![]() |
vriendin moet plotseling braken
hoi allemaal,
vanochtend moest mijn vriendin ineens overgeven, het was niet veel, althans dat zij ze. ze voelde zich gewoon normaal en ineens kwam het. daarna voelde ze zich ook weer gewoon normaal we hebben vorige week wat gerotzooid en gevoeld, maar er is geen ondergoed uit gegaan. tevens was dat 'rotzooien' net 1 dag na haar ongestelde periode. de 'geslachtsdelen' zijn niet met elkaar in aanraking geweest, is ze nu zwanger? weten jullie wat dit is? want mij lijkt het niet echt normaal. |
Nee is ze is niet zwanger want zwangerschaps kwalen komen pas in de 3de maand van de zwangerschap.
|
Citaat:
Maar met wat jij omschrijft van wat jullie hebben gedaan is ze niet zwanger hoor. Heb je ooit, misselijk. Zolang het bij 1x blijft zonder aanleiding niet zo druk om maken. Oh en natuurlijk wel nadenken want voor je het weet heb je perongeluk wat meer gedaan dan "gerotzooid". |
Citaat:
Maargoed, als jullie geen seks hebben gehad, is ze niet zwanger. Ze zal wel gewoon iets verkeerds hebben gegeten ofzo. Maar als jullie al op het niveau van 'rotzooien' zijn, is het wel een goed plan als ze eens aan de pil begint. Ook om dit soort onzekerheden te voorkomen ;) |
bedankt voor de informatie! ik voel me nu een stuk minder ongerust! we zijn bezig met die pil, eerst nog wat rondkijken watvoor pillen er allemaal zijn!
wat mij betreft een slotje! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:39. |