![]() |
Pepernoten in saaiptember! #1102
*O*
|
1101 niet?
|
*O**O*
|
hell yeah :cool:
Ik moet helderziende worden, deze titel had ik voorspeld! ;) ;) ;) |
1102 zelfs XD is al aangepast
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mwah, ik kan gewoon weinig met Ayreon. Idem voor DT overigens; gezien het in 'the greater scheme of things' natuurlijk allemaal niet zo virtuoos is als het lijkt. Opeth gaat er wel goed in meestal, alleen sinds Martin Lopez weg is hebben ze wel wat in moeten leveren.
|
Ik hoef geen prijs, de eer is voldoende, danku :)
|
@QQX999
Yeah, ik dig LTE ook prima. En ook John Petrucci's soloalbum gaat er in als gesneden koek. Het zijn meer de castraten die het een beetje vergallen. Trouwens, even iets héél anders: shit als Stratus van Billy Cobham is ook ernstig de bom. |
Citaat:
DT trek ik dan weer niet, Symphony X wel maar dat is mij ook deels jeugdsentiment. Sommige side-projecten van DT-leden trek ik dan wel weer goed, Liquid Tension Experiment en Transatlantic bijvoorbeeld. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik luister 16 Horsepower. Dat is toch ook best een beetje ok? :o
|
Pff nu al pepernoten? Ik zit nog aan de paaseitjes!
|
Citaat:
Ik heb zo'n limited edition set van 't laatste album van DT gewonnen, inc. LP's, handtekeningen, muismat (XD), artwork en een cd met alle losse muziek per instrument, om zelf te mixen. Heb me daar wel heerlijk mee uit kunnen leven. Ik vind DT op alle fronten behalve de vocalen echt supermooi eigenlijk :). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goedenavond! Heb ik nog wat gemist vandaag?
|
erg ondergewaardeerd prog-trio-projectje:
|
Thuis komen van een avondje betaalt niks doen met ubergezellige collega's, een Hertog Jannetje pakken, zien dat er de eerste ronde direct een wolf uit is.
Best. Day. Evah:cool: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik moet bij apart altijd denken aan In Holland staat een huis, dat programma waarin ze elkaars kamer verbouwen. Als ze dan zeggen 'het is heel apart' weet je dat ze het lelijk vinden :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Die zanger van DT irriteert me soms met zijn overdreven uithalen. Ik heb niet alles van ze gehoord maar ik vind In the presence of enemies zo'n masterlijk nummer.
|
En voor gitaarwankery is Friedman's solowerk natuurlijk ook smullen; vooral met Castranovo op drums (een van de velen die terecht rondjes rent om Portnoy :P)
|
Wat is DT?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het klinkt al bijzonder kut:P
Over het DT dan:o |
Citaat:
|
Citaat:
|
M'n internet is bijzonder slecht, ik ga morgen die filmpjes proberen te kijken :).
Als mensen trouwens zin hebben om een boel moeite te doen, ik ontvang graag links en bandnamen op mn lastfm of via pm ofzo, dan kan ik gaan downloaden zodra ik weer normaal internet heb XD |
Citaat:
|
Anyway. Ik ga slapen. Met This Mortal Coil. Filigree & Shadow. Want dat is mooi. Hoor maar.
|
Citaat:
|
omg!! ik heb net elmer met mijn mastermoves op de bank gesmeten tijdens het stoeien :cool: :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
ja dat hadden jullie niet gedacht van die stoere kazet he.
|
Citaat:
Een plezierige nacht gewenst allemaal! |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:14. |