
wel gwoon niet oraal.....
|
oraal kan trouwens echt wel
is al vaak bij mij gedaan want als je een tampon gebruikt komt het bloed niet aan de buitenkant en merk je er eigenlijk als jongen helemaal nix van |
behalve dat je dus niet naar binnenkan met je tong.
dus en bloed ruikt op zich wel een beetje,..maar allerminst hinderlijk,..en natuurlijk zi eje een groen touwtje :P hehehe |
Citaat:
zoals ik al zij, in der periode enkel met flosdraadje :p |
al een paar keer gedaan, maar geen problemen mee, orale sex zou ik alleen niet doen tijdens die dagen.
|
Seks hebben we dan wel, orale seks alleen in het begin of het eind. (Dan is het nog niet zo erg.)
Zelf lijkt het me wel geil om een meisje te beffen als ze ongesteld is, maja ik ben helemaal verslaafs aan bloed :D |
Ik zou t niet echt zo gezellig knus vinden... zolang duurt het nu ook niet voor die rode zee weggeëbt is en... kan je nog altijd op andere manieren genieten...
x |
Citaat:
toegediende hormonen wat je lichaan uit z'n natuurlijke balans haalt is altijd slecht. |
m'n vriend geeft me met plezier oraal als ik een tampon in heb. maar seks zelf, nee.
|
Onder de douche wel, maar ik wil liever niet sex als ik ongesteld ben , dat vind ik zelf niet echt leuk ofzo.
|
oh nee dan moet ie van me af blijven. Ik ben dan sowieso niet in de bui om sex te hebben, en daarnaast lijkt t me ook geen succes
|
Gatver! (n) Ongesteld zijn is iedere maand weer een pijnlijk, smerig en geurend proces. En dan komt daar ook nog sex bij?! Bah! Liever niet, hoor, dat vind ik echt wansmakelijk. (n)
Ripper |
Citaat:
Ik moet zeggen dat ik er ook geen problemen mee heb. Als ik echt gek ben op iemand dan vind ik ook álles aan die persoon leuk en ik ben dan niet van bepaalde delen van haar vies. Maar als zij het niet wil, dan houdt het natuurlijk op. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en orale seks is geweldig, als ik het maar bij hem doe:p dussss... |
Snap al dat gedoe hier niet helemaal. Als ik mijn menstruatie heb, ben ik zowiezo meer opgewonden, dus what the fuck, mijn vriend vindt het niet erg dus we gaan er gewoon voor. Een handdoek in bed is wel een must, en likken doet ie niet, maar voor de rest kan niets ons stoppen!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:18. |