![]() |
Weer naar school..
Ik vroeg mij wel eens af, wie er nou echt zin heeft om weer naar school te gaan.
Dus: Wie heeft er nou echt zin om weer naar school te gaan? Ikzelf heb er geen zin in, maar heel erg vind ik het ook niet. -O- |
Ik heb er opzich wel zin in. Na heel de zomervakantie gewerkt te hebben, weet ik iig zeker dat ik zo de rest van mijn leven niet wil, dus dan is school best wel een opluchting :P Verder lijkt me de opleiding die ik ga doen leuk.
|
Ik vind het aan de ene kant jammer dat de vakantie over is, aan de andere kant vind ik het ook wel onwijs leuk om iedereen weer te zien na zo'n lange tijd. :)
|
Heb me kapot verveeld de laatste weken, dus nu vind ik het niet zo erg.
Maar dat zal na 2 weken school wel weer anders zijn. :D |
Ik heb echt zin om weer naar school te gaan! Ik heb het afgelopen anderhalf jaar gewerkt, merkte toen pas hoe veel ik het altijd naar mijn zin had op school. Ben blij dat ik weer ga.
|
Ik heb er een beetje zin in. Ik vind het nog een beetje eng om naar een nieuwe school te gaan. Maarjaa.. zo aan gewend denk ik.
|
Ik heb er heel veel zin in! :cool:
Maar aan 't eind van deze week vast niet meer :D. |
Ik vind het heel leuk dat ik iedereen weer terugzie. En ik vind het begin van een nieuw jaar altijd leuk. Al zal ik na twee weken wel weer vakantie willen.
|
Ik vind het niet erg om weer met school te beginnen. Het weer in de vakantie was toch niet erg goed. Heb inmiddels al een week school gehad. Vind het wel leuk dat ik iedereen weer terug zie.
|
Ik heb erg veel zin om te beginnen! Ik heb al een tijdje niets meer gedaan behalve werken dus ik ben wel weer toe aan colleges.
|
Bleh wat valt dat tegen zo’n eerste schooldag...In de eerste had ik een hele leuke klas maar al die mensen zijn met de opleiding gestopt-O-
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:22. |