![]() |
Met welk spel vind jij jezelf wel goed?
Ik zelf...Yuri's Revenge..
Cm01/02 en fifa 2002 world cup..... En hebben julie ook spellen waar je niet zo goed in bent...en die je dus nooit speelt......ik heb dat bij Halo op de Xbox... |
Halo... :D
|
Final Fantasy X :D :cool:
|
Stunts en ooit met Unreal Tournament, maar helaas niet meer zó. :(
|
Homeworld (ooit eens 13e van een ladder geweest :o )
RTCW tijdens de beta, toen schijn ik een legende geweest te zijn die sommigen zich nu nog herrinerren, maar ik speel het nooit meer :P in JKII ben ik ook wel goed geloof ik... |
Kan vrij redelijk UT-en, maar niet meer zo goed als ik 't voorheen kon.
|
Unreal tournament
De echte Utters kennen me wel [pw]Dutchterror was ik maar pw is dood ja is er nu we lweer maar is nu een beetje een n00b clan |
RA2, CM, RC Tycoon, D Dave :)!
|
Fifa 2001 en eerder
Roland Garros 01 en eerder Triple play 2002 |
harvest moon :D
final fantasy 8 |
Transport Tycoon Deluxe (y)
|
Baldurs gate II, de eerst Red Alert (nu niet meer zo) en UT
|
Super Mario bros. en Tetris voor de NES.. ben ik extreem goed in allebei :)
|
ik pwn in JKII :)
|
SSX Tricky
|
Ik was met fifa2000 nogal goed :D
maja...toen moest ik nog via telefoonlijn spelen en dat vonden mijn ouders niet zon goed idee en moest ik stoppen met online spelen :( |
Ik ben 'goed' in Final Fantasy...
|
RTS :D de gekste
Warcraft 3 enzo Age of Empires series.. onverslaanbaar :) iig op lan :) |
starcraft , warcraft , diablo, sof2 , rtcw , etc :cool:
|
Goood old International Superstar Soccer pro op de psx.
Op Hard Mode win ik met 30-0 en tegen vrienden ook onverslaanbaar, heb het ook belachelijk veel gespeeld. |
CS, DoD en WC3 :D
|
en heb je bij die spellen ook allemaal een ranking?...bij yuri's Revenge heb je dan ongeveer 80.000 spelers...en ik sta 328e van de wereld....
Maar zoals bij Unreal tournament heb je zeker ook een ranking?...en speel je dan ook vaak online? |
King of Fighters (alle delen)
Samurai Showdown (alle delen) Last Blade 1/2 DOA 1/2(3 is te saai, die speel ik met 1 hand uit, maar wat wil je, die is ook voor xbox owners, allemaal lamerz) Tekken (alle delen) Virtua Fighter (alle delen) Time Crisis (alle delen, Time Crisis II zowel met 1 als 2 guns) Iemand die dus zo gek is om tegen mij 1 an die spellen te spelen kan inpakken. Favo spel, de laatste VF, die ruled wel. |
Transport Tycoon Deluxe, Gran Turismo 1 en 2 (PSX), Need for Speed 5 en Patience. :)
|
Mijnenveger...
voor de rest kan ik alles spelletjes wel spelen... maar niks waarvan ik zeg... daar ben ik echt goed in... (allemaal even goed eigenlijk) |
Citaat:
Aangezien Capcom overduidelijk meer roeleert over SNK (waar jij ws anders over denkt) zou ik wel 's een keer Capcom vs SNK 2 tegen jou willen spelen :) Doa 2 is ook prima, evenals soulcalibur (als je daar al ooit kennis mee hebt gemaakt that is ;)) En ja, ik ben zo'n eng chineesje die over meerdere consoles beschikt puur voor de beat 'm ups ;) Naast final fantasy is ook zelda (hoe kon ik het vergeten, hierbij mag je alle delen onder rekenen op de gamecube versie na) m'n specialiteit ;) Metroid (van de nes naar snes) overigens ook. |
alleen unreal tournament
|
Citaat:
|
Tiberian Sun..
maar al een jaar niet meer gespeeld, aangezien het niveau daar drastisch daalde.. |
SOF2 ben ik wel goed. Moet alleen eens een arrogante online naam voor mezelf verzinnen :)
|
Citaat:
|
delta force 2 , ach wat wil je als je het spel al 3 jaar doet online ? of was het 2 jaar ?
|
Mario Kart 64
ik durf te wedden dat niemand me verslaat van dit forum! haha beetje eigen dunk maar ben best goed. Voor de rest de spellen die ik tijdje speel, smash bros bijv ook |
vroeger was ik goed in cs.
tot de tijd dat 70 % van alle spelers ogc op zijn computer had, toen ben ik namelijk gestopt. |
Citaat:
En ken je SnM? |
platform spellen, en Mario in het bijzonder denk ik.
Ik was ook heel goed in waverace 64, echt heeeeel goed, maar Blue storm is toch een tikkie moeilijker.. maar dat komt nog wel ;) |
op het moment zit in niet in een clan , ik vond dr geen reet meer aan die clans heb in een stuk of 7 gezeten
|
Sonic 1,3 en knuckles...vroeger toch
|
Citaat:
Denk dat jij als eng chineesje dan een aardig probleem kan hebben met mij als ik weer es ff ga trainen. Capcom vs SNK2 moet ik nog een regelen, dan gaat ik dat ook eens flink spelen. Heb de laatste tijd niet zoveel meer kunnen gamen, zelfs in de vakantie heb ik het te druk. BTW: Ik heb een PS2 voor d beat em ups en de gun games. |
Quake2 kon ik een beetje... maar wat er nu online speelt is gewoon onmenselijk..
|
Championship Manager
en Tekken 2 was ik bijna onverslaanbaar als ik met Marshall Law speelde (maar aangezien ik het nu al lang niet meer gespeeld heb zal ik er wel uit zijn) |
och, ik ben wel aardig goed met Final Fantasy X, hoewel ik nog lang niet goed genoeg ben (ik ben pas goed genoeg als ik alle Dark Aeons kan verslaan :p)
SSX Tricky bennik ook niet de beroerdste in :) en Final Fantasy 7 bennik zwaar goed in!!! :cool: Emerald Weapon was immers vrij makkelijk voor me om te verslaan :) |
The Legend Of Zelda: Ocarina Of Time
|
Marvel vs capcom 2 voor de dreamkees
als je me daar ik kan verslaan moet je van zeer goede huize komen :) |
in een RPG kan je niet "goed zijn", is gewoon een kwestie van tijd insteken
|
Utopia
|
Sof2 ->Alleen online
;) |
Zelda OOT...met 3 hartjes uitgespeeld, zonder dood te gaan...
en SSBM |
perfect dark/ISS evolution/zelda OOT/mario kart 64
|
Citaat:
kennen jullie nog leuke rpg's? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:43. |