![]() |
Glazen trial van nivea for men in me anus HELP
Gisteravond hebik het voor elkaar gekregen een glazen flesje van ongeveer 3cm lang en 0.5 cm dik in me anus te krijgen ik dacht dat het er wel uit zou komen met poepen maar het poepen gaat zeer moeizaam en ze zijn vrij dun maar niet waterig ofso
Wat moet ik doen :s |
Misschien kan je proberen het zelf te pakken te krijgen als je knielt. Maar als dat niet lukt; naar de dokter.
En in het vervolg spullen gebruiken die geschikt zijn om anaal in te brengen en die dus niet kunnen afbreken of volledig naar binnen kunnen. |
Ik wil best naar de dokter maar hoe moet ik dat brengen bij me ouders ik heb geen zin om te zeggen mam ik heb iets in me kont kun je me naar de dokter brengen
|
Citaat:
|
Kun je gwn zomaar naar de dokter niet je dan niet eerst een afspraak maken en moet ik dan naar het ziekehuis of naar de huisarts
Heb nu trouwens ook diaree |
Citaat:
|
Citaat:
Dus beter een afspraak maken met de huisarts, die kan het er waarschijnlijk gewoon met een pincet uithalen. |
Is er Miss een kans dat het er nog uitkomt met poepen want ik ging dus heel snel probeer te poepen en toen kwam er bijna niks uit dus Miss als ik langer wacht komt ie er wel uit
Hoelang kun je wachten voordat het egt noodZakelijk word om naar de dokter te gaan |
Waarschijnlijk heb je nu diarree, omdat hij zó vast zit dat er alleen nog vloeistof langs kan lopen. Dus nee, dan komt hij er niet uit met het poepen. Als je langer wacht krijg je alleen maar ergere diarree en buikkrampen.
|
Ik heb t nog niet geprobeerd om em er uit te halen maar hoe diep kan ie vastzitten
|
Waarschijnlijk gewoon aan het einde van je darm.
|
Citaat:
|
Had ook gelezen dat t met peperkoek en veel olijfolie door je eten + veel drinken eruit zou moete komen
Je kan zkr zelf niet tot het einde van je darm komen ofwel:s |
Seks --> L&G.
|
Citaat:
En waarschijnlijk zit hij in je endeldarm, net achter je anus, volgens mij gaan dingen die je inbrengt niet veel verder naar binnen dan dat. Dus je kan proberen of je het zelf voelt zitten en vast kan pakken (want zo'n enorme omvang heeft dat ding niet), maar nogmaals; als dat niet lukt, huisarts bellen. |
Wa is de beste manier om te probeer em er uit te halen want hij is vrij smal:s
|
Citaat:
|
Iemand Miss een smoes voor hoe het daar gekome is want ik kan in geen mogelijkheid achter het nummer van me huisarts kome dus zal me ouders moete raadplege:s
|
detelefoongids.nl
|
waar moet ik dan kijken plz
had zelf al bedacht dat ik per ongeluk op was gaan zitten miss hebbe me ouders dan ook wel door dat ik het er zelf in heb gestopt maar ik denk dat ze dat dan niet zeggen |
bovenaan kun je dat heel simpel invullen, bij 'wat' typ je 'huisarts' en bij 'waar' je woonplaats. dan even in het rijtje zoeken naar jouw eigen huisarts. maar staat er niet gewoon ergens een telefoonklapper oid met het nummer?
ehh hier kun je echt geen 'per ongeluk' verhaaltje van maken. maar dat maakt ook niks uit, als je het niet wil hoef je je ouders niet te vertellen waarvoor je naar de huisarts wil. |
En als je toch tegen je ouders aan het liegen bent kun je net zo goed meteen verzinnen dat je oorpijn hebt ofzo, zoals Andijvie zei, in plaats van alleen liegen over waarom dat ding daar zit :p
|
ik ga eigelijk nooit naar de huisarts zonder het te zeggen en eigelijk ook nooit alleen ben namelijk 14 dus ik wil wel met me ouders naar de huisarts maar weet eigelijk niet precies hoe ik dat moet vertellen:s
|
als ik zeg dat ik oorpijn heb willen ze mee en dan merken ze dat er wat anders aan de hand is
geen optie:s |
Citaat:
Zeggen dat je er 'per ongeluk' op bent gaan zitten kan ook, maar reken maar dat zij dan wel beseffen dat het niet geheel per ongeluk was. |
ik weet dat ze dan ook wel doorhebben dat het geen ongeluk was maar dan hoef ik het niet te vertellen en hebben hun het ook door wat er aan de hand is:D
|
Citaat:
Succes iig! |
doe ik denkik vanavond eerst probere of ik er zelf bij kan :P
|
Een van de betere naamzoeks (y)
|
Citaat:
En succes vanavond! (y) |
Citaat:
|
Is het nou al gelukt of?
|
wowowowowowoww wacht effe... jij zit nu dus gewoon met een fles in je kont? nouja zitten... dat lijkt me niet zo toppie...
ehm, ja ik weet echt niet wat ik hier nou voor tip kan geven... stop niks in je kont? |
Citaat:
Ben je al verlost, TS? |
Citaat:
Hmpfffffgfd :D:D:D:D:D:D:D |
hahah, nu zal die er onderhand wel uit zijn :P
|
komt er nog een update ts?
|
Citaat:
|
Een vishaakje doet wonderen. De eerste paar keer zul je waarschijnlijk wel mis prikken. Maar na een tijdje kun je het flesje er zo uitvissen.
Hoop wel dat je geleerd hebt dat je black hole and revelations geen goede bewaarplaats is voor drogisterij artikelen (y) |
Citaat:
Stopt je dat haakje in je kont, krijg je die er niet meer uit :S Heb je alleen maar kans dat dat ding in je darm blijft hangen over de achterkant van je anus :facepalm: |
Ik hoop dat het er inmiddels uit is? :D:D:D
Arme jongen. Moet je ook niet doen hè. Flesjes in je kont stoppen. :o |
Citaat:
|
Joh iedereen kan wel "moet je niet doen hè" roepen maar weet je hoe ongelooflijk vaak er mensen bij de dokter/eerste hulp komen met voorwerpen in hun endeldarm die ze er niet meer uit krijgen?
|
Citaat:
|
Omg ... dit topic....
Ik hoop voor de TS dat het er al uit is... Maar inderdaad... ik heb wel eens gehoord van iemand die op de eerste hulp werkte dat zulke dingen veel voorkomen. |
poor you!!
ik hoop[ voor je dat hij er al uit is, en ik hbe wel een tip voor later... stop geen dingen in je kont die daar niet in moeten!! en ps, waarom heb je dat buisje ooit in je kont gestopt?? |
Citaat:
En ik denk dat het er wel uit is nu . |
is het vreemd dat ik ff heel hard moest lachen toen in ik dit las??:rolleyes:
|
Citaat:
Maar moest ook wel wat lachen... :rolleyes: Overigens niet verkeerd bedoeld tegenover de TS... |
K denk dat TS is overleden aan een inwendige buisvergiftiging.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:15. |