Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Ex-vriendje van mijn vriendin vraagt verkering aan me! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1812939)

woordraadsel 30-08-2010 12:42

Ex-vriendje van mijn vriendin vraagt verkering aan me!

Help! :eek:
Ik was al heel lang om het vriendje van me bff //:facepalm:
Maar ik praate het uit me hoofd want ze waren samen echt heel close..
Maar nu is het uit tussen hun en dat vriendje vroeg mij verkering //-O-
Maar wat moet ik nu doen ? :confused:
Me bff is best wel verdrietig dat het uit is en wil niet meer met hem omgaan..

Sarah 30-08-2010 12:49

Hmm dan denk ik niet dat je bff er blij mee is als je verkering met haar ex-vriendje krijgt!

Hoe oud ben je, een jaar of veertien/vijftien schat ik aan de hand van je taalgebruik?
Op die leeftijd zijn vriendschappen veel belangrijker dan vriendjes met wie het binnen drie maanden meestal toch uit is. Dus kies voor je vriendin (y)

hookee 30-08-2010 12:55

Hoe lang zat er tussen het uitmaken en jou vragen? Wel 1 weekend?
Denk je, nadat hij JOU gedumpt heeft voor een ander, dat je je vriendin weer in de ogen kan kijken? Is een (korte?) relatie met deze gast je meer waard dan je vriendschap met je vriendin? Straks sta je er helemaal alleen voor en heb je geen vrienden meer over.
Daten met je best friend's ex is daarom meestal een no-go.

SiemdeCyper 30-08-2010 15:58

De vraag is denk ik niet zo zeer hoe lang een relatie mogelijk zou duren.

Meer nog: wie is belangrijker voor jou?

Mr.Mark 30-08-2010 18:08

Niet op hem ingaan.
Je bff is veel belangrijker.

Sudoku. 30-08-2010 18:16

Ik ben het met de bovenstaande antwoorden eens:
vooral NIET doen!
Vriendschap is veel belangrijker dan zo'n jongen. Ik zou hem sowieso niet zo serieus nemen. -O-

Akhlys 30-08-2010 18:22

Lekker laten lopen. Vriendschap is belangrijker dan een jongen.

SiemdeCyper 30-08-2010 22:49

Het punt is, dat kunnen wij hier wel zo droog verkondigen. Maar als zij kiest voor die vriend, weet haar beste vriendin ook meteen weer dat het geen reet voorstelde. Dat ze meer om zo'n jongen geeft, dan om haar als vriendin.

Dat is de leerschool. Wie vind je belangrijker?

Cherry Springs 31-08-2010 09:58

Ik heb de titel even aangepast, omdat alleen "Probleem!" niet zo duidelijk is. Iedereen die een topic opent, heeft een probleem.

Ik zou nee tegen hem zeggen, tenzij je meer om een potentieel vriendje geeft dan om je beste vriendin. Dat mag ik niet hopen, zeker niet in het geval dat de jongen binnen korte tijd verkering aan jou vraagt. Hoewel niet duidelijk is of dit het geval is.
De meeste jongens zijn niet beter dan je beste vriendin!

Louis Armstrong 31-08-2010 10:37

in liefde en oorlog is alles geoorloofd. Ik zou voor de vriend gaan.

Freyja 31-08-2010 11:58

Nou ja, hoe lang zal die bff nou helemaal rouwen om deze verbroken "relatie"? Een maand? Is dat nou de moeite waard om een verkering, die hoogstwaarschijnlijk ook niet gigantisch diep zal gaan, af te houden?

Ik heb het mijn beste vriendin wel eens aangedaan en die is er ook wel overheen gekomen :o

hookee 31-08-2010 13:31

Citaat:

Freyja schreef: (Bericht 30797441)
Ik heb het mijn beste vriendin wel eens aangedaan en die is er ook wel overheen gekomen :o

Mijn vriendin's bff heeft het dus ook gedaan, ze hebben elkaar nooit meer aangekeken.

drukknoopje 31-08-2010 15:02

M.i. ligt het aan het karakter van je bff. Als ze vergevingsgezind is, kun je het wel proberen. Maar de vraag is of je het risico wil nemen en of die jongen het waard is?

Azèche_oud 02-09-2010 08:56

Je hebt niks gezegd over wat je voor die jongen voelt. Niks dus? Dan: gewoon nee zeggen. En dan mag je best tegen je vriendin zeggen dat hij je gevraagd heeft. Daar kan ze moeilijk boos om worden.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:14.