![]() |
Welke series volg jij op dit moment? [fall season 2010]
Er was vorig jaar een topic over fall season 2009, dus ik ben erg benieuwd welke series mensen dit jaar gaan volgen. Ook misschien om zelf wat ideeën op te doen :)
Mijn lijstje: Benelux Next Top Model – vanaf 13 september (elke maandag) Expeditie Robinson – vanaf 2 september (elke donderdag) Zesde Zintuig - (elke donderdag) So You Think You Can Dance - vanaf 29 augustus (elke zondag) Lie to Me - nog bezig (elke maandag) Gossip Girl – vanaf 13 september (elke maandag) Glee - vanaf 21 september (elke dinsdag) America’s Next Top Model – vanaf 8 september (elke woensdag) HellCats - vanaf 8 september (elke woensdag) Private Practice – vanaf 23 september (elke donderdag) Greys Anatomy – vanaf 23 september (elke donderdag) Medium – vanaf 24 september (elke vrijdag) 10 things I hate about you - cancelled Ugly Betty – cancelled Lipstick Jungle – cancelled |
True blood (bijna seizoen finale :()
Gossip Girl (bijna start seizoen!) So you think you can dance (gisteren begonnen, elke zondag geloof ik?) Expeditie Robinson En ik wil Glee ook wel een kans geven, dat komt ook binnenkort maar weet eigenlijk al niet meer wanneer :o |
Ik denk dat ik ga stoppen met Klon online kijken. Het is eigenlijk wel een beetje een stomme serie.
|
tot zover ben ik het met mezelf eens over dexter. en ik volg de nu nog lopende serie rubicon :)
|
True Blood, So you think you can dance, Expeditie Robinson en gewoon op tv Grey's Anatomy, Cougar Town en Ugly Betty.
|
MythBusters (loopt al, op woensdag)
Futurama (loopt al, op donderdag) House (vanaf maandag 20 september) How I Met Your Mother (vanaf maandag 20 september) The Big Bang Theory (vanaf donderdag 23 september) Supernatural (vanaf vrijdag 24 september) The Simpsons (vanaf zondag 26 september) South Park (vanaf woensdag 6 oktober) V (vanaf november) |
South Park
House The Office US Futurama |
Nieuwe seizoen Dexter
Nieuwe seizoen Gossip Girl en ga nu beginnen met True Blood |
Ik volg een hoop series, maar van dit seizoen eigenlijk alleen Haven en Entourage. En South Park, natuurlijk.
Oh ja, ik ga straks natuurlijk ook weer beginnen met Dexter. En het is balen dat Caprica is uitgesteld tot januari 2011, want die zou ik anders ook weer hebben hervat :( |
True Blood,
Haven, The Gates, Packed to the Rafters, En straks ook weer: Dexter, Medium, House, South Park (hoewel ik meestal opspaar om dan bv in de Kerstvakantie echt heel veel te gaan kijken :D (y) ) Ook nog even kijken of er nog nieuwe series starten die potentie hebben. |
Ik was eerder heel erg van de series, maar ben er nu een paar jaar uit. Het enige wat ik volg zijn stomme modeprogramma's en kansloze audities :(.
|
Expeditie Robinson.
|
Ohja, dit topic zocht ik! Heeft iemand een overzicht van nieuwe series ergens? Ik heb geen flauw idee of er nog leuke dingen gaan beginnen. :o
Oh en momenteel volg ik 4 dingen die allemaal op maandagavond in Amerika uitgezonden worden: Castle, Gossip Girl, How I Met Your Mother en 90210. Ik volgde Entourage maar dat is net afgelopen en ik volgde Pretty Little Liars maar dat is al ietsje langer afgelopen. |
|
De standaard wekelijkse tekenfilms: South Park, The Simpsons, Futurama, American Dad en Family Guy. En verder Oh Oh Cherso, Fans, The Office US en nog een of twee (Amerikaanse of Britse) series die al afgelopen zijn en waarvan ik dus indien gewenst alle afleveringen achter elkaar kan kijken. Maar dat valt niet echt onder 'volgen'.
|
Jemig, doen jullie allemaal niks anders dan tv-series kijken? :o:D Ik volg alleen True Blood op het moment en dat gaat niet echt lukken als ze pas over 9 maand verder gaan... *verzwijgt maar dat ze zo onder het haken regelmatig GG en BtVS voor de tigste keer kijkt :bloos:*
|
Als je negen series volgt, dan is dat (uitgaande van de standaard 20 minuten per aflevering) maar 3 uur per week. Zo veel vind ik dat niet.
|
Citaat:
*rekent uit voor komende week* Als ik volgende week alles zou kijken wat ik volg, dan komt dat neer op bijna 9 uur. Maar goed dat ik dus flink opspaar :D Hoewel ik gemiddeld wel 1 ep per dag kijk, soms 2, dus waarschijnlijk haal ik het makkelijk. (En daartegenover staat dat ik eigenlijk nooit gewoon de tv aan zet en kijk wat erop is, ik kijk heel gericht. Veel fijner dan zinloos gezap (y) ) |
Ah, de meeste van mijn series zijn wel twintig minuten, dus ik generaliseerde wat te overhaast. Soms zit er wel een van 30 of 45 tussen, maar meestal kijk ik dan ook tegelijkertijd een tekenfilmserie met afleveringen van 10 minuten, omdat ik dan vaker zin heb in iets korts tussen de lange afleveringen door, dus dan blijft het alsnog in evenwicht.
Maar goed, negen uur per week vind ik ook niet bijzonder veel, zeker als je voor de rest geen tv kijkt. |
Citaat:
Ik ga voor The Simpsons, South Park, Futurama, Family Guy, American Dad, The Office US, Oh Oh Cherso en Fans. (y) |
Eigenlijk alleen heel consequent ER en er zijn nog wel wat dingen als ik er toevallig langs kom ik wel even blijf hangen. Maar weinig bijzonders verder.
|
Ik kijk Grey's Anatomy (Nederlandse uitzendingen).
En verder programma's als Expeditie Robinson, The Voice, BNTM en Oh Oh Cherso. Ik ben van plan straks ook Boer zoekt Vrouw te gaan volgen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog zeer weinig..
Met een half oog volg ik Gossip Girl (VS) en Glee (NL). Ik denk dat ik Merlin ga oppakken, maar daar heb ik nog geen moment haast mee. Op televisie is het BNTM en vanaf (ik geloof deze) woensdag ANTM. Eind oktober komt er Strictly come dancing bij, als ik tenminste op zaterdagavond in de buurt van een televisie ben. |
ga ik zeker volgen: Dexter, Boardwalk Empire, The Walking Dead, Fringe, en ik ga "Shit My Father Says" een kans geven. Verder moet ik True Blood, Justified en Fringe nog even 'bijkijken'.
|
Family Guy, House, Californication (hoewel, dat begint pas in januari ofzo) en Mad Men.
|
Citaat:
Ik volg: Expeditie Robinson, Benelux Next Topmodel, Project Catwalk. En we herbekijken de televisienovelle Emma via internet :cool: (Y) |
# Expeditie Robinson
# Oh oh Cherso |
Citaat:
|
House MD
Glee Dr. Who Boer zoekt vrouw Big bang theory South Park (en daarmee kom ik op 4 uur per week, en zo veel vind ik dat niet. Een week heeft 168 uur :p) |
Citaat:
|
Offtopic:
Citaat:
|
Ik kijk behoorlijk veel tv. Voor mij is het echt ontspanning en dat heb ik gewoon erg veel nodig. :)
|
Oh, Boardwalk Empire wil ik ook gaan volgen. De Amerikaanse Project Runway die nu op de Nederlandse televisie is, volg ik ook.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kijk véél meer dan 9 uur tv per week.
|
Ik ben Oh Oh Cherso er ook maar bij gaan kijken :D
En verder nu Futurama - Seizoen 6 House M.D. - Seizoen 7 How I Met Your Mother - Seizoen 6 MythBusters - Seizoen 8 South Park - Seizoen 14 Supernatural - Seizoen 6 The Big Bang Theory - Seizoen 4 The Simpsons - Seizoen 22 Tussendoor op tv: Radar Blik op de Weg Opgelicht?! De rijdende rechter Moeten nog beginnen: How Not To Live Your Life - Seizoen 3, herfst/winter 2010 Top Gear - Seizoen 15, begin 2011 V - Seizoen 2, november 2010 Is als alles tegelijk uitgezonden wordt ongeveer 9 uur per week :o edit: Net even gekeken welke series er dit (na)jaar in de VS zijn begonnen en daar zitten wel dingen tussen die ik wil proberen. Van Haven, Lost Girl, Melissa & Joey, Mike and Molly, My Generation, Nikita, Shit My Dad Says en The Event ga ik iig de pilots kijken de komende tijd en misschien zit er wel wat leuks tussen :y edit2: Haven (y) (y) The Event (y) (y) Mike and Molly (y) Melissa & Joey (n) Shit My Dad Says (n) (n) |
Citaat:
|
The Event is leuk, ik vind dat er een fijne sfeer in die serie hangt (y) Ben benieuwd of en hoe het verder zal groeien!
|
BNTM, Glee.
|
Ik ben nu ook Glee aan het streamen trouwens, vind het wel lachen! Maar ik hou dan ook van zingen <3
|
*nieuw seizoen Fringe
*nieuw seizoen Gossip Girl *nieuw seizoen Supernatural *nieuw seizoen Cougar Town *nieuw seizoen Dexter *Glee op televisie |
De nu lopende series in de VS:
De in de zomer gelopen series in de VS (gevolgd):
De nu lopende series in Nederland:
De in de toekomst te lopen series in Nederland:
|
Van de mensen met nieuwe series, welke bevallen je goed? M.u.v. de eerdergenoemde The Event en Haven. Deze 2 ga ik ff traileren. :)
edit: Ik volg op dit moment Millennium op België 2. De trilogie is opgedeeld in zes delen, en de eerste film is de afgelopen 2 weken geweest. Morgen volgt het eerste deel van film 2. De eerste twee films heb ik al in de bioscoop gezien trouwens. |
Caprica is stiekem toch weer begonnen *O*
|
Citaat:
|
Ik volg Single Father op BBC. Wel nog maar twee eps, maar toch <3
|
X-Files, Oh Oh Cherso, South Park, Glee. <3
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:19. |